اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ق.ظ

۰

توضیحات جامع درباره نمایندگی اینتکس:

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ق.ظ

نمایندگی اینتکس اولین و بزرگترین نمایندگی فروش برند اینتکس در ایران می باشد اینتکس کمپانی بسیار بزرگ می باشد که محصولات خود را در کشور چین تحت لیسانس آمریکا تولید میکند و به تمام نقاط جهان عرضه میکند این شرکت تجربه بسیار زیادی در رابطه با تولید انواع محصولات بادی ، استخرهای پیش ساخته و تجهزات شنا و ... دارد این شرکت دارای نمایندگی هایی در اکثر نقاط جهان می باشد که تولیدات این شرکت را به بهترین شکل و نحو ممکن عرضه میکنند شرکت تهران اینتکس نیز همانگونه ک ذکر شد مایندگی اینتکس را در ایران برعهده دارد و علاوه بر آن محصولات شرکت بست وی و اینتایم را نیز به فروش میرساند و به بهترین شکل به تمام نقط کشور عرضه میکند ، شرکت تهران اینتکس محصولات بسیاری از قبیل: تخت بادی ، تشک بادی در انواع مختلف ، کاناپه های بادی تختخواب شو ، مبل بادی و صندلی بادی راحتی ، استخر بادی کودک و بزرگسال ، قایق بادی تفریحی و حرفه ای ، قلعه بادی کودک و قصرهای بادی خانگی ، تشک بادی روی آب و مبل های آبی تفریحی ، تشک جامپینگ بادی و ترامپولین ورزشی فنری ، وان بادی حمام کودک بزرگسال ، تشک بادی مواج بیمار ، جت اسکی بادی کودک و بزرگسال ،جلیقه شنا بادی ولوازم شنا و جلیقه نجات کودک ، پارسال و چترهای بادی دریایی ، اسباب بازی بادی کودک و ابزار های بادی ، جکوزی بادی پیش ساخته و استخر های بادی پیش ساخته و... را عرضه میکند.

در سال های اخیر محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته جایگزین محصولات قدیمی و سنتی شده است و نظر مردم نیز نسبت به این محصولات نیز جلب شده است از طرفی استفاده از این محصولات مزایای بسیاری چه از نظر مالی و چه از نظر راحتی وکیفیت محصولات دارد و این تولیدات توانسته ند جای محکمی برای خود در بازارهای فروش دست و پا کنند. 

شرکت تهران اینتکس با داشتن کدری مجرب و متعهد در تمام ساعات در خدمت مشتریان می باشد و به بهترین و راحت ترین شکل ممکن محصولات شرکت ها را به مشتریان عرضه میکند و داری خدمات پس از فروش می باشد و مشتریان را در راه اندازی و نگهداری این محصولات کمک میکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
Amir Ahmadzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی