اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

۰

قایق بادی اکسکروشن 5

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

قایق های بادی محصولاتی هستند که در درون خود دسته بندی متفاوتی از نظر برند دارند و در سری های متفاوتی تولید و عرضه شده اند. هر کدام از این سری قایق ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و مناسب اشخاص خاصی می شوند. سری اکسکروشن که اکنون قصد اشاره به نوع 5 نفره آن را داریم مخصوص خانواده و استفاده در آبهای آرام عمیق و کم عمق است. که در آن خطر برخورد اشیاء تیز تا حدودی وجود ندارد. با این حال کیفیت کلی قایق بادی کاملا مناسب و ایده آل است که نیزا های یک خانواده را به خوبی بر طرف می سازد.

قایق بادی اکسکروشن 5 دارای ابعاد 366 در 168 سانتی متر است که در مقایسه با مدل سال های پیشین تفاوت خاصی نداشته است. میزان طول و عرض ذکر شده فوق العاده مناسب بوده و بزرگ ترین قایق تولید شده تا کنون است. جنس بدنه آن کاملا ضخیم بوده و در برابر برخورد های سطحی به شکل شگفت انگیزی مقاومت نشان می دهد و سوراخ نمی شود. با این حال در صورتی که قایق به هر دلیلی سوراخ شد محفظه باد ثانویه شما را به طور کامل از غرق شدن قایق حفظ خواهد کرد. در ادامه به این مسئله اشاره بیشتری خواهیم داشت.

این قایق به صورت کلی از 6 محفظه باد تشکیل شده است، به این صورت که سه صندلی و دو تکه بدنه به صورت جداگانه باد می شوند. بخش جلویی یک دستگیره برای حمل ساده تر دارد، کمی بالاتر از آن طنابی قابل مشاهده است که دور قایق کشیده شده است و در شرایط مختلف کمک حال شخص خواهد شد. در هر دو قسمت کناری چهار شئ متفاوت قابل رویت است. دو مورد میانی حلقه های پارو می باشد که کار آن حفظ تعادل برای پارو زدن یک شخص است. شئ استوانه ای دور از هم نی زبرای قرا دادن پارو و نگه داری آن است که فوق العاده کاربردیست. به علاوه یک دستگیره کمکی در پشت وجود دارد که می تواند هم برای حمل کردن خود قایق و هم برای کشیدن شناور های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

محفظه های باد این قایق عبارت است از: محفظه باد شونده خارجی، محفظه باد شونده داخلی، سه عدد صندلی، و کف قایق که برای آسایش بیشتر قرار دارد. جنس بدنه و کف این قایق فوق العاده است. گرچه گزینه های بهتری از این حیث برای کاربرد های متفاوت وجود دارد اما این قایق با قیمت بسیار مناسبی که دارد امکانات فراوانی همچون قابلیت نصب موتور را به شما می دهد.

نصب موتور از برتری های اکسکروشن 5 در مقایسه با برخی قایق های دیگر است که به واسطه کیت مخصوص آن امکان پذیر است. به این شیوه موتور های مخصوص اینتکس و موتور های بنزینی نیز قابلیت نصب شدن بر روی این قایق را دارا هستند. با استفاده از موتور های مخصوص اینتکس قایق اکسکروشن به حداکثر سرعت 15 تا 20 کیلومتر در ساعت می رسد که تغریبا متناسب عرزیابی می شود.

برای مشاهده و خرید این محصول می توانید از این لینک استفاده کنید.

محصولات بادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی