اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

۰

قایق های بادی ورزشی کایاک

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ

قایق های بادی کایاک از جمله قایق های بادی ورزشی بوده که از آرگونومی بسیار مقاوم ومناسبی برای ورزش های آبی بهره می برد. در واقع اگر به دنبال سبک ترین و راحت ترین قایق های ورزشی حرفه ای می باشید این نوع قایق ها بهترین گزینه هستند. قایق های بادی کایاک در دو ظرفیت یک و دو نفره تولید می شوند. اما این قایق ها مانند سایر قایق های بادی تولید شده شرکت اینتکس بوده و در حالت کلی به دو نوع تقسیم بندی می شوند. اولین نوع آنها کایاک های بیضی شکل نوک تیز بوده که از متداول ترین قایق های بادی ورزشی می باشند. نوع دیگر آنها نیز به صورت بیضی شکل ساخته شده اما قسمت جلو و عقب آنها دارای برآمدگی به سمت بالا می باشند.

اما نوع اول این قایق ها در دو مدل قدیمی و جدید (2014) تولید شده اند که از ظرفیت ها یک و دو نفره برخوردار هستند. جنس بدنه این قایق ها نیز همانند سایر قایق های بادی اینتکس از نوع پلاستیک بسیار مقاوم PVC بوده و لبه های آن به گونه ای طراحی و ساخته شده که می تواند فشار آب را به خوبی تحمل کند. همچنین این قایق ها در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم بوده و در آب های با دمای مختلف به راحتی دوام می آورند. اما قسمت کف این قایق ها به صورت باد شو بوده و برای باد کردن این نوع قایق ها نیز می توان از چند دریچه مخصوص باد کردن تعبیه شده در آنها استفاده نمود. در صورتی که بخواهید از طریق پمپ باد های دستی اقدام به باد کردن این نوع کالا بکنید، ممکن است وقت زیادی را از شما بگیرد. البته پمپ باد های دستی در چند نوع تولید می شوند و اگر با پمپ های سایز بزرگ این قایق را باد کنید سریع تر باد خواهد شد ولی در صورت استفاده از پمپ باد های برقی سرعت باد کردن قایق بالاتر رفته و زمان کمتری را از شما خواهد گرفت.

در کل می توان مدل های قایق بادی کایاک را به این دو دسته تقسیم بندی کرد: چلنجر K1 و K2 - اکسپلورر K1 و K2 زیر مدل های K نشان دهنده ظرفیت های قایق های کایاک بوده و در رنگبندی های معدودی عرضه می شوند. این محصولات به همراه خود طناب و تورغریق نجات داشته و همچنین می توانید از این تور های مقاوم برای نگهداری اشیای قابل حمل نیز استفاده کرد. این قایق ها بر خلاف قایق های بادی بزرگ و معمولی قابیلت نصب موتور های شارژی و یا بنزینی مخصوص قایق را نداشته زیرا که جای مخصوص نصب کیت موتور بر روی آنها تعبیه نشده است، اما می توانید به وسیله دو پاروی مخصوص با میله های فلزی برای سرعت دادن به قایق استفاده نمود. پارو های این قایق ها طول 130 سانتی متری داشته و جنس آنها نیز در برابر نور آفتاب و فشار آب بسیار مقاوم است.

اکنون می رسیم به ابعاد و تحمل وزن قایق های بادی کایاک نوع چلنجر: ابعاد (طول: 274 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) برای قایق های کایاک یک نفره بوده که می توانند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کنند. وزن بسته بندی آنها به 25.7 کیلوگرم می رسد. ابعاد (طول: 351 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) نیز ابعاد قایق های کایاک دو نفره بوده که این نوع از قایق ها نیز قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را دارند. وزن پک و یا همان بسته بندی این مدل نیز 18.1 کیلوگرم می باشد.

نوع دیگر قایق های بادی کایاک قایق های اکسپلورر بوده که از ابعاد (طول: 312 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بهره برده که علاوه بر طویل بودن آنها نسبت به مدل قبلی می توانند تا وزن 160 کیلوگرم را تحمل کند. قایق های کایاک اکسپلورر در نوع 2 نفره تولید شده و مدل یک نفره ندارد. وزن بسته بندی آنها نیز 16.5 کیلوگرم می باشد.

در حالت کلی این قایق ها با داشتن وزن بسته بندی مناسب، می توان آنها را در مکان های مختلف حمل و نقل کرده و در آب های آزاد، دریاچه، رودخانه و استخر استفاده نمود. تنها حساسیتی که این قایق ها مانند قایق های بادی دیگر دارند، حساسیتشان به اشیای تیز بوده که این مورد نیز یک موردی بسیار طبیعی می باشد، به همین دلیل باید از اشیای تیز دور نگه داشت. در صورتی که این محصولات نیز آسیب ببینند می توان به وسیله بسته تعمیرات مخصوص اینتکس که شامل یک برچسب و چسبی با قدرت چسبندگی بالا می باشد استفاده نمود و به خوبی آن را تعمیر کرده و برای دفعات دیگر نیز استفاده نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی