اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

۰

تخت بادی دو نفره ساده اینتکس 67954

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

تخت بادی دو نفره ساده اینتکس، محصول جدید و تولید سال 2014 می باشد که با آخرین استاندارد های روز دنیا ساخته می شود. این تخت ظاهری متفاوت از همه محصولات داشته و به صورت یک دست و زیبا تولید شده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحت کاملی در مورد آن بیان کنیم.

کناره های این تخت بادی از مواد پی وی سی بوده و براق است تا در هنگامی که تخت بادی از حالت طبیعی خارج شد، یعنی بر روی آن لکه های کثیفی به چشم خورد قابلیت تمیز شدن را به سادگی داشته باشد. از این رو استفاده از این ماده در کناره ها و قسمت زیرین قرار داده شده است. قسمت بالایی تخت بادی 67954 نیز حالتی کاملا جیر و با لایه های مخملی بوده و راحتی بسیاری دارد. لذت استراحت بر روی این تخت بادی با قیمت فوق العاده ارزان آن تفاوت چندانی با محصولات گران قیمت چوبی و یا تشک های فنری نداشته که ارزش آن را بالا تر از سایر کالا ها می کند.

طول این تشک 203 سانتی متر یعنی مطابق بهترین کالا های بازار است و استاندارد روز را رعایت کرده است. به این صورت که دو شخص بلند قد نیز به سادگی توانایی استفاده از این تخت بادی را دارا هستند. عرض این تخت بادی نیز معادل 152 سانتی متر بوده که مشابه سایر تخت و تشک های بادی تولید شده تا به امروز است. ارتفاع این کالا نیز برابر 51 سانتی متر بوده که برای استفاده کاملا مناسب محسوب می شود. ابعاد ذکر شده کاملا متناسب استراحت در منزل، محل کار و مسافرت است که قابلیت های مختلفی را نیز برای مسافرت به همراه خود دارند.

از سایر کاربرد های این تخت بادی می توان به همراهی درون مسافرت، استفاده در اداره جات و غیره اشاره کرد. به این صورت که محفظه باد این تخت را خالی کرده و هنگامی که به آن نیاز داشتید آن را باد کرده و استفاده کنید.

لازم به ذکر است تخت بادی دو نفره 67954 کاملا ضد تعریق می باشد و استفاده از آن نیز کاملا لذت بخش می باشد. برای خرید و مشاهده توضیحات بیشتر می توانید از این لینک استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی