اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ق.ظ

۰

توضیحات جامع درباره تشک بادی دونفره:

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ق.ظ

تشک بادی دونفره از سری تولیدات سال 2014 شرکت بزرگ اینتکس با طراحی منحصربه فرد و زیبا یکی از متفاوت ترین تولیدات این شرکت می باشد و آرگونومی بسیار مناسبی برای استراحت و رفع خستگی دارد و طراحی این تشک به شکلی می باشد که ضد تعریق می باشد و برای استفاده در مکان های شخصی طراحی و ساخته شده است و بسیار شیک و با دوام است. شرکت بزرگ اینتکس تجربه بسیار زیادی در ساخت انواع تشک بادی دارد که این محصول یکی از متفاوت ترین این تولیدات می باشد ، قابل ذکر می باشد تولیدات این شرکت به تمام نقاط جهان صادر می شود و در اکثر کشورهای جهان اینتکس دارای نمایندگی معتبر می باشد که تولیدات این شرکت را به فروش میرسانند ، در ایران نیز شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش این شرکت بزرگ را برعهده دارد و به بهترین شکل ممکن تولیدات این شرکت را به تمام نقاط کشور ارسال میکند ، این شرکت اولین و بزرگترین نمایندگی اینتکس در کشور میباشد ، شما می توانید برای خرید انواع تشک بادی به سایت اصلی تهران اینتکس و به بخش تشک بادی یک نفره و دو نفره اینتکس مراجعه کرده و نسبت به سلیقه و علایق شخصی خود محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

تشک بادی دونفره در دو نوع خانگی و سفری و برای استفاده شخصی طراحی و تولید شده است این تشک بادی با توجه به ویژگی هایی که دارد توجه هر خریداری را به خود جلب میکند ، رویه مواج و بسیار نرم و راحت با ویژگی ضد تعریق از این ویژگی ها می باشند طراحی این تشک در کنار ها به شکل ساده و در عین حال زیبا می باشد این تشک در داخل خود دارای پایه های نگهدارنده میباشد که باعث افزایش تحمل وزن در این محصول می شود.

 مشخصات ظاهری و فیزیگی تشک بادی دونفره: 

تشک بادی دو نفره به شکل دایره ای طراحی شده است که ابعاد مناسبی دارد ، قطر این تشک بادی 191 سانتی متر می باشد که برای استراحت و خواب بسیار مناسب می باشد ارتفاع تشک نیز 23 سانتی متر می باشد البته با توجه به اینکه این تشک یک تکیه گاه مجزا به همراه خود دارد ارتفاع این محصول تا بالای تکیه گاه 53 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی بازیبایی فوق العاده ، جنس بخش کناری از پی وی سی ساده و جنس کف این استخر از پی وی سی دولایه می باشد.

به همراه این تشک بادی یک پمپ بادی از نوع دستی مجزا وجود دارد که موجب استفاده آسان تر از این محصول می شود. وزن بسته بندی 7.5 کیلوگرم که در جابجایی محصول بسیار قابل توجه است ، قابلیت استفاده برای تمام سنین بدون محدودیت ، دارا بودن سطح مواج طبی ، قابلیت استفاده بر روی آب و دارا بودن تکیه گاه مجزا از سایر ویژگی تشک بادی دو نفره می باشد. و نیز برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما که از اقلام همراه این محصول می باشند می توانند خریدار محصول را در مراحل نصب و نگهداری محصول کمک های بسیاری بکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
Amir Ahmadzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی