اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

۰

توضیحات پمپ محصولات بادی

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

بدون شک باد کردن محصولات شرکت اینتکس و یا به اصطلاح محصولات بادی مثل تشک های بادی بدون وجود پمپ ها سخت و طاقت فرسا می باشد. در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی را در مورد پمپ های دستی و برقی بیان کنیم. در ابتدا به پمپ های دستی می پردازیم.

پمپ دستی

پمپ های دستی خود به سه دسته تقسیم می شوند. هر کدام از این سه دسته کارایی های خاص خود را دارند و در برخی شرایط قابل استفاده نیستند.

پمپ باد دستی کوچک

پمپ باد دستی کوچک تنها می تواند در مواردی مثل استخر های بادی فوق العاده کوچک مثل قطر نیم متر مورد استفاده قرار گیرد. باد کردن تشک بادی به وسیله این پمپ دست کمی از دمیدن نداشته و خسته کننده است. پیشنهاد می شود هیچ گاه برای تشک بادی خود از این نوع پمپ تهیه نکنید. نحوه کار آن ساده است. بخشی خروجی را درون دیچه هوای محصول قرار داده و شروع به باز و پمپ باد می کنید. 

پمپ باد دستی متوسط

پمپ باد دستی متوسط محصولی است که می تواند برای باد کردن لبه های استخر پیش ساخته ایزی ست به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. باد کردن تشک های بادی توسط آن کمی راحت تر از پمپ های معمولی است اما باز هم پیشنهاد نمی شود. برای استفاده از این نوع پمپ می بایست از شلنگ خروجی هوا استفاده کنید. 
لازم به ذکر است که این نوع پمپ در دو نوع سایز تولید می شود. سایز بزرگتر قدرت بیشتری داشته و استفاده از آن نیز راحت تر است.

پمپ باد دستی بزرگ

پمپ باد دستی بزرگ دیگر محدودیتی ندارد. با این پمپ می توان به سادگی تشک های بادی را باد کرد و از آن استفاده کرد. این نوع پمپ را باید به صورت ایستاده مورد استفاده قرار دهید. این پمپ بادی قدرت فوق العاده ای دارد و در همه موارد دیگر علاوه بر تشک بادی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ برقی

پمپ های دستی به دو نوع کلی تقصیم می شوند. در نظر داشته باشید که مخاطب سخت ما تنها برند اینتکس بوده و در مورد سایر برند ها صدق نمی کند.

پمپ باد برقی دو کاره

پمپ باد برقی دو کاره محصولی فوق العاده است که شما را از زحمت بیش از حد معاف می کند. نحوه استفاده از آن را نیز در پست قبلی توضیح داده ایم. ابتدا آن را به برق متصل کرده. سپس در محل تخلیه باد تشک بادی قرار دهید. سپس با کلید هایی که بر روی آن قرار داده شده است آن را باد کنید. بر روی این پمپ ها دو عدد محفظه دیده می شود. یکی از آنها جهت خارج کردن باد و دیگری برای ورود هوا تعبیه شده ست. برای سوئیچ کردن بین آنها نیز باید فطعه گرد سر آن را تعویض کرده و بخش دیگر را به محفظه خروجی متصل کنید.

پمپ باد برقی چهار کاره

پمپ باد برقی چهار کاره دقیقا همانند پمپ برقی دو کاره می باشد با این تفاوت که هم با برق شهر و هم با برق فندک اتومبیل قادر به کار کردن است. در کارتن این محصول نیز این اجزا قرار داده شده است. با این ویژگی می توانید تشک بادی خود را با خود به همراه برده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.
پمپ های دیگری نیز در بازار موجود هستند که دیگر به ندرت یافت می شوتد.مثل پمپ های شارژی یا پمپ هایی که با باتری کار می کنند. اما تنها این دسته محصولات هستند که به سادگی می توان آنها را یافت. برای مشاهده دسته کامل تر می توانید به صفحه پمپ باد برقی و دستی مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی