اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ب.ظ

۰

موتور قایق بادی دست دوم

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ب.ظ

موتور قایق بادی دست دوم از سری موتور های قایق بادی کار کرده و یا جعبه باز بوده که با تضمین شرکت و فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران عرضه می شوند. اصولا محصولات دست دوم توسط شرکت اینتکس کاملا تست شده تا از نظر کار کرد و ظاهر هیچ گونه ایرادی نداشته باشند و با تضمین این شرکت با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های نو به فروش می رسند. موتور های قایق بادی دست دوم در مدل های مختلفی از جمله برقی و یا بنزینی توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده در ادامه به عوامل مختلفی که باعث دست دوم شدن موتور قایق های بادی شده است اشاره خواهیم کرد. چند عامل وجود داشته موجب می شود یک محصول از جمله موتور های قایق بادی به شکل دست دوم به فروش برسند یکی از آنها آسیب دیدن بسته بندی آنها و یا نبود لوازم جانبی همراه آنها می باشد. این نوع موتور های قایق بادی دست دوم به هیچ وجه کارکردی نداشته به همین دلیل خود موتور قایق نو و سالم خواهند بود. اما به دلیل نداشتن بسته بندی مناسب و یا نداشتن لوازم جانبی که شرکت تولید کننده در کنار موتور قایق بادی قرار داده شده از قیمتی پایین تر بهره مند خواهند بود. اما برخی از موتور های قایق بادی دست دوم به دلیل داشتن تنها یک قطعه مشکل دار توسط خود شرکت اینتکس و یا نمایندگی موتور قایق های بادی تعمیر و یا تعویض شده و به عنوان یک موتور قایق بادی دست دوم با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر عرضه می شوند. این نوع اتفاقات از سوی شرکت سازنده رخ داده بنابراین شرکت اینتکس و نمایندگی موتور های قایق های بادی در ایران اقدام به رفع این مشکل کرده و با تضمین خود و با قیمتی بسیار مناسب تر این نوع موتور های قایق بادی را برای فروش عرضه می کنند.

برخی از موتور های قایق های بادی دست دوم دارای کارکرد های متفاوتی می باشند. از این نظر موتور های قایق بادی به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. برخی تنها کاربرد تست در فروشگاه اینتکس را داشته و برخی نیز به دلیل استفاده برخی از مشتریان و تعویض آنها با مدل های قوی و یا ضعیف تر دارای کارکرد مختصری خواهند بود بنابراین در میان موتور های قایق بادی دست دوم قرار می گیرند که به مراتب قیمت بسیار پایین تری نسبت به مدل های نو خواهند داشت. یکی از مزیت های این نوع موتور های قایق بادی دست دوم در آب بندی شدن آنهاست. بنابراین در زمان استفاده دیگر نیازی به آب بندی نبوده و می توان با خیالی آسوده با هزینه بسیار کم یک موتور قایق بادی قوی و آماده از فروشگاه اینتکس تهیه کنید. البته گفتنی است که زمان فروش هر کدام از موتور های قایق بادی دست دوم، فروشگاه اینتکس آنها را در مقابل مشتریان عزیز تست کرده و آموزش های لازم را به آن ها بابت نوع کارکرد و سرویس دهی خواهند داد تا در زمان استفاده هیچ نوع مشکلی برای مصرف کنندگان پیش نیاید.
موتور های قایق بادی دست دوم چه در نوع بنزینی و چه در نوع برقی تمام موارد شرح داده شده فوق را شامل شده و هیچ تفاوتی با هم ندارند بنابراین در زمان خرید یک مدل و یا دو مدل از این نوع موترو های قایق هر دو نیز از سوی فروشگاه اینتکس تست شده و تحویل مشتریان داده خواهد شد. نکته ای در مورد خرید موتور قایق های بادی دست دوم وجود داشته این است که برخی از آنها فاقد قطعات کاربردی مانند پروانه ، درپوش و ... هستند. این موتور های قایق دست دوم نیز با قیمت پایین تر به فروش رفته و برای تهیه قطعاتی که روی موتور نیستند می توان یا از طریق فروشگاه اینتکس یا از طریق سایر فروشگاه های تخصصی مربوط به قطعات و تعمیرکاران موتور های قایق بادی تهیه کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۳
اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی