اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

۰

خرید مبل بادی ارزان

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

خرید مبل بادی ارزان یکی از دغدغه های اصلی مشتریان برای تهیه یک مبل بادی تفریحی به منظور استراحت های سطحی در منزل ، محل کار و یا مسافرت ها بوده که در این مقاله به توضیحات جامعی از نحوه خرید مبل های بادی ارزان خواهیم پرداخت. مبل های بادی ارزان اصولا دارای کیفیت ساخت معمولی بوده و از نظر سایز و ابعاد نیز تاثیر بسیار زیادی در ارزان یا گران بودن قیمت مبل های بادی خواهد گذاشت. اما در کل می بایست به عواملی مانند جنس بدنه ، طراحی و ساخت ، ابعاد و اندازه و همچنین شرکت تولید کننده در زمان خرید مبل های بادی ارزان توجه کرد زیرا که این آیتم های نام برده از مهمترین آیتم هایی بوده که هم مصرف کنندگان و هم تولید کنندگان توجه زیادی به آن می کنند. اصولا خرید مبل های بادی ارزان به منظور استفاده در منزل و بیشتر برای استراحت های سطحی انجام شده که استفاده از آنها در فضای باز توصیه نمی شود.

اما در ابتدا می بایست از جنس بدنه آغاز کنیم که مهمترین آیتم مورد نظر خریداران و حتی تولید کنندگان می باشد. جنس بدنه اصلی در تمامی مبل های بادی ارزان از نوع پلاستیک PVC بوده که نوعی جنس بدنه سبک با انعطاف بسیار بالا می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد آب مقاوم بوده و در به دلیل انعطاف بالای خود امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا موجب حمل و جا به جایی آسوده تر آنها شود. البته برای تمامی مبل های بادی به جز بدنه اصلی از روکش های مختلفی مانند روکش های طرح چرم ، جیر یا مخملی و حتی برزنتی نیز استفاده می کنند تا علاوه بر افزایش استحکام بدنه ضخامت بدنه نیز بیشتر شود. استفاده از روکش های طرح چرم که بدنه را در برابر آب کاملا مقاوم کرده می تواند باعث زیبایی هر چه بیشتر یک مبل بادی ارزان شود اما در عوض قابلیت مهم ضد تعریق بودن را نخواهند داشت. این قابلیت در مبل های بادی ارزانی بوده که دارای روکش جیر یا همان مخملی می باشند. این روکش علاوه بر این قابلیت محلی نرم و راحت برای نشستن و یا حتی دراز کشیدن ایجاد خواهد کرد. اما از روکش های برزنتی بسیار کمتر نسبت به سایر روکش ها در مبل های بادی ارزان استفاده شده بیشتر می توان در مبل های بادی صندفی شرکت اینتکس آنها را مشاهده کرد که در قسمت کف به کار برده شده تا امکان استفاده از آن مبل های بادی در فضای باز فراهم باشد. بنابراین جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی بوده که در ارزان و یا گران بودن یک مبل بادی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در این بین باید گفت که مبل های بادی با روکش طرح چرم اصولا دارای قیمت ارزان تری نسبت به سایر مدل های تولید شده بود.
در زمان خرید مبل های بادی ارزان پس از جنس بدنه می بایست به طراحی و ساخت آنها نیز توجه کرد زیرا که می بایست با توجه به نوع کاربری و نوع استفاده مصرف کننده مدل مورد نظر خریداری شود. مبل های بادی در مدل های مختلفی طراحی شده که از جمله رایج ترین آنها می توان به مدل های ساده ، تکیه گاه بلند ، شیبدار ، زیر پایی دار و چند کاره اشاره نمود. اصولا مدل هایی که دارای طراحی ساده تری بوده دارای قیمت ارزان تری می باشد زیرا که روی این دسته از مبل های بادی مانور کمتری از نظر طراحی داده شده است تا تنها برای نشستن و استراحت های سطحی مناسب باشد. برخی از مبل های بادی نیز دارای ویژگی هایی همچون جای مخصوص بطری، بالش های بادی مجزا ، اسپیکر و یا موتور مخصوص برای ماساژور بوده که مبل های بادی ارزان از چنین ویژگی هایی برخوردار نخواهند بود.
ابعاد و اندازه مبل های بادی از دیگر آیتم هایی بوده که رابطه مستقیمی با قیمت آنها دارد. مبل های بادی ارزان دارای ابعاد کوچکتری بوده که از جمله آنها می توان به مبل های بادی کودک و نوجوان اشاره نمود. مبل های بادی ای که از اندازه های کوچکتری برخوردار بوده به همین دلیل از جنس بدنه کمتری برخوردار خواهند بود که همین مسئله موجب کاهش قیمت آنها خواهد شد. شرکت های تولید کننده مبل های بادی نیز در کیفیت ساخت مبل های بادی تاثیر زیادی دارند. از جمله شرکت های تولید کننده مبل های بادی می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ، شرکت بست وی ، جیلانگ و ... اشاره نمود که هر کدام با توجه به استاندارد های خاص خود اقدام به تولید مبل های بادی می کنند. تمامی این شرکت های تولید کننده دارای مبل های بادی ارزان نیز می باشند تا توان خرید آنها به راحتی فراهم باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی