اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ب.ظ

۰

توضیحات تخت بادی دو نفره اینتکس 67744

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ب.ظ

نمایندگی اینتکس (نمایندگی intex)

تخت های بادی را می توان به دسته های مختلفی در گروه های متفاوتی تقسیم کرد. در مورد حمل و نقل نیز در حالت کلی می توان تخت های بادی را به دو قسمت تقسیم کرد. دسته اول برای مسافرت و حمل و نقل مناسب هستند اما دسته دوم به دلیل ابعاد و حجم نسبتا زیادی که دارد مناسب حمل نمی باشد. با این وجود حمل آن ها نیز امکان پذیر است.

تخت بادی 67744 را می توان در میان تخت های بادی مسافرتی به حساب آورد که از این نظر ظرفیت بسیار بالایی دارد. با خواندن مقاله خود به این موضوع پی خواهید برد. 

خلاصه توضیحات مربوط به تخت های بادی چند قسمت کوتاه خلاصه می شود. ابعاد، کارایی، جنس، وزن، حجم اشغالی زمانی که تخت خالی از باد باشد. حقیقت این است که تخت بادی 67744 در تمامی این زمینه های استاندارد لازمه را داشته و می تواند برای یک مسافرتی خوب همراه شما باشد. البته ذکر این موارد به این معنا نیست که نتوان از این تخت به عنوان تخت های درون منزل و یا موارد مشابه استفاده کرد. یکی از کارایی هایی که این تخت دارد قابلیت استفاده در بیرون و درون منزل است که می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های شما باشد. 

ابتدا به شرح ظاهر و کاربرد کلی این تخت بادی پرداخته و سپس به کاربرد های جزئی که شاید به ذهن شما خطور نکند خواهیم پرداخت.

در حقیقت این تخت بادی از دو تشک بادی دو نفره تشکیل شده که به یکدیگر متصل می شود. اتصال آنها به یکدیگر نیز توسط چهار گیره محکم پلاستیکی از چهار قسمت میسر می شود که مانع از تکان های نا خواسته می شود. بدیهی است که باد شدن هر کدام از این دو قسمت به صورت مجزا صورت می گیرد. متاسفانه و به دلیل محدودیت های ابعادی در قرار دادن پمپ برقی، این تخت بادی پمپ برقی سرخود ندارد. 

تمامی سطح این تخت بادی اینتکس از دو قسمت جیر و چرمی تشکیل شده است. بخش بالایی و قسمتی که با بدن سر و کار دارد جیر بوده و سایر قسمت ها چرمی و براق می باشند. این نوع چینش را می توان بهتین نوع ممکن هم از نظر پایین نگه داشتن قیمت و هم از نظر کارایی دانست. سطح بالایی و یا به طور دقیق تر قسمت های جیر، طرح موازی داشته که باعث عبور جریان هوا می شود. به علاوه چهار قسمت دایره ای نیز قرار داده شده که به واسطه گیره های اتصال دو تشک به یکدیگر به وجود آمده است.

در کناره ها تنها محفظه ورود و خرج هوا قرار داده شده. به دلیل اینکه نمی توان قسمتی از تخت را به عنوان بخش بالایی و یا پایینی آن دانست، نوع استراحت و چینش تخت به دست خود شما می باشد. برای مثال برای زیبایی بیشتر می توانی قسمتی که دارای خروجی هواست در به دیوار متصل کرد تا زیبایی بیشتری حاصل شود.

ابعاد تخت 67744 عبارت است ازطول 203 درعرض 152 سانتی متری که ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد. هر یک از این تشک ها نیز 23 سانتی متر ارتفاع دارد. تحمل وزن آن ها نیز در هر دو حالت تفاوتی نداشته و 273 کیلوگرم می باشد. ابعاد بسته بندی برای حمل و نقل نیز عبارت است از 60 در 50 سانتی متر.

لازم به ذکر است که این تخت تنها محصولی است که می تواند به صورت چهار نفره مورد استفاده قرار گیرد. این تخت تماما از جنس پی وی سی می باشد.

در ادامه به شرح کاربرد های این تخت می پردازیم.

اولین کاربرد به عنوان یک تخت ثابت در منزل شماست. به علاوه در زمان های خاص می توانید با جدا کرده دو تشک ، از آن برای مهمانان و یا خانواده پرجمعیت خود نیز بهره ببرید. جدا کردن و اتصال آنها به یکدیگر کمتر از یک دقیقه به زمان نیاز دارد.

کاربرد دوم مربوط به مسافرت می شود. در حین مسافرت می توانی از آن برای استراحت های طی مسافرت های طولانی مدت استفاده کنید. به دلیل اینکه این تخت به دو تشک تبدیل می شود تعداد بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد. در این حالت فضای کمتری نیز اشغال می شود. به علاوه در صورتی که چادر مسافرتی همراه خود دارید برای نرم تر شدن سطح آن می توانید از این تشک ها به صورت جداگانه نیز استفاده کنید. تنها به این نکته توجه کنید که محلی که تشک را بر روی ۀن قرار می دهید عاری از اشیای تیز و برنده باشد تا به این تهت آسیبی وارد نشود.

کاربرد بعدی به عنوان تشک روی آب است. این تخت بادی به صورت جداگانه یا متصل می تواند برای استفاده بر روی آب مناسب باشد. تنها به این نکته توجه کافی داشته باشید که بخش مخملی با آب ارتباط نداشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی