اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ

۰

جکوزی آماده

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ

جکوزی آماده بدون شک می تواند یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولات بازار باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است و به تابع آن شرکت بست وی نیز با الگو برداری از تمامی موارد آن این محصول را تولید و روانه بازار کرد. این محصول در مدل های مختلفی تولید شده است و هر کدام از آنها توانسته اند برای شرایط مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. جکوزی های بادی از نظر جنس بدنه تفاوت های چندانی ندارد با این وجود طبق اعلام سازنده تا حدودی بسته به ابعاد و اندازه جکوزی آماده متریال مختلفی به کار رفته است که با توجه به ابعاد مختلف جکوزی ها همگی بازدهی یکسانی دارند و نباید از این مورد خرده گرفت. جکوزی آماده ویژگی ها و امکانات محتلفی در مدل خای متنوع خود دارد که هر کدام از آنها می توانند نظر شما را به سوی خود جلب کنند. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همرا باشید.

قیمت جکوزی آماده

جکوزی آماده در مدل های مختلفی ساخته می شود و همانطور که در ابتدا به شما عرض کردیم تفاوت کیفیتی انها تفاوتی در بازدهی نخواهد داشت. چرا که محصول بزرگ تر بدون شک بدنه قدرتمند تر و ضخیم تری را میخواهد که شرکت سازنده با آگاهی کامل از این موضوع آن را انجام داده و به سر انجام رسانده است. جکوزی آماده در مدل های کوچک و با امکانات متوسط قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان دارند و حداقل نصف جکوزی های بتنی و سنتی قیمت دارند که خود قیمت بسیاری ارزانی را به همراه دارد. مدل های متوسط نیز سه میلیون تومان و مدل های فول با امکانات فوق العاده بالای ۴ میلیون تومان قیمت دارند که از برای جکوزی آماده کاملا مناسب است. 

امکانات جکوزی آماده

جکوزی های آماده با ویژگی ها و مشخصات بسیار خوبی همراه شده اند که برخی همراه محصول هستند و برخی دیگر را نیز می بایست به صورت جداگانه تهیه کنید. در تمامی مدل ها گرم کن و تصفیه کننده آب به همراه پمپ فشار قرار داده شده است تا حس کاملی از آن به شما منتقل شود اما ویژگی های دیگری همچون جاروی اسکیمر را نیز باید به صورت جداگانه خریداری کنید. جاروی اسکیمر شامل یک پک کامل برای پاکسازی کف و دیواره ها و حتی سطح آب جکوزی آماده می باشد. که می تواند از ملزومات خرید شما باشد. جکوزی آماده با گرم کردن و تصفیه آب دوباره آب را به چرخه آن وارد می کند اما می تواند برای عمل ماساژ و یا برخی ویژگی های درمانی فشار آب را کم یا زیاد کنید. همچنین برای پاکیزگی و میکروب زدایی آب بهتر است از قرص های کلر و سبد آن استفاده کنید. 

انواع جکوزی آماده از نظر ظاهری

جکوزی های آماده ظواهر متفاوتی دارند و در مدل های مختلفی تولید شده اند تا نظر شما را به سوی خود جلب کنند. یکی از بهترین مدل های جکوزی آماده مدل گرد آن است که  در چند سایز با امکانات و قیمت های مختلف همراه شده است و ظاهر استاندارد اولیه جکوزی های بادی را حفظ کرده است. مدل دیگری از جکوزی بادی وجود دارد که حالت بیضی دارد و می تواند نظر شما را به سوی خود جاب کند. مدل های بیضی از دیرباز محبوبیت خوبی داشته اند و ساختار آنها نیز نه به محکمی مدل های گرد اما بسیار خوب و رضایت بخش است. جکوزی بادی در مدل هشت ضلعی نیز تولید شده است که حالت مربع و یا مستطیلی دارد و چهار ضلع آن در کناره ها ایجاد شده و جلوه بسیار خوب و دوست داشتنی را به همراه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی