اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

۰

کاناپه بادی تاشو

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

شرکت اینتکس را می توان یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات بادی در دنیا معرفی نمود که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و به یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه محصولات بادی تبدیل شود . کاناپه بادی تاشو نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . البته شرکت های دیگری همچون بست وی و جیلونگ نیز اقدام به تولید این محصول نموده اند که محصولات این شرکت ها نیز دارای کیفیت های قابل قبولی می باشند .

کاناپه بادی تاشو همانطور که ار نامش پیداست محصولی چندکاره می باشد و می توان از کاربرد های مختلف آن استفاده نمود . در ادامه به توضیح هر یک از کاربرد های این محصول خواهیم پرداخت . اصلی ترین کاربرد این محصول استفاده به عنوان کاناپه بادی می باشد که مناسب برای استفاده دو الی سه نفر بوده و دارای ارتفاع مناسبی نیز می باشد . این ابعاد و ارتفاع مناسب سبب این شده است تا در هنگام استفاده حس یک کاناپه چوبی به شما دست بدهد و استراحت لذت بخشی داشته باشید . 

کاربرد دیگر این محصول را می توان تشک بادی شیبدار معرفی نمود . برای تبدیل کاناپه به یک تشک بادی شیب دار می بایست پس از باد شدن تمام قسمت های محصول ، کاناپه را بچرخانید و از قسمت پشت آن استفاده کنید . در این صورت شما یک تشک بادی شیب دار خواهید داشت . از کاربرد های دیگر این محصول می توان به تشک پشتی دار این محصول اشاره نمود که می توانید با باز کردن قفل های قسمت نشیمنگاه این محصول ، یک تشک بادی با ابعاد مناسب و تکیه گاه مناسب داشته باشید . 

کاربرد دیگر این محصول ، تبدیل شدن آن به یک تشک بادی با ابعاد مناسب می باشد که برای انجام این کار می بایست باد قسمت تکیه گاه و دسته های مبل را خالی نمود و از قسمت پشتتشک استفاده نمود . در این صورت خواهید دید که یک تشک صاف پیش روی شما قرار دارد و می توانید از آن برای استراحت های طولانی مدت خود استفاده کنید . کاربرد دیگر این کاناپه بادی تاشو را می توان استفاده به عنوان تخت بادی کودک دانست . برای انجام این کار می بایست همانند کاربرد تشک بادی ، باد قسمت نشیمنگاه و دسته های آن را خالی کرده و دو لایه باقی مانده را بر روی هم قرار داد . در این صورت خواهید دید که یک تخت بادی کودک با ارتفاع بسیار مناسب در پیش روی شما قرار دارد.

بدنه این کاناپه بادی تاشو از پی وی سی طرح چرم می باشد که به کمک این ویژگی بدن شما در هنگام استفاده از این کاناپه ، دچار تعریق نخواهد شد و می توانید با خیال آسوده استراحتی لذت بخش داشته باشید . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس بوده و بخش کف این کاناپه از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از این جنس دولایه ، وارد شدن فشار بر روی این قسمت می باشد که می بایست کاناپه تحمل این فشار را داشته باشید . 

وزن 8 کیلوگرمی این کاناپه بادی تاشو نیز از ویژگی هایآن محسوب می شود و به کمک این وزن کم ، می توانید کاناپه را به همراه خود به هرمکانی حمل کنید و یا به راحتی در داخل منزل آن را جابجا کنید و از آن استفاده کنید. تحمل وزن 260 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که در بررسی های انجام شده تا 3 بزرگسال به راحتی توانستند از آن استفاده کنند و مشکلی برای بدنه محصول پیش نیامد . 

از ویژگی های این محصول و در کل محصولات بادی می توان به سادگی در راه اندازی و همچنین سرعت این کار دانست . برای راه اندازی این محصول و استفاده از آن حدود 5 دقیقه زمان نیاز دارید که با قرار دادن محصول بر روی زمین و اتصال پمپ باد به آن و باد زدن به مقدار دلخواه ، این کار انجام می شود و می توانید از کاناپه استفاده کنید . 

مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با بدنه آن ها جلوگری کنید . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز جای نگرانی نیست و می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته برای بهتر انجام شدن این کار ، می توانید محصول خود را به همکاران ما در بخش تعمیر شرکت تهران اینتکس تحویل داده و عمل تعمیر کردن را به آنها بسپارید تا این کار را برای شما به بهترین شکل انجام دهند . 

یکی دیگر از ویژگی هایی که افراد برای داشتن یک کاناپه بادی ، به سمت خرید این کاناپه روی می آورند ، بسته بندی کوچک آن می باشد که شما می توانید به راحتی آن را در یک گوشه از صندوق عقب ماشین خود قرار دهید و حتی آن را در مسافرت به همراه خود حمل کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی