اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

۰

تخت بادی تاجدار دو نفره بست وی

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

نمایندگی اینتکس (نمایندگی intex)

تخت بادی تاجدار دو نفره 68397 محصولی جدید و متفاوت از شرکت بست وی است که می توان آن را از محصولات متفاوت در دنیای تخت ها و تشک های بادی قرار داد. این محصول با لبه های گرد و شیک خود مشتریان بسیاری دارد، برای اطلاع از ویزگی های منحصر به فرد آن می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

آیا ظاهر و زیبایی تخت برای شما از اهمیت برخوردار است؟ آیا کیفیت و راحتی در انتخابتان موثر است؟ تخت بادی 68397 از شرکت بست وی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال یک تخت منحصر به فرد، زیبا، شیک و راحت می گردند. این محصول می تواند تمامی نیاز ها و انتظارات شما را از یک تخت بادی بر طرف کند. با داشتن این محصول یک کالای کاملا متفاوت دارید که ظاهر مناسبی نیز دارد. طبق تحقیقی که از مشتریان و خریداران این محصول بدست رسیده، درصد رضایتمند مشتریان بالاتر از سایر محصولات می باشد.

در تصاویری که در مورد این تخت بادی منتشر شده، محصولی کوچک و با ارتفاع کم نسبت به زمین دیده می شود اما در حقیقت کاملا متفاوت بوده و از سایر محصولات مشابه نیز برتری های بسیاری دارد. ابعاد این تشک عبارت است از 234 سانتی متر طول 163 سانتی متر عرض، ارتفاع 78 سانتی متر، به علاوه عدد اعلام شده از سوی بست وی برای مقاومت وزن نیز 300 کیلوگرم است که در مقایسه با تحمل وزن 273 کیلوگرمی محصولات اینتکس قدرتمند تر به حساب می آید. وزن خود تخت نیز 8.5 کیلوگرم است که با محاسباتی ساده می توانید دریابید که بیش از 30 برابر وزن خود را می تواند تحمل کند.

در صورتی که اطلاعات مربوط به تخت های بادی را خوانده باشید به سادگی متوجه ویژگی های ابعادی این محصول خواهید شد. حتما با خود می گویید که چرا قیمت آن بالا تر از سایر محصولات است، پاسخ آن ساده است، محصولی بهتر، قیمت بهتری نیز خواهد داشت. قسمت های بالایی این تخت بادی رویه مخملی یا جیر دارد، اما بخش های کناری آن به همراه قسمت زیرین برای مقاومت بیشتر و راحتی تمیز کردن پس از آن از پی وی سی براق استفاده شده که کاملا کاربردی و مفید محسوب می شود.

در بالای آن یک تاج سلطنتی تعبیه شده که برای تماشای تلویزیون و نشستن های نیمه خیز مورد استفاده قرار می گیرد، این پشتی تنها در برخی محصولات قرار داده شده است که قیمتی به مراتب بالا تر دارند. در حالت کلی تخت بادی 68397 از یک تشک بادی درونی و یک تخت بادی  تشکیل شده است که در زمان های لازم آن را به محصولی دو و یا چهار نفره تبدیل می کند، گرچه تخت بادی به تنهایی راحتی همراه با تشک را ندارد اما در شرایط اجباری فوق العاده کارایی بالایی دارد. طرح روی بدنه آن موازی است، این طرح با جریان دادن هوا از قسمت درونی و روی خود موجب ضد تعریق شدن کالا می شود، علاوه بر آن استفاده از تخت های بادی طرح دار راحت تر از تشک های ساده و معمول است که مدت زمان کوتاهی را برای خوابیدن همراه شما خواهد بود.

محفظه خروج هوا به خوبی خود را در قسمت بالایی تخت مخفی ساخته، با استفاده از آن پر کردن باد این تخت بادی کمتر از 2.5 دقیقا زمان می برد که کاملا معقول و بهتر از سایر محصولات است. لازم به ذکر است تشک درونی کاملا مجزا می باشد و برای پر کردن باد آن می بایست از عملیاتی متفاوت استفاده کنید.

همراه این تخت بادی پمپ، برچسب تعمیرات که در هنگام سوراخ شدن تخت با یاری شما می آید و کیف حمل فوق العاده شیک و زیبا که یک پکیج کامل را تشکیل داده اند. 

برای مشاهده توضیحات کلی و خرید اینترنتی این محصول می توانید از این لینک استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی