اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ

۰

تشک بادی 66998 با کیسه خواب

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ

تشک بادی 66998 محصولی شگفت انگیز و ایده آل، برای مصارف مختلف از قبیل مسافرت و منزل و سایر موارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

این تشک بادی مشخصاتی ویژه ای دارد که در هیچ یک از محصولات وجود ندارد. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت حمل فوق العاده آن اشاره کرد که از این لحاظ در رتبه اول میان سایر تشک های بادی قرار گرفته است. به این صورت که در حین ارتفاع و مشخصات مناسبی که دارد راحتی خوبی نیز دارد به علاوه ارتفاع آن از سطح زمین نیز کمی بیش از سایر محصولات است که راحتی این محصول در حین مسافرت را ضمانت می کند.

ابعاد تشک بادی 66998 عبارت است از طول 201 عرض 102 و ارتفاع 28 سانتی متری است که کاملا مناسب مسافرت های طولانی مدت می باشد. وزن این محصول 8.5 کیلو گرم بوده و هنگامی که آن را خریداری می کنید می بایست وزن اقلام درون جعبه و بسته بندی را نیز به این و میزان اضافه کنید. لازم به ذکر است در هنگام جا به جایی نیاز به حمل هیچ کدام از این محصولات مکمل نبوده و وزن کلی آن کاهش می یابد. 

دلیل منحصر به فرد بوده این تشک بادی کیسه خواب فوق العاده آن می باشد. این کیسه خواب با استفاده از زیپ به تشک محکم شده و شما را از سرما در مناطق مختلف محفوظ نگاه می دارد. این کیسه به صورت کامل از پارچه های شمعی باکیفیت و الیاف پشم شیشه تشکیل شده است که مقاومت خوبی را در مقابل دما های پایین دارد. این قسمت فوق العاده نرم بوده و استراحت را بر روی آن سهل و آسان می کند. بخشی که در هنگام مسافرت بیش از سایر موارد حائز اهمیت است. به علاوه یک لایه اضافه در قسمت زیرین، قرار داده شده که مشابه پشم شیشه بوده و فوق العاده نرم است.

طرح کیسه تشک، لوزی شکل بوده و هوا به سادکی درون آن جریان دارد، بخش درونی نیز طرح موازی دارد. و ضد تعریق می باشد. بخش زیرین نیز حالت مشابهی داشته و از درون به یکدیگر متصل هستند. لازم به ذکر است می توانید کیسه خواب را نیز از محصول جدا کرده و همانند یک تشک معمولی از آن استفاده کنید. در قسمت بالایی نیز یک بر آمدگی وجود دارد که می توان از آن به عنوان بالش سرخود استفاده کرد.

در بسته بندی این تشک بادی اقلامی همانند، کوله پشتی حمل، برچسب تعمیرات مشاهده می شود که یک پک کامل برای مسافرت، کوهنوردی و گردش های کوتاه و بلند مدت می باشد. قیمت تشک بادی 66998 نیز کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

برای خرید این محصول و مشاهده توضیحات بیشتر می توانید از این لینک ساتفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی