اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

آخرین مطالب

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

قایق بادی سی هاوک 4 اینتکس: قایقی بادی با بدنه ای بسیار با کیفیت و خوش طرح که جزو با کیفیت ترین قایق های بادی فانتزی محسوب می شود. در کل این قایق ها در چهار نوع تولید شده که تفاوت این چهار مدل در ظرفیت های آنها می باشد. در واقع این مدلی که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد، ظرفیت 4 نفره داشته و مدل های دیگری نیز ظرفیت 3 ، 2 و 1 نفره را دارند.

اما قایق بادی سی هاوک 4 بدنه ای از جنس پلاستیک پی وی سی داشته و به صورتی طراحی شده که می تواند به راحتی در مقابل شرایط جوی مختلف و همچنین فشار آب تحمل بالایی را داشته باشد. همچنین قسمت های کناری این قایق نیز به صورتی طراحی شده که می تواند تا حدودی در مقابل مانع های بزرگ تحمل خوبی را داشته باشد. آرگونومی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و به دلیل باد شو بودن قسمت کف این استخر لذت بی وصفی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این دو صندلی بادی متصل به قایق نیز در درون آن تعبیه شده که یکی در قسمت بالا و دیگری نیز در قسمت پایین قرار گرفته است.

در قسمت لبه این قایق 4 اهرم پلاستیکی بسیار مقاوم برای نگهداری پارو و دو اهرم پلاستیکی محرک برای ماهیگیری ساخته شده است. در قسمت کناره های این محصول نیز جایگاه نگهدارنده طناب غریق نجات بوده که می توان از آن برای کاربرد های دیگر نیز استفاده کرد. این کالا در قسمت عقب خود دو اهمرم پلاستیکی مخصوص حمل و کشیدن اشیای دیگر وجود دارد که می توان به وسیله آن قایق های کوچکتر را کشیده و یا از کیت مخصوص نگهدارنده موتور قایق استفده کرد.

قایق سی هاوک 4 اینتکس با داشتن ظرفیت 4 نفره می توان به عنوان قایق 5 نفره نیز استفده کرد. این مدل از قایق های سی هاوک در دو مدل پارو دار و بدون پارو عرضه شده که مدل بدون پارو دارای وزن بسته بندی 19.8 کیلوگرم و مدل با پارو وزن بسته بندی 21.9 کیلوگرمی را دارا می باشد. در کل این قایق نیز با وجود اینکه بزرگترین سایز قایق های سری سی هاوک بوده اما وزن بسته بندی بسیار خوبی را دارند که می توان از آنها در مکان هایی مانند دریا، دریاچه، رودخانه و استخرهای بزرگ استفاده کرد. این قایق ها نیز به دلیل بادی بودن در برابر اشیای تیز حساسند زیرا که این مورد یک امر طبیعی می باشد. در صورتی که در این محصول مشکلی از جمله سوراخ شدن بوجود آید می توان به وسیله بسته های تعمیری اینتکس به راحتی تعمیر کرده و مانند روز اول از آنها استفاده نمود.

در کلام آخر این قایق را می توان به وسیله پمپ های باد دستی و برقی باد کرد ولی در صورت استفاده از پمپ های باد برقی براحتی و در زمان کمتر می توان آن را باد و راه اندازی نمود. از این قایق 4 نفره به غیر از استفاده های خانوادگی جهت سرگرمی و گردش آبی، می توان برای حمل کالا تا وزن 400 کیلوگرم نیز در سطح آب های کم و پرعمق استفاده نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۶
اینتکس

قایق های بادی کایاک از جمله قایق های بادی ورزشی بوده که از آرگونومی بسیار مقاوم ومناسبی برای ورزش های آبی بهره می برد. در واقع اگر به دنبال سبک ترین و راحت ترین قایق های ورزشی حرفه ای می باشید این نوع قایق ها بهترین گزینه هستند. قایق های بادی کایاک در دو ظرفیت یک و دو نفره تولید می شوند. اما این قایق ها مانند سایر قایق های بادی تولید شده شرکت اینتکس بوده و در حالت کلی به دو نوع تقسیم بندی می شوند. اولین نوع آنها کایاک های بیضی شکل نوک تیز بوده که از متداول ترین قایق های بادی ورزشی می باشند. نوع دیگر آنها نیز به صورت بیضی شکل ساخته شده اما قسمت جلو و عقب آنها دارای برآمدگی به سمت بالا می باشند.

اما نوع اول این قایق ها در دو مدل قدیمی و جدید (2014) تولید شده اند که از ظرفیت ها یک و دو نفره برخوردار هستند. جنس بدنه این قایق ها نیز همانند سایر قایق های بادی اینتکس از نوع پلاستیک بسیار مقاوم PVC بوده و لبه های آن به گونه ای طراحی و ساخته شده که می تواند فشار آب را به خوبی تحمل کند. همچنین این قایق ها در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم بوده و در آب های با دمای مختلف به راحتی دوام می آورند. اما قسمت کف این قایق ها به صورت باد شو بوده و برای باد کردن این نوع قایق ها نیز می توان از چند دریچه مخصوص باد کردن تعبیه شده در آنها استفاده نمود. در صورتی که بخواهید از طریق پمپ باد های دستی اقدام به باد کردن این نوع کالا بکنید، ممکن است وقت زیادی را از شما بگیرد. البته پمپ باد های دستی در چند نوع تولید می شوند و اگر با پمپ های سایز بزرگ این قایق را باد کنید سریع تر باد خواهد شد ولی در صورت استفاده از پمپ باد های برقی سرعت باد کردن قایق بالاتر رفته و زمان کمتری را از شما خواهد گرفت.

در کل می توان مدل های قایق بادی کایاک را به این دو دسته تقسیم بندی کرد: چلنجر K1 و K2 - اکسپلورر K1 و K2 زیر مدل های K نشان دهنده ظرفیت های قایق های کایاک بوده و در رنگبندی های معدودی عرضه می شوند. این محصولات به همراه خود طناب و تورغریق نجات داشته و همچنین می توانید از این تور های مقاوم برای نگهداری اشیای قابل حمل نیز استفاده کرد. این قایق ها بر خلاف قایق های بادی بزرگ و معمولی قابیلت نصب موتور های شارژی و یا بنزینی مخصوص قایق را نداشته زیرا که جای مخصوص نصب کیت موتور بر روی آنها تعبیه نشده است، اما می توانید به وسیله دو پاروی مخصوص با میله های فلزی برای سرعت دادن به قایق استفاده نمود. پارو های این قایق ها طول 130 سانتی متری داشته و جنس آنها نیز در برابر نور آفتاب و فشار آب بسیار مقاوم است.

اکنون می رسیم به ابعاد و تحمل وزن قایق های بادی کایاک نوع چلنجر: ابعاد (طول: 274 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) برای قایق های کایاک یک نفره بوده که می توانند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کنند. وزن بسته بندی آنها به 25.7 کیلوگرم می رسد. ابعاد (طول: 351 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) نیز ابعاد قایق های کایاک دو نفره بوده که این نوع از قایق ها نیز قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را دارند. وزن پک و یا همان بسته بندی این مدل نیز 18.1 کیلوگرم می باشد.

نوع دیگر قایق های بادی کایاک قایق های اکسپلورر بوده که از ابعاد (طول: 312 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بهره برده که علاوه بر طویل بودن آنها نسبت به مدل قبلی می توانند تا وزن 160 کیلوگرم را تحمل کند. قایق های کایاک اکسپلورر در نوع 2 نفره تولید شده و مدل یک نفره ندارد. وزن بسته بندی آنها نیز 16.5 کیلوگرم می باشد.

در حالت کلی این قایق ها با داشتن وزن بسته بندی مناسب، می توان آنها را در مکان های مختلف حمل و نقل کرده و در آب های آزاد، دریاچه، رودخانه و استخر استفاده نمود. تنها حساسیتی که این قایق ها مانند قایق های بادی دیگر دارند، حساسیتشان به اشیای تیز بوده که این مورد نیز یک موردی بسیار طبیعی می باشد، به همین دلیل باید از اشیای تیز دور نگه داشت. در صورتی که این محصولات نیز آسیب ببینند می توان به وسیله بسته تعمیرات مخصوص اینتکس که شامل یک برچسب و چسبی با قدرت چسبندگی بالا می باشد استفاده نمود و به خوبی آن را تعمیر کرده و برای دفعات دیگر نیز استفاده نمود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۴
اینتکس

وان بادی نوزاد بست وی در کنار وان بادی نوزاد اینتکس دو محصولی هستند که از بدو تولد نوزاد تا سن دو سالگی بهترین همراه در حمام و آبتنی می باشند. هر کدام از این محصولات مزایای خاص خود را دارند که مشتری را مجاب به خرید آن می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد محصول شرکت بست وی با کد 51113 توضیحاتی کامل و جامع را منتشر کنیم. پس با ما همراه باشید.

این وان ابعادی برابر با: طول 79 سانتی متری، عرض 51 سانتی متری و ارتفاع 53 سانتی متری دارد. در صورت کمی تحقیق متوجه خواهید شد قد نوزاد در بدو تولد حدود 50 سانتی متر است و با توجه به رشد بسیار بیش از حد نوزادان در دوران اولیه و ابعاد کمی بزرگتری که این وان دارد می تواند کاملا متناسب باشد. به علاوه در صورتی که قد کودک از 79 سانتی متر نیز بیشتر شود نیز به دلیل طراحی شیب دار قابل استفاده است.

طراحی این وان به صورت کلی بیضی بوده و راه های موازی افقی از به صورت نیم دایره دارد. در قسمت بالایی که بخش شیب دار و تاج این وان بادی می باشد نیز خطوط موازی به شکل عمودی گذاشته شده که راحتی کودک را افزایش می دهد. به علاوه کف این وان به صورت کامل باد شده که راحتی کودک را افزایش می دهد.

به دلیل مشکلاتی که در ابتدا برای به حمام بردن کودک وجود دارد وان های بادی و من جمله وان بادی نوزاد بست وی می تواند راه کار بسیار مناسبی برای رفع این نیاز باشد. به علاوه مزیت های بسیاری نیز برای آن وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

جنس این وان بادی از پی وی سی براق و نرمی بوده تا کودک در آن احساس آرامش و راحتی فوق العاده ای داشته باشد. به علاوه به دلیل رنگ زرد و آبی زیبایی که این وان بادی دارد جذابیت آن افزایش یافته است. بر خلاف وان بادی اینتکس که رویه براق و شفاف دارد، وان بادی بست وی حالتی کدر دارد که در تنها تفاوت های ظاهری را پدیدار کرده و علت خاصی ندارد.

لازم به ذکر است که جنس بخش درونی و بیرونی این وان مشابه یکدیگر بوده و با استفاده از دریچه های هوای جداگانه باد می شود. علاوه بر منزل از این وان می توان در مسافرت و یا محل های مشابه منزل نیز استفاده کرد به دلیل اینکه این وان از ظرفیت آب کمی بهره مند است استفاده از آن در هر محلی میسر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۱
اینتکس

مبل های دو نفره محصولاتی بسیار قلیل هستند که در مدل های بسیار محدودی تولید و عرضه می شوند. به همین دلیل می توان آنها را بسیار ارزشند خطاب کرد، مبل بادی 68678 نیز در همین دسته از کالا ها قرار می گیرد که ارزش بسیار بالایی در مقایسه با قیمت فوق العاده آن دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحاتی اندک را در مورد این مبل بادی منتشر کنیم. پس با ما همراه باشید.

مبل بادی 68678 با ابعاد 155 در 117 با ارتفاع 74 سانتی متر محصولی ایده آل برای استراحت به نظر می رسد. از این کالا می توان در مقابل تلویزیون و یا نشیمن استفاده نمود. متاسفانه ارتفاع نشیمنگاه آن کم تر از حد استاندارد بوده که برخی از مشتریان نسبت به آن احساس نا خوش آیندی دارند. از سایر کاربرد های این مبل بادی می توان به عنوان مبلی راحت بر روی شن های دریا یاد کرد که در این مورد فوق العاده کاربردی می باشد.

این کالا تنها در ترکیب رنگی آبی تولید شده است. رنگ آبی تیره دسته های و کناره های این مبل و رنگ آبی روشن بدنه اصلی را تشکیل می دهند. به واقع ترکیب رنگی ذکر شده فوق العاده زیبا و کاربردی است که موجب  ست شدن و هماهنگ شدن با محیط منزل شما شود. بخش زیرین آن از حالت استوانه ای و شبکه ای ترکیب شده است تا کالا ضد تعریق باشد . در بخش پشتی نیز شاهد محصولی با طرح موازی فوق العاده هستیم که از استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار است. به این معنی که هنگام تکیه دادن به آن از حالت تعادل خارج نمی شود.

به صورت کلی روکش این مبل دو نفره از پارچه جیر می باشد که در درون خود از پی وی سی تشکیل شده است تا از خروج هوا جلوگیری کند. این رویه حس بسیار متفاوتی را هنگام استفاده از این مبل بادی به انسان منتقل می کند که بدون شک در اولین  استفاده حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و خرید آنلاین در صورت موجود بودن کالا می توانید از این لینک استفاده کنید.

نمایندگی اینتکس

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۰
اینتکس

این محصول تنها تشک بادی با پتو برای کودکان است که تا کنون تولید شده است. این کالا کیفیت خوبی داشته و در موارد بسیاری توانایی رقابت با بهترین تشک های بادی را دارد. قیمت آن هم به نسبت کیفیت و کارایی بسیاری که دارد کاملا متناسب ارزیابی می شود. در این مقاله قصد داریم تا توضیحات تکمیلی در مورد این تشک بادی را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

این تشک بادی به صورت کامل از مخمل با کیفیت می باشد که موجب ضد تعریق شدن و افزایش راحتی این کالا می شود. در قسمت بالایی آن یک بر آمدگی به عنوان بالش سر خود قرار دارد و درون آن نیز با شیار ها و موازی همراه شده که  به عدم تعریق کودک کمک شایانی می کند. به صورت کلی می توانیم بگوییم که این تشک بادی تنها محصولی است که یک پکیج کامل را تشکیل داده است. به این صورت که بالش و پتو را نیز همراه خود دارد.

ابعاد این تشک عبارت است از 152 سانتی متر طول، 64 سانتی متر عرض و ارتفاع آن نیز 20 سانتی متر بوده که کاملا مناسب یک کودک از سنین 5 تا دوره نوجوانی است. به صورت کلی می توان گفت که تشک 66802 کاملا راحت و زیبا می باشد و می تواند یکی از همراهان همیشگی در مسافرت باشد.

بدنه این محصول فوق العاده با کیفیت است. به طوری که توانایی رقابت با برترین محصولات بادی تولید شده تا به امروز را داشته باشد. از این تشک می توانید در منزل، یا اتاق خواب کودک استفاده کنید. مهم ترین مزیت تشک بادی 66802 در مقایسه با سایر محصولات وزن بسیار کم آن است که آن را متناسب استفاده در مسافرت های کوتاه و طولانی مدت می کند. به علاوه در فصل سرما نیز می تواند از فرزندتان مراقبت کند که کاملا عالیست.

برای خرید و مشاهده توضیحات بیشتر می توانید از این لینک استفاده کنید.

نمایندگی محصولات اینتکس

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۹
اینتکس

تخت بادی دو نفره ساده اینتکس، محصول جدید و تولید سال 2014 می باشد که با آخرین استاندارد های روز دنیا ساخته می شود. این تخت ظاهری متفاوت از همه محصولات داشته و به صورت یک دست و زیبا تولید شده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحت کاملی در مورد آن بیان کنیم.

کناره های این تخت بادی از مواد پی وی سی بوده و براق است تا در هنگامی که تخت بادی از حالت طبیعی خارج شد، یعنی بر روی آن لکه های کثیفی به چشم خورد قابلیت تمیز شدن را به سادگی داشته باشد. از این رو استفاده از این ماده در کناره ها و قسمت زیرین قرار داده شده است. قسمت بالایی تخت بادی 67954 نیز حالتی کاملا جیر و با لایه های مخملی بوده و راحتی بسیاری دارد. لذت استراحت بر روی این تخت بادی با قیمت فوق العاده ارزان آن تفاوت چندانی با محصولات گران قیمت چوبی و یا تشک های فنری نداشته که ارزش آن را بالا تر از سایر کالا ها می کند.

طول این تشک 203 سانتی متر یعنی مطابق بهترین کالا های بازار است و استاندارد روز را رعایت کرده است. به این صورت که دو شخص بلند قد نیز به سادگی توانایی استفاده از این تخت بادی را دارا هستند. عرض این تخت بادی نیز معادل 152 سانتی متر بوده که مشابه سایر تخت و تشک های بادی تولید شده تا به امروز است. ارتفاع این کالا نیز برابر 51 سانتی متر بوده که برای استفاده کاملا مناسب محسوب می شود. ابعاد ذکر شده کاملا متناسب استراحت در منزل، محل کار و مسافرت است که قابلیت های مختلفی را نیز برای مسافرت به همراه خود دارند.

از سایر کاربرد های این تخت بادی می توان به همراهی درون مسافرت، استفاده در اداره جات و غیره اشاره کرد. به این صورت که محفظه باد این تخت را خالی کرده و هنگامی که به آن نیاز داشتید آن را باد کرده و استفاده کنید.

لازم به ذکر است تخت بادی دو نفره 67954 کاملا ضد تعریق می باشد و استفاده از آن نیز کاملا لذت بخش می باشد. برای خرید و مشاهده توضیحات بیشتر می توانید از این لینک استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۴
اینتکس

استخر از پر اهمیت ترین مرسوله های بادی است که از به وجود آمدن این دسته از کالا ها محصولی ثابت برای استفاده بزرگسالان و به ویژه کودکان بوده است. به این شیوه افراد در راحتی بیشتری به تفریحات آبی و یا حمام می پردازند که موجب افزایش لذت آن ها می شود. استخر 56483 نیز از همین دسته محصولات است که نیاز افراد بزرگسال را به خوبی پاسخگوست.

این محصول در مدل خاصی که دارد تنها در یک رنگ تولید و عرضه شده است اما مدل های فوق العاده مشابه آن نیز در رنگ های متنوع موجود می باشد به این صورت که اینتکس هر کد را به یک رنگ متفاوت از این استخر  بادی اختصاص داده است. البته تفاوت های دیگری نیز علاوه بر رنگ در بطن کالا دیده می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است شرکت های دیگری همانند بست وی به تولید استخر های بادی مشابه 56483 کرده اند که از نظر کیفیت ضعف بسیاری در مقایسه با محصول شرکت اینتکس داراست.

این استخر ابعادی برابر با طول 262 و عرض 175 سانتی متر دارد و ارتفاع آن نیز 56 سانتی متر می باشد. از این حیث استخر مورد نظر ما کمی بزرگ محسوب می شود و در هر محلی جای نمی گیرد اما برای تفریحات آبی و گذراندن اوقات به همراه خانواده این استخر فوق العاده مناسب و کاربردیست که در حد توان خود نیاز های شما را پاسخگوست.

برای مثال می توانید این استخر را درون منزل و یا حیاط منزل قرار دهید و همراه با خانواده به بازی های آبی بپردازید، به علاوه در صورتی که تمایل داشته باشید و فضای مورد نیاز این استخر در دسترس شما باشد می توانید از آن به عنوان یک حمام فوق العاده با ویژگی های بسیار استفاده کنید که به نوعی حمام کردن را به لذت و تفریحی برای شما تبدیل می کند.

از نظر ظاهری این استخر فوق العاده زیباست.. و تنها عیبی که می توان به آن وارد نمود عدم باد شدن بخش زیرین آن است ممکن است گاهی اوقات حس نا آرامی را به شما منتقل کند. در موارد غیر شاهد محصولی فوق العاده و با کیفیت هستیم که دیواره های محکم و کیفیت اعلا را به شخص استفاده کننده می دهد. کناره های آن حالتی دو طبقه دارد که درون آن نیز دو محفظه باد دارد تا به سهولت باد شود. بخش درونی یک رنگ سبز مات که نور را از خود عبور نمی دهد داشته و قسمت بالایی و پایینی دیواره های استخر نیز سفید است. اما قسمت بیرونی یک لایه پی وی سی شفاف دارد که با وجود بخش درونی سبز و مات امکان دیده شدن درون آن از خارج از استخر نیست و تنها جنبه اجمالی و زیبایی دارد.

در قسمت زیرین این استخر بادی نیز یک دریچه برای تخلیه هوا قرار داده شده که به جمع کردن ساده تر شما کمک بسیاری می نماید. و از اتلاف زمان جلوگیری می کند.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و خرید آنلاین می توانید از این لینک استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۱
اینتکس

قایق های بادی محصولاتی هستند که در درون خود دسته بندی متفاوتی از نظر برند دارند و در سری های متفاوتی تولید و عرضه شده اند. هر کدام از این سری قایق ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و مناسب اشخاص خاصی می شوند. سری اکسکروشن که اکنون قصد اشاره به نوع 5 نفره آن را داریم مخصوص خانواده و استفاده در آبهای آرام عمیق و کم عمق است. که در آن خطر برخورد اشیاء تیز تا حدودی وجود ندارد. با این حال کیفیت کلی قایق بادی کاملا مناسب و ایده آل است که نیزا های یک خانواده را به خوبی بر طرف می سازد.

قایق بادی اکسکروشن 5 دارای ابعاد 366 در 168 سانتی متر است که در مقایسه با مدل سال های پیشین تفاوت خاصی نداشته است. میزان طول و عرض ذکر شده فوق العاده مناسب بوده و بزرگ ترین قایق تولید شده تا کنون است. جنس بدنه آن کاملا ضخیم بوده و در برابر برخورد های سطحی به شکل شگفت انگیزی مقاومت نشان می دهد و سوراخ نمی شود. با این حال در صورتی که قایق به هر دلیلی سوراخ شد محفظه باد ثانویه شما را به طور کامل از غرق شدن قایق حفظ خواهد کرد. در ادامه به این مسئله اشاره بیشتری خواهیم داشت.

این قایق به صورت کلی از 6 محفظه باد تشکیل شده است، به این صورت که سه صندلی و دو تکه بدنه به صورت جداگانه باد می شوند. بخش جلویی یک دستگیره برای حمل ساده تر دارد، کمی بالاتر از آن طنابی قابل مشاهده است که دور قایق کشیده شده است و در شرایط مختلف کمک حال شخص خواهد شد. در هر دو قسمت کناری چهار شئ متفاوت قابل رویت است. دو مورد میانی حلقه های پارو می باشد که کار آن حفظ تعادل برای پارو زدن یک شخص است. شئ استوانه ای دور از هم نی زبرای قرا دادن پارو و نگه داری آن است که فوق العاده کاربردیست. به علاوه یک دستگیره کمکی در پشت وجود دارد که می تواند هم برای حمل کردن خود قایق و هم برای کشیدن شناور های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

محفظه های باد این قایق عبارت است از: محفظه باد شونده خارجی، محفظه باد شونده داخلی، سه عدد صندلی، و کف قایق که برای آسایش بیشتر قرار دارد. جنس بدنه و کف این قایق فوق العاده است. گرچه گزینه های بهتری از این حیث برای کاربرد های متفاوت وجود دارد اما این قایق با قیمت بسیار مناسبی که دارد امکانات فراوانی همچون قابلیت نصب موتور را به شما می دهد.

نصب موتور از برتری های اکسکروشن 5 در مقایسه با برخی قایق های دیگر است که به واسطه کیت مخصوص آن امکان پذیر است. به این شیوه موتور های مخصوص اینتکس و موتور های بنزینی نیز قابلیت نصب شدن بر روی این قایق را دارا هستند. با استفاده از موتور های مخصوص اینتکس قایق اکسکروشن به حداکثر سرعت 15 تا 20 کیلومتر در ساعت می رسد که تغریبا متناسب عرزیابی می شود.

برای مشاهده و خرید این محصول می توانید از این لینک استفاده کنید.

محصولات بادی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۰
اینتکس