اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

آخرین مطالب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

استخر پیش ساخته : تا کنون مقالات مختلفی در بررسی استخر های پیش ساخته منتشر کرده ایم، اکنون قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب یک مقاله جامع و کامل در مورد استخر پیش ساخته به صورت اختصاصی از بلاگ اینتکس منتشر کنیم. در این مقاله به تمامی مشخصه های استخر ، کاربرد آن، نواع حالت های بدنه، شکل ظاهری، جنس، و ... خواهیم پرداخت و خواندن آن نیز بدون شک خالی از لطف نخواهد بود. با ما همراه باشید.

در ابتدا به تشریح قابلیت های یک استخر پیش ساخته و تفاوت آن با محصولی همچون استخر های سنتی بتنی می پردازیم. مهم ترین دلیل یک استخر پیش ساخته قیمت آن است، برای مثال در حال حال حاضر برای داشتن یک استخر پیش ساخته از برند اینتکس یا بست وی در بیشترین ظرفیت و ابعاد که حدود 10 در 5 متر است می بایست 6 میلیون تومان هزینه کنید، اما برای یک استخر بتنی با همین ابعاد و همین تجهیزات می بایست 5 تا 6 برابر هزینه کنید، اما ویژگی های دیگری همچون پرتابل بودن و سایر موارد را نیز از دست می دهید، به علاوه در صورت صدمه دیدن هزینه سنگینی بر دوش شما خواهد گذاشت اما یک استخر پیش ساخته در صورت صدمه دیدن با کمترین هزینه قابل تعمیر است، به علاوه ابعاد متنوع این محصول باعث می شود که بتوانید آز آن در فضا های کوچک و بر روی طبقات بالاتر نیز استفاده کنید که البته مورد آخر نیاز به ستون های مستحکم برای مقاومت چند تنی وزن آب نیاز دارد. دیواره های انواع استخر های پیش ساخته با هم متفاوت است اما وجه مشترک تمامی آنها کیفیت به مراتب بالاتر و تفاوت فاحش آنها با استخر های بادی یا وان های بادی است، محصولات بادی اعم از دسته های ذکر شده با بدنه پی وی سی یا وینیل تولید می شوند و برای استقامت آنها نیز از هوا در لایه های میانی استفاده شده است اما استخر پیش ساخته با لایه ضخیم در دیواره و با استفاده از پیه های آلومینیومی یا از نوع ایزی ست با باد شدن لبه های آن استتقامت خود را حفظ می کنند که باعث بهبود بازدهی آنها می شود.

دسته های استخر پیش ساخته

 در ساختار استخر های پیش ساخته دو دسته اصلی فریمی و ایزی ست وجود دارد که در زیر شاخته فریمی می توان به انواع استخر های گرد با پایه های ستونی و استخر های مستطیلی با پایه های U شکل اشاره کرد که هر کدام از آنها در قالب استفاده شده بهترین بازدهی را دارند. اما نوع ایزی ست با با باد شدن لبه های آن نصب می شود و اغلب مشتریان نیز می توانند به سادگی آن را نصب کنند. نصب یک استخر ایزی ست در کمترین حالت ممکن صورت می گیرد و می تواند گفت تنها برای انتظار پر شدن آن باید صبر داشته باشید. استخر پیش ساخته ایزی ست در دو نوع بیضی و گرد ساخته شده که برای نوع بیضی (اوال فریم) آن از پایه های آلومینیومی نیز استفاده شده است. 

این دسته از استخر ها همگی گرد بوده و تنها در یک مدل حالت بیضی شکل دارند که ثبات خوبی نداشته و ابزار های اضافه ای برای آن در نظر گرفته شده است. اما مدل های کاملا گد به هیچ وجه چنین مشکلاتی ندارند. برای استفاده از این استخر ها انجام تنها چند مرحله کافی است. لازم به ذکر است که انجام آن توسط خود شما و افرادی که به این محصولات آشنایی خاصی ندارند نیز امکان پذیر است. ابتدا استخر را از جعبه خود خارج کنید کنید. جعبه های آنها ابعاد مختلفی داشته و کوچکترین آنها با قطر 244 سانتی متر با دست و با کمی سختی قابل حمل است اما ابعاد بزرگتر حتما نیاز به اتومبیل دارند.پس از خارج کردن استخر را بر روی زمین به صورت کامل پهن کنیدو لازم به ذکر است که پیش از این کار می بایست کف محل را تمیز کرده یا از تمیز بودن آن اطمینان کامل حاصل کنید که مبادا با اثابت اشیاء تیز موجب سوراخ شدن استخر شود.ابتدا از بسته بودن دریچه کف مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که این دریچه به صورت پیش فرض بسته است. مرحله بعدی متصل کردن پمپ تصفیه به دریچه های مربوط به آن است. برای این کار دو عدد دریچه بر روی بدنه تعبیه شده که یکی از آنها مربوط به تخلیه و دیگری برای ورود آب است. پس از انجام این کار می بایست شروع به باد کردن کنید. از آنجایی که محفظه باد بسیار کوچک است پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید به پمپ دستی اکتفا کنید. باد زدن بخش بالایی چند دقیقه زمان می برد. اکنون کارهایی که شما می بایست انجام بدهید پایان یافته است. تنها شلنگ آب را درون استخر بیندازید تا به صورت خودکار هم پر شده و هم به شکل عادی خود تبدیل شود. سرعت انجام آن هم به فشار آب خروجی از شلنگ بستگی دارد. پس از انجام این امور استخر شما آماده استفاده است اما با ابزار های جانبی موجود می توانید یک تجربه کاملا فوق العاده و جدید داشته باشید. در ادامه به معرفی ابزار های جانبی استخر های بادی پیش ساخته ایزی ست می پردازیم.

بدون شک نردبان اولین گزینه ای است که به طور قطع به آن نیاز خواهید داشت. عبود از دیواره نسبتا سست استخر های پیش ساخته ایزی ست در صورتی که ارتفاع آنها نیز بیش از یک متر و 20 سانتی متر باشد کاملا دشوار بوده و تقریبا انجام آن از سطح معمول یر ممکن است. برای انجام آن یا می بایست از سطح زمین کمی بالاتر باشید یا نردبانی داشته باشید. بالاتر بودن از سطح زمین برای رفتن به داخل آب مشکل را حل می کند اما هنگام خروج برای شما مشکل ساز خواهد شد. به همین منظور اگر از نردبان های استاندارد اینتکس استفاده کنید مشکل شما حل خواهد شد.

دومین ابزار جانبی برای استخر های پیش ساخته ایزی ست جاروی اسکیمر است. توسط این محصول می توانید سطح استخر را از کثیفی ها پاک کرده و از تعویض مکرر آب جلوگیری کنید. استفاده از این محصول فوق العاده ساده می باشد و توسط شما به سادگی قابل انجام است.

مورد سوم درپوش می باشد. درپوش ها می توانند محافظی برای استخر های شما زمانی که از آنها استفاده نمی کنید باشد. درپوش ها معمولا در بسته بندی وجود دارند و به سادگی روی آب را می پوشانند تا از ورود اشیای نا خواسته هنگامی که شما در آب نیستید جلوگیری کند. برای مثال می توانید روزهای طوفانی را اشاره کنیم.

پمپ های تصفیه فیلتر هایی دارند که پس از هر بار تعویض کارایی اول خود را خواهند یافت اما پیشنهاد ما به شما پمپ شنی است چراکه هم طول عمر بالاتری دارد هم کیفیت تصفیه آن متفاوت از تمامی پمپ های بادی است. تنها عیبی که می توان به این محصول وارد کرد جدا بودن و قیمت نسبتا بالای آن است.

استخر های پیش ساخته ایزی ست از جنس پی وی سی می باشند و طول عمر نسبتا بالایی دارند. تصور عده ای ار این است که استخر های پیش ساخته ایزی ست پس از یک بار سوراخ شدن دیگر به هیچ وحه قابل تعمیر نبوده و مخصولاتی یکبار مصرف به شمار می روند اما به هیچ وجه اینگونه نبوده و با استفاده از بسته تعمیرات این کار قابل انجام است.

استخر پیش ساخته اینتکس در کمتر از 3 ساعت , نصب کنید. ویژگى این محصولات این است که بسیار سبک هستند , به راحتی میتوانید آنرا جمع کنید و فضاى اشغال شده ى استخر را دوباره بازیابى کنید , از استحکام و مقاومت بسیار بالایى برخوردارند , داراى لوازم جانبى هستند و براى نگهدارى آب داخل استخر نیازى به هیچ وسیله ى دیگرى اعم از لوله کشى و یا پمپ هاى بزرگتر ندارند , بسیار شیک هستند وبراى دیزاین کردن محیط ویلا و حیاط منزل مناسب هستند , و قیمت آنها بسیار کمتر از استخر هاى سنتى هستند , اگر قصد احداث استخر و راه اندازی آن در منزل یا ویلاى شخصى خود را دارید دست نگه دارید , استخر هاى پیش ساخته ى اینتکس بهترین جایگزین استخرها ى بتونى و سازه اى هستند که آنرا با یک پنجم هزینه ساخت استخر میتوان تهیه کرد و در کمترین زمان ممکن آنرا نصب و استفاده کرد.جنس استخر ها ى پیش ساخته از pvc و الیاف ابریشم میباشد . استخر ها ى پیش ساخته مناسب براى دیسک کمر و بیمارى هاى مفصلى میباشد کسانى که از بیماریهاى مفصلی رنج میبرند این مدل استخر هاى پیش ساخته بهترین گزینه و تنها راه درمان آنهاست که پزشکان آن را برای بیماران خود توصیه میکنند . استخر پیش ساخته بسیار زیباست و ظرفیت آ ب آن هم در حد استاندارد میباشد که در مدت زمان پر شدن آن تاثر مستقیم دارد. از استخر هاى پیش ساخته میتوان در منزل , حیاط , ویلا , مهد کودک , فضاى باز , پارکینگ منزل , پشت بام جهت آب تنی در فصل زیباى تابستان استفاده نمایید از مزیت هاى استخر پیش ساخته و برزنتى میتوان به پر تابل بودن , قابل حمل بودن ,سبک بودن و کم حجم بودن میتوان اشاره کرد. استخر هاى پیش ساخته داراى یک dvd آموزشى میباشد که قبل از نصب آن را مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۵۶
اینتکس