اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

۰

چادر مسافرتی خارجی

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

چادر های مسافرتی یکی از مهمترین وسیله ها و لوازم سفر بوده که همیشه مسافران مختلف در سفر های خود از آنها در هر شرایطی که خارج از منزل باشند استفاده می کنند. چادر های مسافرتی در انواع مختلفی تولید شده اند که از جمله آنها می توان به چادر های مسافرتی اتوماتیک ، چادر های مسافرتی عصایی و چادر های مسافرتی فنری اشاره نمود. چادر مسافرتی خارجی نیز از با کیفیت ترین چادر های سفری بوده که از نظر جنس بدنه ، طراحی و ساخت و دوام در میان بهترین چادر های مسافرتی قرار می گیرند. این محصولات با کیفیت بالای خود به منظور استفاده در سفر های مختلف از جمله مسافرت های کوهستانی ، کویری و ... تولید شده اند. چادر هایی که کاملا در خارج از کشور تولید شده و با همان کیفیت بالای خود به ایران وارد و عرضه می شوند. در میان چادر های خارجی که توسط شرکت اینتکس در ایران عرضه می شود می توان به برند های کلمن ، کووآ ، بست وی و ناگوا اشاره نمود. برند هایی که چادر های سفری متفاوتی را تاکنون تولید کرده اند که هر کدام از ویژگی های جالبی در خود بهر مند می باشند. چادر های مسافرتی خارجی علاوه بر داشتن استاندارد و کیفیت بالا در تولید خود ، به دلیل وارد شدن آنها از کشور های دیگر به ایران کمی از قیمت بالاتری نسبت به چادر های مختلف ایرانی بهره می برند. آیتم های تعبیه شده در این نوع چادر ها به گونه ای بوده که تا کنون در هیچ چادر مسافرتی ایرانی به کار رفته است، به همین دلیل این محصولات را به یکی از کاربردی ترین وسیله های سفر در میان چادر های مسافرتی تبدیل نموده است.

اما نمونه ای چادر های مسافرتی خارجی می توان به چادر مسافرتی 2 نفره Alpine TP اشاره نمود. این محصول یکی از قوی ترین چادر های مسافرتی شرکت کووآ بوده که دارای جنس بدنه پلی اورتان ضخیم می باشد. بدنه ای که از روکش مقاوم سیلیکونی بهره برده تا این چادر مسافرتی را به یکی از مقاوم ترین چادر ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کند. این چادر دارای طراحی شیبدار بوده که می تواند از نشستن برف، آب و تگرگ روی بدنه به خوبی جلوگیری کند. داشتن فریم های آلومینیومی قوی و ضد زنگ نیز به استحکام آن هنگام استفاده کمک شایانی نموده است. این چادر برای استفاده در سفر های ورزشی در کوهستان و کوه نوردی بسیار مناسب خواهد بود. بدنه این چادر هیچ گونه پنجره ای نداشته اما دارای دو هواکش سرخود برای تهویه هوا در اتاق داخل چادر می باشد. نمونه دیگری از این چادر های مسافرتی ، چادر مسافرتی 4 نفره Opera Black II بوده که بهترین نوع چادر مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این چادر دارای ابعاد بسیار بزرگی بوده که می تواند برای استفاده چندین نفر گزینه بسیار مناسبی باشد. بدنه ساخته شده از جنس پلی اورتان و تفلون که می تواند به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. داشتن فریم های بسیار قوی در این کالا سبب شده تا امکان استفاده از این محصول در باد های شدید نیز به راحتی امکان پذیر باشد.

یکی از حرفه ترین و با کیفیت ترین چادر های سفری بست وی ، چادر مسافرتی 6 نفره خانواده بست وی بوده که دارای طراحی جدید و حرفه ای می باشد. محصولی که دارای ابعاد بزرگی بوده و به راحتی 6 نفر را به شکل درازکش در خود جای می دهد. این چادر از پوشش اضافی در قسمت سقف خود بهره مند بوده به همین دلیل مقاومت آن را در برابر نفوذ باران به داخل چادر بیش از پیش افزایش داده است. علاوه بر این یک سایه بان با پایه های قوی برای این کالا در نظر گرفته شده تا توسط آن محلی در بیرون از اتاقک چادر با سایه ایجاد کرد. اما بدنه این چادر به صورتی طراحی شده تا دو اتاقک کوچک در داخل بدنه ایجاد کند. این اتاقک بیشتر برای برای خواب کودکان و خردسالان استفاده می شود. چادر مسافرتی سه تکه 4 نفره نیز نوعی دیگر از جدید ترین چادر های مسافرتی حرفه ای بست وی بوده که دارای طراحی بدنه سه تکه یا سه قسمته می باشد. این چادر در قسمت گوشه ها دارای دو اتاقک بزرگ و یک اتاقک بزرگ دیگر نیز در قسمت میانی چادر طراحی شده و دارای سه درب مجزا می باشد. پوشش اضافی در قسمت سقف نیز مانند مدل قبلی در مقاوم تر شدن بدنه در برابر نفوذ باران و گرد و غبار کمک شایانی خواهد کرد. این محصول به عنوان یکی از پر کاربرد ترین وسیله های سفر برای خانواده های پر جمعیت در مسافرت های مختلف خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی