اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

۰

تفاوت بین کاناپه بادی و تخت خواب بادی اینتکس

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

نمایندگی اینتکس (نمایندگی intex)

تفاوت بین کاناپه بادی تخت شو و تخت خواب بادی در چیست؟

کاناپه های بادی در هنگام باز شدن ارتفاع نشیمنگاه آنها بسیار کوتاه است و این گونه محصولات برای استفاده های دائمی مناسب نیستند از طرفی تفاوت میان کاناپه و تخت در نحوه باد شدن و همچنین پمپ های آنهاست ، در خصوص کاناپه های بادی باید به این نکته اشاره کنیم که : پمپ های باد آن ها مجزا هستند و در مواقع باد کردن آنها باید پمپ را توسط دست روی محفظه باد قرار داده تا در نهایت کالا پر از هوا شود ، اما در خصوص تخت های بادی اینگونه نیست و پمپ آنها روی بدنه متصل است و نیازی به دخالت فرد نیست و این کار را به طور اتوماتیک انجام میدهد.

از لحاظ نرم بودن و راحتی تخت خوابها بهتر از کاناپه های بادی هستند زیرا دیگر شکافی برای تاشدن و باز شدن وجود ندارد. و همین امر باعث میشود که فرد در هنگام خواب احساس راحتی کند .

 از کاناپه برای استفاده های دائمی و خانگی نمیتوان استفاده کرد زیرا آنها بصورت تاشو هستند ، در هنگامی که لایه های کاناپه را برای تشک شدن باز میکنید مابین کاناپه و تشک شکافه هایی را مشاهده میکنید که از یکدیگر فاصله دارند و در هنگام خواب کمر فرد روی آن قرار نمیگیرد و یک فضای خالی بین کمر و کاناپه ایجاد میشود و همین موضوع باعث میشود که فرد احساس کمر درد و یا ناراحتی از ناحیه لگن و کمر داشته باشد.

در طول استفاده از تخت خواب دیگر چنین مشکلاتی بوجود نخواهد آمد زیرا رویه های آن به طور صاف و یکنواخت هستند و جریان هوا به صورت چرخشی در تمام نقاط تخت تقسیم میشود و باعث راحت تر بودن فرد در طول استفاد از آن خواهد شد.

کاناپه های بادی را برای باد کردن بایستی از چند محفظه جداگانه باد کنید اما تخت های اینتکس را از یک محفظه.

درصد آسیب پذیری تخت بسیار کمتر از کاناپه میباشد دلیل آن هم ثابت بودن آن و باد دائمی است که داخل تخت خواب وجو دارد.

آیا تخت های بادی را میتوان هر روز پر و خالی کرد ؟ بله حسن محصولات بادی در همین نکته است که بتوان آنرا در هنگام نیاز برپا و بعد از استفاده آن را فوری جمع کنید.

کاناپه های بادی را به عنوان کاناپه برای میهمانها و دکوراسیون منزل جهت دیزاین کردن میتوان استفاده کرد؟ خیر از محصولات فقط میتوان جهت مصارف مقطعی استفاده کرد.

تخت های بادی در هنگام استفاده نرم و ناراحت کننده نیست؟ بسته به میزان باد آن دارد  ، هرچه قدر باد داخل آنرا افزایش دهید به نوعی سفت تر خواهد شد و هر چه قدر باد آنرا کمتر کنید نرم خواهد شد.

 جمع یندی موضوع : اینکه تخت خوابهای اینتکس در مقایسه با کاناپه های بادی بهتر و کار آمد هستند و توصیه ما قبل از خرید بین این دو کالا قطعا" تخت خواب میباشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی