اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

۰

خرید کاناپه بادی

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

کاناپه های بادی معمولا در زمستان فروش بیشتری در مقایسه با استخر های بادی که پر طرفدار ترین محصولات اینتکس است دارد. کاناپه های ویژگی های متمایز کننده ای دارد که باعث می شود بتوانید با استفاده از یک محصول چند کاربرد متفاوت را به صورت همزمان داشته باشید. قسمت اصلی کاناپه های بادی معمولا از لایه های ضخیم و ضد تعریق ساخته می شود تا کسانی که از آن استفاده می کند راحتی بیشتری داشته باشند که در انتها منجر به امکان ساتفاده از آن در شرایط مختلف و طول عمر بالاتر آنها می شود. در ادامه قصد داریم مقاله ای تحت عنوان خرید کاناپه بادی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

کاناپه بادی تاجدار یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده تا کنون بوده که از طراحی بخصوص خود بهره می برد. این کاناپه که تنها در یک مدل تولید شده، علاوه بر داشتن قابلیت تاشو از طراحی تاجدار و زیبا نیز برخوردار می باشد. این کاناپه بادی توسط شرکت اینتایم تولید شده و تنها در رنگ مشکی به بازار کاناپه های بادی عرضه شده است. خرید کاناپه بادی تاجدار به دلیل طراحی شیک و راحتی بالایی که داشته بیشتر در فضای داخل منزل یا ویلا برای استراحت های سطحی و همچنین پذیرایی از مهمانان استفاده می شود. از همین رو دارای طرفداران و خریداران زیادی می باشد. این کالا با وجود پر فروش بودن خود همیشه در بازار کاناپه های بادی کمیاب بوده به همین دلیل شرکت اینتکس همیشه سعی در تهیه و عرضه این نوع کاناپه بادی در هر زمانی می کند. 

اما برای آشنایی بیشتر با خرید کاناپه بادی تاجدار باید به معرفی آیتم های مهم این محصول بپردازیم تا هنگام خرید با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. جنس بدنه کاناپه بادی تاجدار از نوع پلاستیک PVC با ضخامت مناسب بوده که علاوه بر داشتن کیفیت بالا از انعطاف خوبی نیز برخوردار است. انعطاف بالای بدنه این کاناپه موجب می شود تا هنگام جمع کردن آن حجم و ابعاد کمتری را به خود بگیرد تا در نهایت موجب حمل و جا به جایی آسوده تر شود. برای این بدنه کاملا از روکش طرح چرم مات استفاده شده تا هنگام برخورد آب به بدنه آسیبی به آن وارد نشود. به همین دلیل این محصول به به یک کاناپه بادی ضد آب تبدیل نموده است. بدنه ای که تنها در برابر فشار بیش از حد و استاندارد ناشی از اوزان بالای مصرف کننده و باد زیاد بدنه و همچنین در صورت برخورد اشیای تیز به بدنه اصلی کاناپه آسیب خواهد دید که این امر نیز امری طبیعی برای محصولات بادی خواهد بود. در صورت رعایت تمامی این موارد می توانید از این محصول تا چندین سال به شکل مدام استفاده نمایید. 

اما طراحی در نظر گرفته شده برای این کاناپه همانطور که اشاره کردیم با بسیاری از کاناپه های بادی تفاوت زیادی دارد. این کاناپه دارای تکیه گاهی با طرح تاج بوده و دارای تیکه گاه های دست از یک طرف بلند و از یک طرف کوتاه دارد. قسمت نشیمنگاه به گونه ای طراحی شده تا بدون استفاده از تشک اضافی متصل شده به بدنه به راحتی در آن حالت درازکش داشته باشید. همچنین قسمت رویه این کاناپه به شکل مواج طراحی شده تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی آن به خوبی اعضای بدن مصرف کننده را فرا بگیرد. علاوه بر این موجب می شود تا با تبادل هوا در خود از تعریق بالای کاربران نیز جلوگیری کند. اما قابلیتی که این کاناپه را شبیه به ساختار دیگر کاناپه های بادی کرده داشتن تشک اضافی متصل شده به بدنه اصلی می باشد. این تشک به صورت تاشو طراحی شده تا به صورت دلخواه از آن برای خواب استفاده کنید. 

اما ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول: 210 سانتی متر ، عرض: 164 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان خواهد بود. کاناپه بادی تاجدار برای استفاده هر سنینی بخصوص بزرگسالان بسیار مناسب بوده و در صورتی که از تشک بادی تاشو آن استفاده کنید یقینا طول آن افزایش خواهد یافت. این ابعاد شامل تمام قسمت های جمع شده بدنه شده و زمان جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. اما تحمل وزن این کالا با توجه به ابعاد و جنس بدنه به 250 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این کاناپه بادی تاجدار خواهد بود. تحمل وزنی که نشان دهنده کیفیت بالای بدنه می باشد. اما مجموع وزن بسته بندی این کاناپه 7 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای آن خواهد بود. 

از کاناپه های بادی تاجدار می توان علاوه بر پذیرایی از مهمانان و استراحت های سطحی و همچنین خواب، برای تماشای تلویزیون و حتی بازی های کامپیوتری نیز استفاده شود. این کالا توسط شرکت تهران اینتکس با 48 ساعت مهلت تست عرضه می شود.

راهنمای خرید کاناپه بادی

این کاناپه بادی اینتکس دارای رویه ای از جنس پی وی سی مخملی می باشد که به طورکاملا ضد تعریق بوده و می توان می توان ساعت های طولانی بر روی آن استراحت کرد و لذت برد . به سبب طراحی مواج این کاناپه ، در هنگام استفاده هوا در زیر کمر و نشیمنگاه شما رد و بدل می شود و این ویژگی سبب این می شود تا بدن شما دچار تعریق نشود . دلیل استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی و همچنین این کاناپه بادی ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن در برابر تغییرشکل و همچنین استحکام بالای آن در برابر وزن بالا می باشد . این کاناپه بادی همانطور که از نامش پیداست 5 کاره بوده و می توان با حالت های مختلف از آن استفاده نمود که در ادامه به توضیح درباره این کاربرد ها خواهیم پرداخت . 

کاناپه بادی 

،اولین کاربرد این محصول به عنوان کاناپه بادی می باشد که مناسب برای استفاده 3 نفر بوده و می توانند به راحتی از آن استفاده کنند . ارتفاع مناسب این محصول و همچنین تعادل بالای آن از ویژگی های این کاناپه بادی محسوب می شود . ارتفاع بالای این کاناپه موجب این می شود تا درهنگام استفاده به شما حس یک مبل چوبی را انتقال دهد و استراحتی آسوده بر روی آن داشته باشید . 

تشک بادی 

برای داشتن یک تشک بادی می توانید باد قسمت تکیه گاه این کاناپه بادی را به طور کامل خالی کرده و سپس تشک را بچرخانید و بر روی زمین قرار دهید که در این صورت خواهید دید یک تشک بادی با ارتفاع مناسب و همچنین طول و عرض مناسب در اختیار دارید .

 تشک بادی شیب دار

 این خرید کاناپه بادی قابلیت تبدیل شدن به یک تشک پشتی دار را نیز دارد که شما می بایست پس از باد زدن کامل محصول ، گیره های محصول را باز کنید و با چرخش کاناپه از پشت آن استفاده کنید و در این صورت بک تشک شیب دار با ارتفاع مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت . در صورت نیاز نیز می توانید گیره های محصول را دوباره ببندید و به حالت اولیه خود بازگردانید و به عنوان کاناپه از آن استفاده کنید . 

تخت بادی کودک 

برای تبدیل کردن این خرید کاناپه بادی به یک تخت کودک می بایست باد قسمت پشتی آن را خالی کرده و بر روی زمین قرار دهید . سپس به کمک قسمت اضافی که در بین این دو قسمت تخت وجود دارد ، تخت را تا کرده و به یک محصول با ارتفاع زیاد و مناسب برای کودکان تبدیل کنید . 

نشک بادی پشتی دار 

این کاناپه بادی قابلیت تبدیل به یک تشک پشتی دار را دارد که می توانید با باد زدن تمامی قسمت های کاناپه و سپس باز کردن قسمت نشیمنگاه ، کاناپه را به یک تشک پشتی دار با ارتفاع و همچنین طول مناسب تبدیل کنید و برای استفاده طولانی مدت و یا تماشای تلویزیون از آن استفاده کنید . تمامی این کاربرد ها از ویژگی های این خرید کاناپه بادی می باشد که می توانید با خرید این کاناپه از تمامی این کاربرد ها استفاده کنید . این ویژگی ها در کاناپه های بادی دیگر شرکت ها مشاهده نمی شود و در چند محصول ویژه این کاربرد ها را تجربه خواهید کرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی