اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ

۰

کاناپه تخت خواب شو

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ

کاناپه تخت خواب شو را می توان یکی از محصولات پرطرفدار در زمینه محصولات بادی دانست . شرکت هایی همچون اینتکس ، بست وی و اینتایم اقدام به تولید این محصولات نموده اند . کیفیت تمامی این کاناپه ها در حد ایده آل بوده و انتخاب آن بستگی به سلیقه شما در انتخاب ظاهر آن دارد . بدنه این کاناپه های بادی تخت خواب شو از جنس پی وی سی مستحکم بوده که در ادامه به توضیح درباره این بدنه و رویه های آن ها خواهیم پرداخت . 

کاناپه تخت خواب شو دارای بدنه ای مستحکم از پی وی سی می باشد که بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا در برابر فشار و وزن وارد شده بر روی آن ، به خوبی مقاومت کند و مشکلی برای بدنه آن پیش نیاید . همچنین بخش های کناری این محصول نیز از پی وی سی بوده که بسته به نوع کاناپه ، به صورت طرح چرم و یا جیر می باشد . بخش رویه این کاناپه های بادی از پی وی سی طرح چرم و یا جیر می باشند که به صورت طبی تهیه شده اند و به طور کامل ضد تعریق می باشند . به کمک این ویژگی ، شما می توانید ساعت های طولانی بر روی این کاناپه استراحت کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . 

اکثر کاناپه های بادی در ابعادی نزدیک به هم دارند که طول آن ها در حدود 230 سانتی متر بوده ، عرض آن ها پس از بار شدن قسمت نشیمنگاه تا 190 سانتی متر بوده و همچنین ارتفاعی در حدود 70 سانتی متر دارند که به سبب داشتن این ابعاد مناسب ، می توان از آن ها در هر مکانی ، حتی در اتاق های کوچک نیز استفاده نمود . از تمامی فضای این کاناپه ها به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . تحمل ورن این محصولات نیز در حدود 200 کیلوگرم می باشد که به کمک این تحمل وزن مناسب ، تا 3 نفر نیز میتوانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای کاناپه پیش نخواهد آمد.

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به وزن کم آن ها اشاره نمود که این وزن در حدود 8 کیلوگرم می باشد و به کمک این وزن کم ، می توانید کاناپه را به راحتی به هر مکانی انتقال داده و از آن استفاده کنید . از ویژگی های منحصر به فرد کاناپه های بادی می توان به کاربرد های گوناگون آن ها اشاره نمود . این کاناپه های بادی قابلیت تبدیل شدن به حالت های دیگری نیز دارد که به برخی از آن ها اشره خواهیم کرد . استفاده به عنوان تشک پشتی دار یکی از قابلیت های این محصول به شمار می رود که می توانید با باز کردن قسمت نشیمنگاه ، این محصول را به یک تشک پشتی دار با محل نشیمنگاه بزرگ تبدیل کنید و از آن استفاده کنید . 

از کاربرد های دیگر این محصول می توان به تخت بادی اشاره نمود که می توانید با خالی کردن باد قسمت دسته ها این محصول را به یک تخت خواب بادی دونفره تبدیل نمود . همچنین می توانید با چرخاندن کاناپه ، محصول را به یک تشک شیبدار تبدیل کنید . کاربرد های بسیاری برای این محصول وجود دارد و می توانید در هر حالتی از آن استفاده کنید . 

مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نبوده و می توانید با رعایت نکات ایمنی از بروز مشکل برای محصول جلوگیری کنید . برخورد نکردن اشیاء نوک تیز با محصول از اصلی ترین مراقبت ها می باشد . جلوگیری از برخورد گرمای مستقیم و آتش نیز از نکاتی می باشد که می بایست آن را رعایت کنید . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در ص.رت بروز مشکل برای محصول می توانید به کمک بسته تعمیرات محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی