اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ

۰

وان بادی نوزاد 51113 بست وی

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ

وان بادی نوزاد بست وی در کنار وان بادی نوزاد اینتکس دو محصولی هستند که از بدو تولد نوزاد تا سن دو سالگی بهترین همراه در حمام و آبتنی می باشند. هر کدام از این محصولات مزایای خاص خود را دارند که مشتری را مجاب به خرید آن می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد محصول شرکت بست وی با کد 51113 توضیحاتی کامل و جامع را منتشر کنیم. پس با ما همراه باشید.

این وان ابعادی برابر با: طول 79 سانتی متری، عرض 51 سانتی متری و ارتفاع 53 سانتی متری دارد. در صورت کمی تحقیق متوجه خواهید شد قد نوزاد در بدو تولد حدود 50 سانتی متر است و با توجه به رشد بسیار بیش از حد نوزادان در دوران اولیه و ابعاد کمی بزرگتری که این وان دارد می تواند کاملا متناسب باشد. به علاوه در صورتی که قد کودک از 79 سانتی متر نیز بیشتر شود نیز به دلیل طراحی شیب دار قابل استفاده است.

طراحی این وان به صورت کلی بیضی بوده و راه های موازی افقی از به صورت نیم دایره دارد. در قسمت بالایی که بخش شیب دار و تاج این وان بادی می باشد نیز خطوط موازی به شکل عمودی گذاشته شده که راحتی کودک را افزایش می دهد. به علاوه کف این وان به صورت کامل باد شده که راحتی کودک را افزایش می دهد.

به دلیل مشکلاتی که در ابتدا برای به حمام بردن کودک وجود دارد وان های بادی و من جمله وان بادی نوزاد بست وی می تواند راه کار بسیار مناسبی برای رفع این نیاز باشد. به علاوه مزیت های بسیاری نیز برای آن وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

جنس این وان بادی از پی وی سی براق و نرمی بوده تا کودک در آن احساس آرامش و راحتی فوق العاده ای داشته باشد. به علاوه به دلیل رنگ زرد و آبی زیبایی که این وان بادی دارد جذابیت آن افزایش یافته است. بر خلاف وان بادی اینتکس که رویه براق و شفاف دارد، وان بادی بست وی حالتی کدر دارد که در تنها تفاوت های ظاهری را پدیدار کرده و علت خاصی ندارد.

لازم به ذکر است که جنس بخش درونی و بیرونی این وان مشابه یکدیگر بوده و با استفاده از دریچه های هوای جداگانه باد می شود. علاوه بر منزل از این وان می توان در مسافرت و یا محل های مشابه منزل نیز استفاده کرد به دلیل اینکه این وان از ظرفیت آب کمی بهره مند است استفاده از آن در هر محلی میسر می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۶
اینتکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی