اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۰

تخت خوابهای بادی

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

بهترین تخت خواب بادی اینتکس کدام است؟ تخت خوابهایی که ارتفاع بلندتری دارند و بدنه های آنها هم مخملی باشند.

جنس رویه و بدنه تخت بادی از چیست؟

جنس بدنه تمامی تخت خواب های بادی اینتکس از pvc فشرده است و رویه آنها از جنس مخملی (جیر ) کاملا" ضد تعریق و طبی میباشند. بسیار مقاوم و با کیفیت در برابر سرما و گرما و رطوبت ، قابل شستشو و ضدآب نیز هستند.

تخت خواب های بادی را میتوان دائما" استفاده کرد؟

بله از تخت خوابهای بادی اینتکس میتوان در منزل به جای تخت خوابهای معمولی استفاده کرد و البته باید بگوئیم که بهترین جایگزین تخت های چوبی ، فنری ، فرفورژه و ... میباشند. ما بهترین تخت های بادی را که برای استفاده دائمی مناسب هستند را به شما معرفی میکنیم :

تخت بادی طبی با کد  66958    تخت بادی نیم تاج با کد 66974  تخت خواب بادی طبی 67952

آیا تخت های اینتکس ضد تعریق هستند؟

تمامی تخت خوابهای اینتکس با روکشهای مخملی تولید ، و کاملا ضد تعریق میباشند. 

حجم و وزن تختخوابهای بادی چقدر است؟

معمولا" تخت خوابهای بادی یکنفره حدود 4 تا 6 کیلوگرم و تخت های بادی دو نفره نیز حدود 9 تا 11 کیلوگرم ، حجم همه تختهای بادی (دو نفره و یکنفره )حدودا" به اندازه یک کیف لب تاپ با کمی اختلاف در ابعاد میباشند. 

عمر مفید تخت خواب های بادی چقدر است؟

بستگی به نوع استفاده شما دارند چنانچه در حفظ و نگهداری آن دقت کنید معمولا بین 3 تا 5 سال عمر میکنند. 

چه نکاتی را در حفظ و نگهداری تختخواب ها باید رعایت کرد؟

تا حد نرمال و به اندازه کافی باد شوند ، روی تخت خواب جامپ نشود (پرش ) ، در هنگام استفاده ، زیر تخت را کاملا" تمیز کرده تا هیچ گونه سنگریزه و اشیاء نوک تیزی به آن آسیب نرساند، کنار بخاری و یا شوفاژ آن را باد نکنید ،کودکان بر روی آن پرش نکنند ، در هنگام جابجائی ( وقتی باد شده است ) به جای تیز برخورد نکنند .

اگر تخت بادی ما سوراخ شد و دچار آسیب دیدگی شد چه باید کرد؟ 

از بسته های تعمیرات اینتکس میتوانید استفاده یا در صورت نداشتن آگاهی در خصوص تعمیرات آن با شماره تلفن 09195222208 تماس یا به آدرس تهران پونک خیابان پانزدهم پلاک 12 ، واحد تعمیرات طبقه زیر همکف مراجعه فرمائید.

جنس تخت خوابهای بادی از چیست؟

جنس این تخت ها از پلاستیک پی وی سی بوده و روکش سطح آنها از پارچه ظریف مخملی یا همان جیر میباشد. که کیفیت و راحتی تخت خواب را چند برابر کرده و همچنین ضد تعریق نیز میباشد. 

آیا تخت خواب های بادی پمپ باد به همراه دارند یا باید هزینه آنرا جدا پرداخت کنیم؟

بله تمامی تختخوابهای بادی دارای پمپ باد برقی هستند  و معمولا 90% تخت های بادی پمپ های باد آنها بر روی بدنه تخت خواب نصب شده توسط شرکت اینتکس میباشند و حدود 10% آنها پمپ های جدا از تخت دارند که هنگام باد کردن باید آنرا  روی دریچه باد تخت بگذارید تا تخت خواب باد شود. 

آیا تخت های بادی که پمپ باد روی آنها نصب شده بهتر است یا تخت های که پمپ هایشان جدا هستند

تختخوابهایی که پمپ سرخود دارند بهتر از تخت های پمپ جدا هستند دلیل آن هم این است که شما برای باد کردن تخت خواب بادی نیازی به دخالت دست ندارید ، دو شاخه آنرا به پریز برق متصل کرده و کمتر از 3 دقیقه تخت شما باد میشود و همانطور هم تخلیه میشود اما تخت هایی که پمپهایشان جدا هستند ، باید آنرا با دست نگه داشته (برروی دریچه باد تخت خواب بادی) تا باد شود. معمولا کسانی که فروشنده کاذب این دسته از محصولات هستند به دلیل سود بیشتر این نوع محصولات ، همیشه تخت های پمپ جدا را به خریداران پیشنهاد میدهند چرا که این دسته از تختخوابهای بادی ارزانتر  بوده و در واقع سود بیشتری نصیب آنها خواهد شد. 

تخت خواب های اینتکس را به چه میزان باید باد کرد و حد اکثر فشار باد آن چقدر است؟

تخت های باد شو یکنفره با دو نفره از نظر تایم باد شدن با هم متفاوت هستند معمولا" تخت های یکنفره اینتکس بین 2 الی 3 دقیقه و تخت های بادی دو نفره بین 4 تا 5 دقیقه زمان نیاز دارند تا کاملا" باد شوند و به همان مقدار نیز طول می کشد تا جمع و تخلیه شوند. و البته در کاناپه ها و مبلها و دیگر محصولات بادی intex به این شکل نیست ، در خصوص حد نهایی فشار باد هم قبلا" اشاره کردیم که وقتی صدای پمپ برقی متصل به تخت باد شو تغییر کرد به این معتاست که تخت خواب باد شو شما تا حد کافی باد شده است.

تخت خوابهای بادی محصول کدام کشور و با چه برندی است؟

تخت های بادی با برند های مختلفی تولید و عرضه میشوند ، اما بهترین آنها اینتکس میباشد که تحت لیسانس آمریکا در چین تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شرکت های دیگری هم در این میان اقدام به تولید محصولات بادی کرده اند اما تا به حال هیچ یک از این کارخانه های تولید لوازم و محصولات بادی به کیفیت intex نرسیده اند. البته یک شرکت تولید کننده تشک بادی به نام سویلور در سالهای اخیر پا به این عرصه گذاشته و توانسته است که محصولات خود را با کیفیت بالایی تولید کند اما تنوع کالاهای آن بسیار کم است .

استفاده از تخت بادی چه خصوصیاتی دارد و آیا در راحت تر خوابیدن شخص تاثیری دارد؟

تقریبا" میتوان گفت بشر نصف عمرش را در خواب است و خواب با کیفیت و مفید تاثیر بسزایی در روح و تفکر آدمی دارد بعضا" می شنویم که افراد برای خریدن تخت برای منزل و استفاده شخصی با مشکلاتی روبرو میشوند ، امیدواریم با عنوان این مطلب بتوانیم برخی از مشکلات احتمالی در خصوص چگونگی خرید و نوع انتخاب شما در خصوص یک تخت بادی خوب برای استفاده دائمی را برطرف سازیم.

نمایندگی اینتکس (نمایندگی intex)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی