اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

۰

مبل بادی دو نفره اینتکس 68678

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

مبل های دو نفره محصولاتی بسیار قلیل هستند که در مدل های بسیار محدودی تولید و عرضه می شوند. به همین دلیل می توان آنها را بسیار ارزشند خطاب کرد، مبل بادی 68678 نیز در همین دسته از کالا ها قرار می گیرد که ارزش بسیار بالایی در مقایسه با قیمت فوق العاده آن دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحاتی اندک را در مورد این مبل بادی منتشر کنیم. پس با ما همراه باشید.

مبل بادی 68678 با ابعاد 155 در 117 با ارتفاع 74 سانتی متر محصولی ایده آل برای استراحت به نظر می رسد. از این کالا می توان در مقابل تلویزیون و یا نشیمن استفاده نمود. متاسفانه ارتفاع نشیمنگاه آن کم تر از حد استاندارد بوده که برخی از مشتریان نسبت به آن احساس نا خوش آیندی دارند. از سایر کاربرد های این مبل بادی می توان به عنوان مبلی راحت بر روی شن های دریا یاد کرد که در این مورد فوق العاده کاربردی می باشد.

این کالا تنها در ترکیب رنگی آبی تولید شده است. رنگ آبی تیره دسته های و کناره های این مبل و رنگ آبی روشن بدنه اصلی را تشکیل می دهند. به واقع ترکیب رنگی ذکر شده فوق العاده زیبا و کاربردی است که موجب  ست شدن و هماهنگ شدن با محیط منزل شما شود. بخش زیرین آن از حالت استوانه ای و شبکه ای ترکیب شده است تا کالا ضد تعریق باشد . در بخش پشتی نیز شاهد محصولی با طرح موازی فوق العاده هستیم که از استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار است. به این معنی که هنگام تکیه دادن به آن از حالت تعادل خارج نمی شود.

به صورت کلی روکش این مبل دو نفره از پارچه جیر می باشد که در درون خود از پی وی سی تشکیل شده است تا از خروج هوا جلوگیری کند. این رویه حس بسیار متفاوتی را هنگام استفاده از این مبل بادی به انسان منتقل می کند که بدون شک در اولین  استفاده حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و خرید آنلاین در صورت موجود بودن کالا می توانید از این لینک استفاده کنید.

نمایندگی اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی