اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ

۰

توضیحات جامع درباره استخر و قلعه بادی کودک:

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ

استخر و قلعه بادی کودک از سری محصولات بزرگ شرکت با تجربه اینتکس با کیفیت فوق العاده و طراحی منحصربه فرد. شرکت اینتکس شرکتی بزرگ در زمینه تولید محصولات بادی می باشد که در کشور چین تحت لیسانس آمریکا فعالیت میکند و تولیدات این شرکت در اکثر کشورهای جهان به فروش میرسد و دارای نمایندگی های متعددی در کشورها می باشد که تولیدات این شرکت را عرضه میکنند در کشور ایران نیز شرکت تهران اینتکس اولین و بزرگترین نمایندگی اینتکس می باشد و به بهترین شکل تولیدات این شرکت را به تمام نقاط کشور عرضه میکند ، شرکت ینتکس در زمینه استخربادی تجربه بسیاری دارد و انواع مختلفی از جمله: استخربادی کودک و بزرگسال ، استخربادی خانگی ، استخربادی اینتکس ، استخربادی بزرگ ، استخربادی کوچک ، استخربادی intex ، استخربادی کودک و.. را تولید میکند و توانسته است با کیفیت در کار و تولیدات خود نظر مشتریان و خریداران را به خود جلب کند.

استخر و قلعه بادی کودک استخری باکیفیت می باشد که از طراحی خاصی بهره میبرد و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند ، این استخربادی در نوع خاگی طراحی شده است و وسیله ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان می باشد بخصوص در فصول گرم سال استخرهای بادی وسیله ای بسیار مناسب برای تفریحات استاندارد کودکان می باشد که هر خریداری به آن توجه ویژه ای دارد.

مشخصات ظاهری و فیزیکی استخر و قلعه بادی کودک:

استخر و قلعه بادی کودک استخری در ابعاد بزرگ می باشد ، طول این استخر برابر 205 سانتی متر ، عرض استخر 185 سانتی متر و ارتفاع آن 142 سانتی متر می باشد علاوه براین قسمت استخر این محصول ظرفیت 150 لیتر آب را دارد. این استخر و قلعه بادی از زیبایی خاصی بهره میبرد ، جنس رویه استخر از پی وی سی با رویه طرح چرم‌ ، جنس بخش کناری از پپی وی سی مات رنگی و جنس کف استخر از پی وی سی دولایه برای راحتی بیشتر می باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب میکند.

به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی وجود دارد به استفاده راحت تر از این محصول کمک بسیاری می کند ، علاوه براین برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما نیز از اقلام همراه این استخر و قلع بادی کودک می باشد که در زمان راه اندازی و نگهداری محصول به خریداران کمک بسیاری مکنند. وزن بسته بندی 13 کیلوگرم ، دارای قلعه بادی سرخود ، دارا بودن اشکال بازی سرخود ، دارا بودن آبپاش سرخود محصول و مناسب سنین زیر 6 سال از سایر ویژگی های استخر و قلعه بادی کودک می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
Amir Ahmadzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی