اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

۰

اطلاعات بیشتر در مورد تشک بادی 48771

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

تشک های بادی در انواع مختلفی تولید می شوند اما تعداد محصولاتی که ویژه کودکان تولید و عرضه شده است کاملا محدود می باشد. البته از مدل های مخصوص بزرگسالان نیز می توان استفاده نمود اما رنگ بندی های شاد و برخی ویژگی های منحصر به فرد در آنها تعبیه نشده است. در این مطلب قصد داریم تا به تشریح کامل توضیحات تشک بادی 48771 بپردازیم. تشکی که در دسته فوق العاده محدود کودکان قرار گرفته و می تواند در تمامی شرایط آنها را همراهی کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 ابعاد این تشک بادی عبارت است از 160 سانتی متر طول، عرض 90 سانتی متری ارتفاع آن نیز از سطح زمین 18 سانتی متر می باشد. با توجه با این که سایر تشک ها، حدود 40 سانتی متر در طول و 15 سانتی متر بیشتر در عرض دارند، و مشخصات ظاهری آنها نیز کما بیش متفاوت است، می توان دریافت که این محصول مناسب کودکان بوده. البته شرکت اینتکس نیز به صورت رسمی محصول 48771 را یک تشک بادی کودک خطاب می کند که در این باره شکی به میان نمی گذارد.

به دلیل ابعاد مناسب تر و وزن کمتر حمل و نقل این محصول نیز فوق العاده ساده تر می باشد. وزن این تشک بادی 5.5 کیلوگرم است که از محصولات مشابه خود در دسته بزرگسالان حدود 2 کیلوگرم کمتر است. لازه به ذکر است که تحمل وزن این کالا 75 کیلوگرم است که در مقایسه با تشک هایی نظیر 68757 که یک تشک بادی تک نفره قلمداد می شود عدد کمتری محصوب می شود چراکه تشک بادی 68757 حدود 137 کیلوگرم تحمل وزن دارد. البته این میزان برای کودکان فوق العاده مناسب می باشد.

تشک بادی کودک و نوجوان در سه رنگ مختلف تولید می شود،که شامل سبز، صورتی و آبی می شود که هر سه فوق العاده رنگ های شاد و کودک پسندی می باشند. رویه این کالا کاملا از جنس جیر بوده که در کنار یک ویژگی دیگر باعث ضد تعریق شدن آن می شود. مورد دوم که سبب ضد تعریق شدن این کالا شده طرح موازی روی بدنه می باشد، این طرح جریان هوا را از درون تشک عبور می دهد و باعث می شود که بتوان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد. به علاوه در حس داشتن یک تشک پشمی همراه نیز تاثیر بسزایی دارد. بخش های کناری این تشک بادی از جنس پی وی سی می باشد، این بخش در اثر ارتباط با آب با کاهش کیفیت مواجه نشده و طول عمر بالایی را به همراه دارد. به همین دلیل می توان از آن به عنوان تشک روی آب نیز استفاده کرد. در این باره و در بخش کاربرد ها توضیحات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

به همراه این تشک بادی یک عدد عدد بالش و پمپ باد به صورت رایگان به شما هدیه داده می شود. لازم به ذکر است که ابعاد آن عبارت است از 13*22*25 که کاملا مناسب حمل و نقل می باشد. 

نحوه راه اندازی راه اندازی این تشک بادی به سادگی صورتی می پذیرد. ابتدا از پاک بودن محل مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید، سپس این محصول را بر روی زمین پهن کنید، و با باز کردن دریچه تخلیه هوا شروع به باد زدن آن کنید. به این صورت تشک به مرور زمان شکل گرفته و قابل استفاده می شود. در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از پمپ های برقی نیاز به نگرانی از بابت پر شدن بیش از حد باد نیست اما در صورتی که از پمپ دستی استفاده می کنید می بایست حواس خود را به میزان باد نیز اختصاص دهید چراکه امکان شکافتگی الیاف های درونی بر اثر فشار بیش از حد وجود دارد. 

کاربرد تشک های بادی مواردی کاملا مشخص هستند، از این تشک بادی نیز می توان در منزل، اتاق، مسافرت و یا حتی روی آب استفاده کنید. استفاده درست در هر یک از بخش های ذکر شده می تواند طول عمر آن را فوق العاده افزایش دهد.

برای خرید اینترنتی و مشاهده توضیحات بیشتر می توانید از این لینک استفاده کنید..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی