اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

۰

توضیحات کامل تر در خصوص تخت بادی دو نفره 67726

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

نمایندگی اینتکس (نمایندگی intex)

در صورتی که گشتی در میان انبوه محصولات فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس بزنید، اغلب محصولات را در یک رنگ و قابل خواهید دید و تنها برخی محصولات برای شما تازگی دارند. با این استدلال می تواند به صراحت گفت که تخت بادی اینتکس 67726 از کالا های متفاوت در میان این دسته از محصولات است که تا کنون نمونه مشابهی نیز در میان سایر برند ها برای آن تولید نشده است.

این تخت بادی از بخش کناری همانند یک بیضی بوده و علاوه بر طراحی جذاب تر کاربرد فوق العاده ویژه ای دارد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت. رنگ بندی این کالا عبارت است از سرمه ای و کرمی که بخش های کناری آغشته به رنگ اول و بخش بالایی دارای رنگ کرمی هستند.

در ابتدا به تشریح بخش بالایی به صورت کامل می پردازیم. این بخش از تخت بادی دارای طرح موازی عرضی می باشد که مسئولیت به جریان انداختن هوا را بر عهده دارد. در اصول کلی تخت های بادی این شیوه طراحی مناسب محصولات ارزان قیمت می باشد اما به لطف رویه با کیفیت مخملی، این تخت بادی از سایر محصولات نیز با کیفیت تر شده و استراحت با استفاده آن لذت بخش می باشد. به طور کلی تخت بادی اینتکس 67726 در میان سه محصول راحت در دسته تخت های بادی می باشد. از ویژگی ها ذکر شده که بگذریم، این تخت بادی دارای بالش سرخود می باشد در انتها به کاربرد آن در مسافرت می پردازیم. لازم به ذکر است که این کالا از محصولات سال 2014 می باشد و این خود اثباتی بر استاندارد بودن و راحت بودن این کالا می باشد.

قسمت کناری جیر نبوده و دلیلی نیز برای قرار دادن رویه مخملی در این قسمت به دلایل مربوطه وجود ندارد. به دلیل طراحی بیضی شکل این تخت بادی کناره های آن سفت تر از سایر محصولات بوده و نشستن را بر روی آن میسر می سازد.

نوبت به ابعاد و وزن این تخت بادی می رسد. تخت بادی دو نفره جدید اینتکس، 203 سانتی متر طول، 152 سانتی متر عرض و 41 سانتی متر هم از سطح زمین ارتفاع دارد. به دلیل اینکه این کالا بالش سرخود دارد افراد بلند قد تری می توانند از آن استفاده کنند اما در صورتی که این تخت نیز همانند محصول اینتکس 66964 با بالش سرخود همراه نبود، می بایست علاوه بر قد خود میزانی را نیز به بالش اختصاص دهید. وزن این محصول 8.5 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با سایر کالاها واقعا سبک تر محسوب می شود.

تخت بادی اینتکس 67726 با استفاده از پمپ باد برقی در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه باد می شود اما متاسفانه این پمپ به صورت سرخود در تخت قرار داده نشده می بایست آن را به طور جداکانه تهیه و استفاده کنید.

یکی از مهمترین استفاده هایی که می توان از تخت های بادی کرد هنگام مسافرت می باشد به این صورت که می توانید ابزار های لازم برای استراحت را که از جنس پارچه ای یا پشمی هستند در کمترین فضای ممکن جای دهید. اکثر تخت های بادی تنها بستر لازم برای بدن را تهیه می کنند و برای سر می بایست یک بالش جداکانه داشته باشید که یک بالش به تنهایی ابعاد جعبه بسته بندی یک تخت را دارد. با این کار بخش بزرگی از فضا بیهوده هدر می رود. بهترین روش استفاده از تخت های بادی با بالش سرخود می باشد که زحمت شما را نیز کمتر می کند و با یک بار باد از هر دو ابزار استراحت بهره مند می شوید. البته بالش های بادی جداگانه نیز تولید و عرضه شده است که از نظر راحتی نه تعریفی دارند و نه به شما پیشنهاد می شود. کاربرد بالش های بادی تنها در موارد خاص می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی