اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ

۰

تشک های بادی یک نفره

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ

تشک های بادی یک نفره از سری محصولات سبک و کم حچمی هستند که می توانند یکی از همراهان خوب مسافرت باشند. این دسته محصولات در ابعاد تقریبا مشابهی تولید می شوند اما عرض آنها حدود نیمی از تشک های بادی دو نفره است. تشک های بادی یک نفره در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. برخی برای کودکان و برخی برای بزرگسالان مناسب است. در هنگام خرید تنها به ظاهر و کیفیت کالا توجه نکنید بلکه میزان قد خود را نیز ملاک قرار داده تا مشکلی از این بابت نداشته باشید.

از سایر مشخصات تشک های بادی یک نفره می توان به جنس لایه رویی آن اشاره کرد. در این ضمینه تشک ها به دو دسته جیر و چرمی تقسیم می شود. تشک بادی جیر مناسب استفاده های عمومی می باشد. اما تمیز کردن آنها نسبتا مشکل است. این نوع تشک های بادی ضد تعریق بوده و کیفیت مناسبی دارد. نوع دوم تشک های چرم و یا براق بوده که ضد تعریق نیست اما می توان به سادگی از آن استفاده کرد. در حالت کلی در صورتی که قصد استفاده کوتاه مدت و در مناطقی که سرشار از غبار و گرد و خاک است نوع چرمی و در استفاده های طولانی مدت و در منزل نوع مخملی و یا به اصطلاح جیر را انتخاب کنید.

ابعاد این تشک های بادی یک نفره تنها در عرض با تشک های دو نفره متفاوت است. در هنگام خرید توجه داشته باشید که میزان قد استفاده کننده از آن را در نظر بگیرید. برای مثال اگر حدود 180 سانتی متر طول قدتان است بهتر است از تشک های بادی یک نفره با طول حداقل 2 متر استفاده کنید. چراکه اندازه بالش را نیز می بایست در نظر بگیرید.

از انواع دیگر تشک های بادی می توان به نوع طرح روی آن اشاره کرد که در محصولات مختلف متفاوت است. برخی طرحی شبکه ای داشته و برخی دیگر موازی هستند. هر دو می توانند در شرایط مختلف کاربرد بهتری از دیگری داشته باشند. تشک های بادی که طرح شبکه ای دارند به اصطلاح طبی خوانده می شوند و مناسب بیماران و سایر افراد است. اما تشک هایی که طرح موازی دارند در صورتی که توسط بیماران مورد استفاده قرار نگیرد به صلاج اوست.

از سایر مشخصه های تشک بادی یک وزن بسیار کم آنهاست. تشک های بادی به سادگی و در کمترین فضای ممکن جای می گیرند. برای مثال به سادگی می توانید آنها را حتی در کوله پشتی خود بگذارید و در هر جایی که قصد دارید آن را برپا کنید.

نمایندگی محصولات اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی