اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

۰

تشک های بادی دو نفره

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

تشک های بادی در برند های مختلفی تولید می شوند که می توان به برند های معروفی همچون، اینتکس، اینتایم، بست وی اشاره کرد. در این میان بهترین تشک ها را در سطح جهانی شرکت اینتکس تولید می کند و نمایندگی رسمی آن در ایران هم تهران اینتکس می باشد.

در این پست قصد معرفی تشک های بادی دو نفره را داریم و تمامی جزئیات آنها را به صورت مختصر بیان می کنیم.
در ابتدا لازم است در مورد اصول کلی تشک های بادی توضیحاتی را بیان کنید.
تشک های بادی به صورت رسمی در دو سایز یک و دو نفره تولید و عرضه می شوند که نوع آنها را می توان از ابعاد آنها مشخص کرد.  تشک های بادی دو نفره عرضی در حدود یک متر و نیم داشته اما طول آنها تفاوت چندانی ندارد . برای مثال اگر شخصی بلند قد هستید بهتر است تشکی بلند تر از دو متر تهیه کنید. اما اگر شخصی هستید که قدی متوسط دارید تشک های با طول یک متر و نود سانتی متری نیز مناسب شماست.
در برخی موارد تخت های بادی نیز عرضه می شود که این تخت ها قابل تبدیل شدن به دو تشک با ابعاد تشک های بادی دو نفره هستند. یعنی شما یک تخت یک نفره خریداری می کنید و سپس می توانید آن را به دو تشک دو نفره تبدیل کنید. برای مثال می توانید به تخت بادی سفری از تشک و یا بهتر بگوییم تخت اینتکس توجه کنید.
معمولا تشک های بادی با رویه جیر عرضه می شوند اما در میان آنها محصولاتی با روکش های چرمی و یا براق نیز وجود دارد که اغلب تولید شرکت هایی همچون ایتایم یا بست وی می باشد. در حالت کلی محصولاتی با روکش های چرمی یا براق ضد تعریق نبوده و می بایست از خرید آنها جلوگیری کنید. البته در این مورد نمی توان به صورت قطع نظر داد چراکه برخی محصولات روکش های چرمی داشته اما مقاومت بالایی به دلیل طراحی خوب در برابر عرق کردن دارند. از سایر مشخصات.
تشک های بادی دو نفره می توانند جایگزین بسیار خوبی برای تشک های پشمی باشند. چراکه طول عمر تقریبا مشابه و قیمت مناسب تری دارند.  به علاوه اینکه در مدت زمان بسیار کمی نیز نصب می شوند که آنها را از سایر محصولات متمایز می سازد. البته مورد آخر درباره همه محصولات بادی صدق می کند. 
از تشک های بادی علاوه بر منزل می توان در هنگام مسافرت نیز استفاده کرد. برای مثال در زمانی که چادر مسافرتی خود را برپا کرده اید می توانید جهت راحتی و نرمی بیشتر این تشک بادی در کف آن استفاده کنید. چراکه هم وزن کمتری دارد  هم ابعاد کمتری را اشغال می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی