اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

۰

مبل بادی کودک

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

مبل بادی کودک در میان انبوهی از مدل های مبل بادی بدون شک طراحی زیبا و وسوسه انگیزی داشته که می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. علاوه بر این موارد می توان به کاربردی بودن و راحت بودن مبل های بادی نیز اشاره کرد که نیاز های کاربران را به شکل ویژه ای برطرف خواهد کرد. در ادامه اطلاعات کاملی را در مورد مبل های بادی کودکان به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مبل باد فانتزی : مبل های بادی فانتزی به صورت خاص و ویژه ای برای کودکان تولید و عرضه شده اند. این دسته از مبل های بادی با بدنه براقی که دارند دارای ظاهر و طراحی کودکانه و زیبایی هستند که به دل کودکان می نشیند. این مبل نیز از این قائده مستثنی نیست و می تواند نیاز های کودکان را بر طرف کند. به دلیل ظرافت طراحی آنها بیشتر جنبه تفریحی دارد تا کاربردی بودن. مبل بادی کودک در اشکال مختلفی حیوان های فانتزی همچون خرس، جغد، قورباغه، گربه و ... تولید شده و در طراح های توپ بسکتبال، تنیس و فوتبال نیز قابل یافتن است. در این میان محصولات کاربردی برای کودکان نیز یافت می شوند که با وجود رنگ بندی زیبا و جذاب با کیفیت بالایی تولید شده است و نیاز های کودکان را در طولانی مدت و مسافرت تامین خواهد کرد. اغلب مبل های فانتزی به دلیل طراحی و رنگ بندی های متنوع به دو نوع کودکانه و پسرانه تقسیم می شوند که خود می تواند عیب ها و حسن های ویژه ای داشته باشد که برای عده ای خوش آیند و برای برخی مناسب نیست. 

صندلی بادی : صندلی بادی اصطلاحا به مبل های بادی خطاب می شود که پشتی کودکاهی دارند، این دسته از محصولات بر خلاف ظاهر فریبنده ای که دارند راحتی خوبی دارند و به هیچ وجه متوجه پشتی کوتاه آنها نخواهید شد. صندلی بادی از هر دو رویه جیر و براق در مدل های خود بهره می برد که بسته به نیاز کاربر هر کدام نیاز های آنها را در شرایط متنوعی بر طرف خواهد کرد. بر خلاف برخی دسته های مبل بادی که شاید با دیدن آنها متوجه بادی بودن انها نشوید، صندلی بادی به صورت خاصی از ابتدای به وجود امدن این دسته بندی تولید می شده و با اولین نگاه بادی بودن آن قابل تشخصی است. صندلی های بادی در محل های مختلفی می توانند کاربرد داشته باشند و برخی از انواع با کیفیت آنها دارای طول عمر بالایی داشته و کاربردی نیز می باشند که برای قرار دادن در اتاق نشیمن، اتاق خواب، مسافرت و ... قابل استفاده است 

مبل بادی کودک رسمی : پر فروش ترین نوع مبل های بادی هستند که در عمل تمامی مدل های آن کاربردی هستند، این دسته از مبل ها برای قرار گرفتن در اداره و دفاتر کاری، منزل و ... کاملا مناسب هستند و بادی بودن آن در برخی از مدل های آن به سختی قابل تشخیص است. میل بادی رسمی همانند سایر مبل های چوبی و یا فلزی دارای دسته پشتی بلند است، به علاوه سطح رویه آن نیز کاملا صاف می باشد و تمامی استاندارد های مبل بادی کودک در آن اعمال شده است. در این دسته از مبل های بادی معمولا از سطح رویه جیر استفاده می شود که باعث می شود بتوان از آن در مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و بهره برد. در حالت کلی مناسب ترین گزینه برای جایگزینی مبل های سنتی مبل بادی کودک می باشد با این مزایا که می توان آن را به سادگی جابجا کرده و حمل کرد و در زمان های عدم استفاده جمع کرده و در گوشه ای قرار داد. در ادامه و در بخش جداگانه ای به توضیح های ویژگی ها و مزایای مبل بادی کودک در مقابل مبل های سنتی خواهیم پرداخت 

مبل بادی کودک گرد : مبل بادی گرد نیز از اولین تولیدات شرکت های سازنده مبل بادی کودک به حساب می آید. این دسته از مبل ها ظاهر دایره ای شکلی دارند و این تغییرات تنها در ظاهر آنها بوده و تاثیری در راحتی انها ندارد. مبل های بادی گرد در دسته های کودکان و بزرگسالان، و در دسته مبل های فانتزی نیز قرار می گیرند و محدودیتی ندارند. جنس رویه اغلب مبل های بادی گرد براق بوده و می توان آنها را به سادگی تمیز کرد. به علاوه اینکه به دلیل ساختار طراحی مناسب و استاندارد برای قرار گیری بر روی آب نیز مشکلی نخواهند داشت. 

مبل بادی کودک تخت شو : این دسته از محصولات فوق العاده کاربردی هستند و برای افرادی که فضای اندکی دارند می توانند کاملا مناسب باشند به این دلیل که با خرید یک محصول می توانند کاربرد و ویژگی های دو محصول را با هم داشته باشند و در زمان های مشخصی به عنوان تخت بادی و در زمان هایی نیز به عنوان مبل بادی کودک استفاده کنند. مبل های بادی تخت شو به دو صورت جیر و براق تولید شده اند که در نوع جیر می توان آن را در طولانی مدت نیز استفاده کرد. در تست های انجام شده مقاومت این کالا ها بسیار خوب بوده و در صورت استفاده درست می توان آن را سالها استفاده کرد. مبل های بادی تخت شو طراحی همانند مبل های رسمی دارند و می توان از آنها برای دفاتر کاری نیز استفاده کرد به این صورت که طی روز می تواند محلی برای نشستن مهمانان و در شب و زمان های استراحت محلی برای خواب باشد. همین رویه نیز می تواند در منزل و یا در مسافرت تکرار شود. مبل بادی کودک از نظر اندازه مبل های بادی همانند سایر مبل های بازار دارای ابعاد و اندازه هایی هستند که هر کدام می توانند برای دسته خاصی از افراد مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه قصد داریم به دسته های اصلی مبل ها از نظر ابعاد و اندازه به سه بخش تقسیم شده است که در ادامه قصد پرداختن به ان را داریم. 

مبل بادی کودک یک نفره : مبل های بادی یک نفره از نظر کمیت بیشترین مبل بادی کودک در این دسته بندی به شمار می شود که تنوع آن بیش از سایرین است. مبل بادی یک نفره به صورت گرد، رسمی، فانتزی و ... تولید شده است که نوع بزرگ آن توانایی تحمل بیش از 100 کیلوگرم وزن را دارد. به دلیل تنوع بیشتر مبل بادی کودک یک نفره فروش آنها نیز بیش از سایر مبل های بادی می باشد. 

مبل بادی کودک دو نفره : مبل بادی کودک دو نفره به نوعی خاص محسوب می شوند و خریداران کمتری به آن اعتماد میکنند. اما بر خلاف عقیده این افراد کسانی که مبل بادی کودک دو نفره خریداری کرده اند کاملا راضی هستند و این اطلاعات طبق تحقیقات و پرسشنامه از مشتریان به دست آمده. تحمل وزن مبل های بادی دو نفره معمولا بیش از 200 کیلوگرم بوده و برای کودکان یا بزرگسالان قابل استفاده است. 

مبل بادی کودک چند نفره : مدت زمان زیادی نیست که اینتکس اقدام به تولید مبل بادی کودک سه نفره و مبل بادی کودک چهار نفره کرده است، این مبل ها بسیار کاربردی هستند که می توانند برای میهمانی های چند نفری مناسب باشد و برای استفاده یک یا دو نفره نیز برای حالت nap مناسب است. به دلیل ساختار محصولات بادی مبل بادی کودک سه نفره و بزرگتر کمی خمیده ساخته می شوند و بسیار محکم هستند. و نیازی به نگرانی از این بابت نیست. 

مبل بادی کودک از نظر سنین استفاده:

 مبل بادی کودک  اینتکس ، مبل بادی کودک بست وی ، مبل بادی کودک اینتایم و مبل بادی کودک جیلونگ همگی برای استفاده در سنین مختلف محصولات خاصی را به بازار عرضه کرده اند. مبل های بادی برای کودکان و نوجوانان، مبل های بادی برای جوانان و بزرگسالان تماما ساختار و طراحی های متفاوتی دارند که می توانند برای نیاز های دسته های سنی متفاوت باشند. در سه پاراگراف بعدی قصد داریم به توضیحات کامل در مورد آن بپردازیم. 

مبل بادی کودکان و نوجوانان : این دسته از محصولات طراحی فانتزی و زیبایی دارند و در دسته مبل بادی کودک فانتزی قرار میگیرند. مبل های بادی کودک و نوجوان ضخامت لایه هایی کمتر از 0.5 میلی متر دارند و جنس رویه آنها نیز از وینیل می باشد. تحمل وزن آن نیز کمتر از 70 کیلوگرم می باشد تا بتوان از بدو تولد تا سن 14 سالگی به سادگی قابل استفاده باشد.

 مبل بادی کودک و جوانان: مبل بادی جوانان برای استفاده در سنین مختلفی قابل استفاده می باشد و اغلب دارای ظاهر رسمی و رنگ های تیره می باشد که بهترین گزینه برای این کار به حساب می آید. مبل های بادی نیز برای جوانان وجود دارد که از رنگ بندی شاد مشابه آبی و سفید بهره مند هستند که می توانند در کنار استخر و یا فصل گرم تابستان مورد استفاده قرار گیرد، مبل های بادی رسمی، شیبدار، تخت شو و ... همه از محصولاتی هستند که می توانند برای استفاده توسط جوانان مناسب باشند. به علاوه قیمت مناسب می تواند مزایای بسیاری را در این باره و برای داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی