اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

۰

توضیحات جامع درباره قایق بادی اکسکروشن:

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

قایق بادی اکسکروشن از سری قایق های بادی شرکت بزرگ اینتکس با ویژگی های خاص و منحصربه فرد و ظرفیت 5 نفری ، در نوع تفریحی برای تفریحات آبی و ماهیگیری در سطح دریاچه ها و رودخانه های آرام. قایقی با کاربردهای متفاوت و با زیبایی فوق العاده این قایق با توجه به ویژگی هایی که دارد به یکی از محبوب ترین محصولات اینتکس تبدیل شده است ، این قایق با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارد نیز یکی از بزرگترین قایق های اینتکس می باشد کیفیتی که این قایق دارد باعث جلب توجه و نظر خریداران و مشتریان شده است ، شرکت اینتکس تولیدات فراوان و گوناگونی در طرح ها و رنگ های مختلف در زمینه ساخت قایق های بادی دارد این شرکت بزرگ در کشور چین تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند و تولیدات بسیاری با کیفیت فوق العاده داشته و دارد ، محصولات این شرکت به تمام کشورهای جهان صادر می شود و در اکثر کشورهای جهان دارای نمایندگی معتبر می باشد در ایران نیز شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس را برعهده دارد و به بهترین شکل ممکن محصولات این شرکت را به تمام نقاط کشور عرضه می کند ، این شرکت اولین و بزرگترین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد و با کادری مجرب و متعهد در خدمت مشتریان می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی فروشگاه مرکزی تهران اینتکس و با وارد شدن به بخش قایق بادی تفریحی و حرفه ای محصول مورد نیاز خود بسته به سلیقه و کاربرد که لازم دارید را انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید و به راحت شکل ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات ظاهری و فیزیکی قایق بادی اکسکروشن:

قایق بادی اکسکروشن قایقی تفریحی با ظاهری نسبتا ساده و زیبا می باشد ، در ساخت این قایق نیز از آرگونومی دیگر قایق ها استفاده شده است ، بدنه این قایق به شکل بیضی می باشد ، قایق های بادی یک ویژگی منحصربه فرد در خود دارند و آن سبکی کمتر نسبت انواع قایق های چوبی و یا فایبرگلاس می باشد که در حمل آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد و همین امر از موضوع هایی هستند که در سال های اخیر مورد توجه خریداران قرار گرفته است ، این استخر با توجه به ابعاد مناسبی که دارد راحتی مصرف کننده را به همراه داشته است ، این قایق ابعاد نسبتا بزرگی دارد ، طول این استخر 366 سانتی متر ، عرض 168 سانتی متر و ارتفاع آن 43 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی معادل 455 کیلوگرم را دارد. این قایق بادی تفریحی ز جنس فوق العاده ای نیز بهره می برد ، جنس رویه قایق از پی وس سی برزنتی و نیز بخش کنار از پی وی سی برزنتی می باشد جنس کف قایق از پی وی سی دولایه بادی میباشد و باعث مقاومت دوچندان محصول می شود.

اقلام همراه از مهم ترین بخش هایی می باشد که یک خریدارا مورد توجه خود قرار میدهد ، به همراه این قایق یک پمپ بادی از نوع دستی دوکاره بزرگ وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیار زیادی می کند ، برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما نیز از اقلام همراه این قایق می باشد که هر کدام مزایایی به همراه دارند. وزن بسته بندی 26.4 کیلوگرم که بسیار مناسب می باشد ، دارای سطح نشیمنگاه مواج ، دارا بودن دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار ، دارای طناب نجات ، دارا بودن اهرم ماهیگیری و دارا بودن کیسه حمل وسیله های کوچک از سایر ویژگی های قایق بادی اکسکروشن می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
Amir Ahmadzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی