اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

۰

توضیحات کامل تخت خواب بادی 66718

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

نمایندگی اینتکس (نمایندگی intex)

تخت بادی دو نفره اینتکس 66718 محصولی جدید از شرکت اینتکس است که تمامی سری آن محصول سال 2014 تولید و عرضه شده اند. در این بازه محصولات مشابه دیگری نیز تولید شده اند که شباهت بسیاری به این تخت بادی دارند اما در عمل تفاوت های بسیاری در آنها دیده می شود. برای مثال سطح این محصول به شکل موج دار می باشد که موجب تثبیت جریان هوا می شود که در سایر محصولات به شکل های متفاوتی قرار داده شده اند.

ابعاد این محصول عبارت است از 203 سانتی متر طول، 152 سانتی متر عرض، و ارتفاع 56 سانتی متری که کمی بالاتر از حد استاندارد سایر محصولات می باشد و افراد مختلفی که قد های بلندی دارند نیز می توانند از این کالا به سادگی استفاده کنند. به علاوه به دلیل اینکه این کالا بالش سرخود ندارد می بایست میزان خیلی کمی را از قد به بالش مربوط به آن که مورد استفاده قرار می دهید اختصاص دهید. درعرض نیز این تخت کاملا استاندارد بوده و می تواند به سادگی میزبان دو نفر باشد اما در اگر تخت یک نفره می خواهید و در خواب غلط می زنید می توانید از این دسته از محصولات استفاده کنید. ارتفاع نیز در حد تخت های چوبی و یا فلزی بوده و مشکلی از این نظر ندارد.

بخش کناری این تخت به علاوه قسمت زیرین آن که با زمین در ارتباط است، چرمی می باشد. دلیل استفاده از این ماده در این قسمت ها شستشوی راحت تر آن است که باعث می شود زحمت شما کمتر شود. به علاوه قسمت بالایی که برای خوابیدن و استراحت های روزمره طراحی شده حالت جیر و مخملی دارد. در این حالت هم نرمی بیشتری را احساس می کنید و هم این تخت ضد تعریق می شود. در نظر داشته باشید که ضد تعریق بودن در محصولات بادی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در کناره های این تخت بادی یک سطح یک دست دو طبقه وجود دارد  که در بالا و پایین آن یک بر آمدگی کوچک نیز قرار دارد. در سمت راست آن یک لوگو بزرگ اینتکس قرار دارد شده و با مقداری فاصله در کنار آن نکاتی برای استفاده درست از این تخت یادداشت شده است. یک سر این تخت به پمپ برقی سرخود مجهز شده است  که توانایی باد کردن آن را در کمتر از 5 دقیقه دارا می باشد. در درون این تخت نیز برای استحکام بیشتر لایه های موازی قرار داده شده تا حس محصولی بی کیفیت به شما منتقل نشود. هوای درون تخت به درون این شیار ها نفوذ کرده و لایه هایی با استحکام بالا را تشکیل می دهند. این شیار های درونی به لایه های موج دار بیرون متصل بوده و خود چهار لایه مچزا هستند.

لازم به ذکر است پپمپ باد موجود بر روی بدنه این تخت بادی توانایی تخلیه باد را نیز دارد. برای این کار پیش از روشن کردن پمپ باد چرخ دنده دریچه را باید به سمت راست بچرخانید تا پمپ تغییر کاربری دهد.

تخت بادی 66718 از سری محصولاتی است که ظرفیت حمل بسیار بالایی دارد. وزن این کالا 10.4 کیلو گرم است و ابعاد بسته بندی آن 50 در 60 سانتی متر می باشد. به علاوه درون بسته بندی یک عدد کیف حمل قرار داده شده که پس از خارج کردن از جعبه آن برای حمل دوباره آن با مشکل مواجه نشوید. پمپ باد سرخود این تخت بادی تنها با برق شهر کار می کند. بسته بندی آن طوری است که می تواند به سادگی حمل شود. شاید حمل آن با دست خالی در "مسافت های طولانی" مناسب نباشد اما توسط موتور سیکلت، اتومبیل و یا هر وسیله نقلیه دیگری بدون هیچ دردسری صورت می پذیرد. 

از این تخت بادی می توانید به سادگی به عنوان یک تخت دائمی استفاده کنید. دلایل بسیار از جمله کیفیت و ظاهر فوق العاده برای آن وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی