اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

۰

توضیحات جامع درباره قلعه بادی چند منظوره:

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

قلعه بادی چند منظوره از سری محصولات مخصوص کودکان و نوجوانان از برگترین قلعه های بادی مجود در بازار این قلعه بادی مخصوص مکان های بزرگ و تفریحات جمعی از جمله شهربازی ها میباشد ، این قلعه بادی دارای ویژگی های بسیاری می باشد که موجب جلب توجه خریداران و مشتریان می شود ، این قلعه بادی بزرگ تولیدشده در ایران می باشد و از امکانات و ویژگی های بسیاری بهره میبرد ، علاوه بر شهربازی از این محصول می شود در فضاهای باز مثل: حیاط، ویلا، باغ و... نیز استفاده کرد و از یک تفریحی جمعی لذت بسیاری برد ، نام اصلی این محصول قلعه بادی جامپینگ وسرسره سرخود می باشد که همنگونه از نامی که دارد پیدا می باشد این محصول چندین کاربرد دارد ، از بهترین ویژگی هایی که این محصول دارد میشود به دارا بودن سرسره بادی بزرگ به صورت سرخود می باشد از دیگر ویژگی ها نیز دارا بودن قابلیت جامپینگ یا همان پرش میباشد لازم به ذکر می باشد که دارا بودن جامپینگ خطری برای استفاده کنندگان محصول ندارد به دلیل اینکه این قلعه بادی دارای یک محافظ توری می باشد که تاثیر بالایی در حفاظت از استفاده کنندگان را ایفا می کند و خریداران می توانند با خیال راحت از این محصول برای تفریحات کودکان خود استفاده کنند و از آن لذت ببرند. از این محصول نیز می شود به عنوان یک استخرتوپ بزرگ استفاده کرد. با خرید این محصول می توانید به چندین تفریح دست پیدا کنید و کودکان خود را مشغول یک تفریح استاندارد کنید و از ایمنی آن نهایت اطمینان را داشته باشید.

قلعه بادی چند منظوره در فروشگاه مرکزی تهران اینتکس به فروش می رسد و تهران اینتکس نمایندگی فروش این محصول را برعهده دارد و به بهترین شکل ممکن محصولات خود را به تمام نقاط کشور ارسال این شرکت بزرگترین نمایندگی محصولات بادی در ایران می باشد علاوه براین تهران اینتکس اولین و بزرگترین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد برند اینتکس نامی بسیار بزرگ در رابطه با محصولات بادی در جهان می باشد که تولیدات بسیاری دارد و به اکثر کشورهای جهان صادرات نیز دارد.

مشخصات ظاهری و فیزیکی قلعه بادی چند منظوره:

قلعه بادی چند منظوره از بزرگترین محصولا بازار می باشد ، طول این قلعه بادی 350 سانتی متر ، عرض محصول 270 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 167 سانتی متر میباشد و با توجه به این ابعاد این قلعه بادی تحمل وزنی برابر 90 کیلوگرم را دارد. جنس بدنه این قلعه از پی وی سی مقاوم می باشد که باعث مقاومت بالای این محصول شده است ، روکش این محصول نیز طرح چرم برزنتی میباشد که باعث زیبایی فوق العاده ای در این محصول شده است.

به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع برقی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان و راحت تر از این محصول کمک بسیاری می کند ، اقلام و وسایل همراه از مهم ترین بخش هایی می باشد کخ یک خریدار مورد توجه قرار می دهد که همان گونه که گفته شد پمپ باد یکی از این اقلام میباشد و علاوه برآن ساک حمل برای جا به جایی آسان تر ، دفترچه راهنما برای راهنمایی خریدارن و بسته تعمیرات از اقلام همراه این محصول می باشد. دارا بودن وزن پایین 23 کیلوگرم ، دارا بودن قابلیت جامپینگ ، دارا بودن سرسره بادی سرخود ، قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و دارا بودن حفاظ توری از سایر ویژگی های این قلعه بادی چند منظوره می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
Amir Ahmadzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی