اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

۰

تشک بادی کودک اینتکس 66802 به همراه پتو

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

این محصول تنها تشک بادی با پتو برای کودکان است که تا کنون تولید شده است. این کالا کیفیت خوبی داشته و در موارد بسیاری توانایی رقابت با بهترین تشک های بادی را دارد. قیمت آن هم به نسبت کیفیت و کارایی بسیاری که دارد کاملا متناسب ارزیابی می شود. در این مقاله قصد داریم تا توضیحات تکمیلی در مورد این تشک بادی را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

این تشک بادی به صورت کامل از مخمل با کیفیت می باشد که موجب ضد تعریق شدن و افزایش راحتی این کالا می شود. در قسمت بالایی آن یک بر آمدگی به عنوان بالش سر خود قرار دارد و درون آن نیز با شیار ها و موازی همراه شده که  به عدم تعریق کودک کمک شایانی می کند. به صورت کلی می توانیم بگوییم که این تشک بادی تنها محصولی است که یک پکیج کامل را تشکیل داده است. به این صورت که بالش و پتو را نیز همراه خود دارد.

ابعاد این تشک عبارت است از 152 سانتی متر طول، 64 سانتی متر عرض و ارتفاع آن نیز 20 سانتی متر بوده که کاملا مناسب یک کودک از سنین 5 تا دوره نوجوانی است. به صورت کلی می توان گفت که تشک 66802 کاملا راحت و زیبا می باشد و می تواند یکی از همراهان همیشگی در مسافرت باشد.

بدنه این محصول فوق العاده با کیفیت است. به طوری که توانایی رقابت با برترین محصولات بادی تولید شده تا به امروز را داشته باشد. از این تشک می توانید در منزل، یا اتاق خواب کودک استفاده کنید. مهم ترین مزیت تشک بادی 66802 در مقایسه با سایر محصولات وزن بسیار کم آن است که آن را متناسب استفاده در مسافرت های کوتاه و طولانی مدت می کند. به علاوه در فصل سرما نیز می تواند از فرزندتان مراقبت کند که کاملا عالیست.

برای خرید و مشاهده توضیحات بیشتر می توانید از این لینک استفاده کنید.

نمایندگی محصولات اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی