اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۳ ب.ظ

۰

مزایا و معایب قایق بادی

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۳ ب.ظ

قایق بادی به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات بادی در میان تمامی قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می تواند ویژگی های مثبت بسیاری داشته باشد که هر کدام می توانند نظر بسیاری را به سوی خود جلب کنند اینتکس در راس تمامی تولید کنندگان محصولات بادی قایق های بادی مختلفی را تولید کرده است که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند از این رو می توان آن را در قسمت های مختلف تقسیم بندی کرد. یک قایق بادی دارای مزایای بسیاری می باشد و هر کدام از آنها می توانند برای شخص دارای اهمیت باشند. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد مزایا و معایب قایق بادی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

مزایا و معایب قایق بادی یک نفره

قایق بادی یک نفره دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است و در مدل های متنوعی نیز تولید شده اند. قایق بادی یک نفره در مدل های کودک و بزرگسال تولید شده است که مدل قابل استفاده برای کودک کوچک و قیمتی ارزان دارد اما مدل قابل استفاده برای بزرگسال معمولا قایق بادی کایاک می باشد که با کیفیت بالا بوده و با لوازم کامل حدود 500 هزار تومان قیمت دارد. بخش های اصلی بدنه این قایق بادی دارای لایه های ضخیم پی وی سی بوده که فشار وارده را به خوبی تحمل میکند. مزیت اصلی قایق بادی کایاک یک نفره کیفیت و ساختار بسیار خوب آن بوده و ضعف اصلی قایق بادی کودک نیز کیفیت به نسبت پایین آن در مقایسه با سایر قایق های بادی می باشد. 

مزایا و معایب قایق بادی دو و سه نفره اینتکس

قایق بادی دو نفره و سه نفره تشابه های بسیاری به هم دارند و معمولا تنها در ابعاد آنها تفاوت هایی وجود دارد. اگرچه سری مارینر نیز با مدل سه نفره خود قایق بادی سطح بالایی را در این میان به بازار معرفی کرده است. بخش اصلی قایق بادی مارینر از لایه های فوق ضخیم پی وی سی همراه شده است که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند و می توان آن را در مدت زمان های طولانی مورد استفاده قرار داد. قایق های بادی ارزان قیمت تر مثل سری سی هاوک و یا چلنجر علاوه بر مدل سه نفره دارای مدل دو نفره نیز هستند که بیش از ظاهر و کیفیت، ابعاد آنها تفاوت دارد. مزیت بزرگ قایق بادی مارینر کیفیت بالا و عیب آن نیز قیمت به نسبت بالای آن است. در عوض مدل سه نفره سی هاوک و چلنجر در کنار کیفیت مناسب قیمت قابل قبولی نیز دارند.

مزایا و معایب قایق بادی چهار نفره

قایق بادی در این دسته ها ابعاد مختلفی ارا به خود اخصاص داده است و یکی از محبوب ترین قایق های بادی مدل های چهار نفره آن است که تنوع بسیار خوب در بازه قیمتی مناسب دارد. قایق های بادی چهار نفره می توانند از سری اکسکروشن و سی هاوک با قیمت مناسب باشند و یا از قیمت متوسط مارینر و یا سری حرفه ای هیدرو فورس ساخت بست وی که با نام جیمینی شناخته می شود. تمامی این قایق های بادی ویژگی ها و برتری های خاص خود را دارند که می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. تمامی قایق های بادی چهار نفره کیفیت مناسبی دارند اما قایق مارینر و جیمینی با کف های فایبرگلاس و آلومینیومی می توانند فشار بیشتری را تحمل کنند و کیفیت آنها به مراتب بالاتر از سایر مدل های قایق بادی می باشد. 

قایق های بادی در مدل های با ظرفیت کمتر دارای بزرگ ترین عیب یعنی کیفیت پایین تر هستند که با توجه به تحمل وزن کمتر آنها و ویژگی های منحصر به فرد دیگری همچون پارو های پلاستیکی قابل توجیح است اما در صورتی که از نظر هزینه ای تفاوت چندانی برای شما ندارد بهتر است از قایق های بادی بسیار با کیفیت بازار همانند سری اکسکروشن، سی هاوک، مارینر و یا حتی جیمینی خریداری کنید.  اما اگر میخواهید قایق های ارزانی داشته باشید بهتر است از مدل های دو و یا سه نفره چلنجر و یا سی هاوک خریداری کنید که در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود هستند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۷
اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی