اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

۰

قیمت کاناپه بادی

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

کاناپه های بادی یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی عرضه شده به بازار بوده که همیشه از فروش بالایی برخوردار بوده است. کاناپه های بادی به عنوان تنها محصول بادی چند کاره راهی بازار شده که قابلیت استفاده از آن به عنوان مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی وجود خواهد داشت. به همین دلیل از کاربرد های فراوانی بهره مند می باشند. برای تهیه کاناپه های بادی در ابتدای هر کاری باید چند نکته مهم را در نظر گرفت. این نکات عبارتند از ابعاد و تحمل وزن ، جنس بدنه ، وزن کاناپه و قیمت محصول. تمامی این آیتم ها را باید قبل از خریدن یک کاناپه بادی در نظر گرفت. اما از آنجایی که هزینه کردن برای خرید یک محصول برای مصرف کنندگان نیز مهم بوده، ما در این مقاله به قیمت کاناپه های بادی و دسته بندی آنها خواهیم پرداخت تا متناسب با هزینه در نظر گرفته محصول مورد نظر خود را خرید کنید. قیمت کاناپه بادی در سه دستی اصلی قابل تقسیم بندی می باشند: 1- کاناپه های بادی با قیمت کم 2- کاناپه های بادی با قیمت متوسط 3- کاناپه های بادی با قیمت بالا. هر کدام از این دسته ها با توجه به قیمت گذاری و هزینه ای که روی آن محصول شده دارای کیفیت و امکانات خاص خود خواهد بود، بنابراین قیمت نیز به عنوان یک آیتم اصلی برای خرید کاناپه های بادی در نظر گرفته می شود.

قیمت کاناپه های بادی در ابتدا بستگی به جنس بدنه استفاده در آنها دارد. تمامی کاناپه ها در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش های طرح چرم و یا مخمل می باشند. بدنه هر نوع کاناپه بادی دارای ضخامت مختلفی بوده که روکش استفاده شده در آنها نیز از قابلیت های خاص خود بهره می برند. برای مثال روکش های مخمل می توانند در برابر تعریق بالای مصرف کننده و روکش های طرح چرم در برابر برخورد آب به خوبی مقاوم خواهند بود. همچنین لایه های نگهدارنده استفاده شده در داخل بدنه هم می تواند به افزایش مقاومت بدنه بخصوص در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا بسیار موثر باشد.

ابعاد و تحمل وزن دیگر آیتمی بوده که باید متناسب با اندازه ای که در ذهن خود دارید باشد. کاناپه های بادی در ظرفیت های یک ، دو و حتی سه نفره و بیشتر تولید شده اند که هر کدام به مراتب دارای ابعاد و تحمل وزن بالاتری می باشند. با توجه به نوع و محل استفاده از کاناپه که ممکن است منزل ، فضای باز و یا محل کار باشد باید انتخاب شود. البته نکته ای که در این میان است این است که کاناپه های بادی هر کدام دارای یک الی دو تشک بادی متصل به بدنه می باشند که اگر آنها را باز کنیم ابعاد کاناپه ها بیشتر خواهد شد. بنابراین باید به این مسئله نیز در زمان انتخاب کاناپه ای با ابعاد مورد نظر خود دقت بکنید.

اما یکی از کاناپه های بادی ای که دارای قیمت های پایین و ارزان تر از بقیه هستند می توان به کاناپه بادی تخت خواب شو یکنفره اشاره نمود. این کاناپه در خلاف قیمت کم خود از کیفیت مرغوبی بهره مند بوده و به دلیل داشتن یک تشک بادی متصل به بدنه قابل استفاده به عنوان وسیله ای برای خواب نیز خواهد بود. کاناپه ای با رویه مواج که از قابلیت ضد تعریق بودن نیز برخوردار است. علاوه بر این وزن کم آن هم باعث شده تا حمل این محصول به هر محل مورد نظری آسوده باشد. انعطاف بالای بدنه نیز در جمع شدن بدنه در حجم کمتر بسیار تاثیر گذار بوده است.

کاناپه های بادی با قیمت متوسط که نمونه ای از آنها کاناپه بادی دو نفره جیر بوده نیز از کاناپه های بادی، با کیفیت قابل قوبل می باشد. محصولی که دارای قابلیت ضد تعریق بوده و از یک تشک تاشو در خود برخوردار می باشد. این نوع کاناپه ها توسط انواع پمپ های بادی اینتکس و یا پمپ های باد بست وی قابل راه اندازی خواهند بود. کالایی که می تواند برای استفاده در هر مکانی برای مصرف کنندگان کاربردی و مناسب باشد. به علاوه اینکه وزن آنها بسیار کم می باشند تا به راحتی قابلیت جا به جایی داشته باشند.

از جمله کاناپه های بادی با قیمت بالا می توان به کاناپه بادی جدید دو نفره اینتکس اشاره نمود. کاناپه ای که دارای ظرفیت 2 الی 3 نفره بوده و از تکیه گاهی بزرگ و نشیمنگاهی مواج بهره مند است. این نوع کاناپه های بادی که در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده اند ضد تعریق بوده و بیشتر برای استفاده در منزل کاربرد دارند. نمونه دیگری از آنها می توان به مبل بادی 4 نفره اینتکس اشاره کرد که بر خلاف بسیاری از کاناپه های بادی دارای تشک تاشو نبوده و در عوض از تشک های مجزا که حکم کوسن بادی را دارند بهره می برد. این کاناپه یا مبل بادی نیز بزرگترین نوع نوع این محصولات بوده که به عنوان یکی از کاناپه های بادی برای پذیرایی از میهمانان در منزل استفاده می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی