اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ

۰

خرید مبل بادی دو نفره

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ

مبل های بادی دو نفره از محصولات با کیفیتی می باشند که مناسب برای استفاده های دائمی و یا مقطعی بوده و طرفداران بسیاری نیز دارند . استفاده از این مبل ها برای تماشای تلویزیون و یا استفاده در میهمانی ها مرسوم می باشد . چندین شرکت اقدام به تولید این محصولات نموده اند که در این بین می توان به شرکت های اینتکس ، بست وی و ریلکس اشاره نمود . این محصولات دارای کیفیت و طراحی های ساخت متفاوتی می باشند که در ادامه به بررسی درباره این محصولات خواهیم پرداخت و مزایا ، معایب و تفاوت بین این محصولات را خواهیم نمود . 

مبل بادی دو نفره اینتکس یکی از پرطرفدار ترین مبل های بادی می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت بوده و می توان از آن حتی برای نشستن میهمانان نیز استفاده نمود . بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است که استفاده از این جنس در بدنه اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد که به کمک این جنس بدنه ، استحکام مبل در برابر فشار و ضربه بالا رفته است و می توان با خیال آسوده از این مبل استفاده نمود . بخش رویه این محصول از پی وی سی مخملی می باشد که علاوه بر مقاومت بالا ، به طور کامل ضد تعریق بوده و می توانید ساعات طولانی را بر روی این محصول استراحت کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین رویه ی سلولی نیز سبب این شده است تا در هنگام استفاده ، هوا در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود . 

بخش کناری این محصول بادی نیز از پی وی سی و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است که به کمک این ویژگی ، استحکام مبل در برابر فشار و ضربه بالاتر رفته است . رنگ های سبز و صورتی استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی محصول افزوده است و این محصول را به یک محصول ایده آل تبدیل نموده است . همچنین به همراه این محصول 2 عدد بالش مخصوص وجود دارد که مناسب برای استفاده برای خوابیدن و یا تماشای فیلم می باشند که این بالش ها نیز به صورت بادی می باشند . 

مبل بادی دو نفره بست وی نیز یکی از محصولات پرطرفدار در دسته ی مبل های بادی می باشد که مناسب برای استفاده دو نفره بوده و دارای طراحی جذاب و کم نظیری نیز میباشد . این مبل بادی بست وی دارای دو قسمت جداگانه برای نشستن می باشند که این ویژگی به تعادل مبل بادی کمک بسزایی نموده است و در صورت نشستن به صورت یک نفره ، شکل مبل برهم نخواهد خورد و تعادل آن نیز برهم نخواهد خورد . این مبل بادی دو نفره بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داراست . رویه این محصول از پی وی سی مخملی بوده و این رویه به ضد تعریق بودن تشک کمک بسزایی نموده است . بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و زیبایی بسیاری را به محصول بخشیده است . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . 

رنگ مشکی استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی محصول افزوده است و این محصول را به یک مبل بادی عامه پسند تبدیل نموده است . بخش تکیه گاه این محصول به رنگ سفید می باشد که در داخل آن دایره هایی با رنگ های مختلف دیده می شود که این تضاد رنگ نیز به زیبایی این مبل بادی افزوده است . وزن 4 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های این مبل بادی محسوب می شود که به کمک این وزن کم ، میتوان به راحتی آن را جابجا نموده و به مکان دلخواه انتقال داد . همچنین تحمل وزن 200 کیلوگرمی این محصول نیز مزیت این محصول محسوب می شود که می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید و مشکلی رای این محصول پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن مقداری از باد محسول ، می توانید این تحمل وزن را افزایش نیز بدهید . 

مبل بادی دو نفره ریلکس نیز یکی از محصولات با کیفیت و محبوب شرکت جیلانگ می باشد که به سبب طراحی شبیه به مبل های چوبی توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . بخش های کناری این محصول به رنگ مشکی بوده و بخش نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به رنگ سبز می باشد که این ترکیب رنگ زیبایی کم نظیری را به محصول بخشیده است . بدنه این محصول از پی وی سی بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار دارد . بخش رویه این محصول از پی وی سی مخملی بوده و قابلیت ضد تعریق بودن را داراست . بخش کناری این محصول به صورت چرم بوده و علاوه بر زیبایی ، به صورت کاملا ضد آب بوده و در اثر برخورد آب با آن ، مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بوده و به طور کامل ضد آب می باشد . 

این مبل بادی ریلکس دارای185 سانتی متر طول ، 117 سانتی متر عرض و 74 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی دو نفره محسوب می شود . بر روی بدنه این محصول قسمت اضافی مشاهده نمی شود و به طور کامل از بدنه محصول استفاده شده است و به سبب این ویژگی ، می توانید از این مبل در هر مکانی ( حتی در فضاهای کوچک ) استفاده کنید . تحمل وزن 140 کیلوگرمی این محصول نیز کمک می کند تا دو نفر به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی