اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ

۰

کاناپه بادی چند کاره

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ

کاناپه بادی چند کاره به کاناپه ای گفته می شود که کاربرد های مختلفی را به خود اختصاص داده باشد و بتوان از در زمان های مختلف کارایی های مختلفی را انتظار داشت. به نوعی می توان تمامی کاناپه های بادی اینتکس و بست وی را جز محصولات چند کاره قلمداد کرد. چرا که هر کدام از آنها حداقل دو کاربرد دارند و نیاز افراد را در شرایط مختلف بر طرف می کند.در این مقاله قصد داریم تا تمامی مشخصه های کاناپه های بادی چند کاره را برای شما بازگو کنیم به همین دلیل می توانید انتخاب صحیح تری در میان کاناپه غیر بادی و انواع مدل ها و سازنده های کاناپه بادی داشته باشید.

کاناپه دو کاره اینتکس : اینتکس به عنوان قدیمی ترین شرکت سازنده کاناپه بادی تا کنون به سادگی و کاربردی بودن محصول اهمیت بیشتری داده است و در محصولات خود از امکاناتی که از نظر این شرکت غیر ضروری به حساب می آیند خودداری کرده است. همین عامل سبب شده تا محصولاتی بدون نقص و با طول عمر بالا روانه بازار شود که بسیار بهتر از محصولاتی با کاربرد های بیش از نیاز و طول عمر کوتاه است. از سایر مشخصه های این محصولات می توان به رویه جیر و مخملی به علاوه راحتی بسیار آنها اشاره کرد که در بدنه ای منعطف و مقاوم قرار گرفته است. با توجه به این موارد خرید کاناپه های بادی اینتکس را پیش از هر شرکت دیگری به شما پیشنهاد میکنیم.

کاناپه بادی 2 کاره اینتایم : اینتایم نیز همانند اینتکس به تولید کاناپه های مختلفی می پردازد. به همین دلیل کاناپه های این شرکت نیز می توانند به خوبی محصولات اینتکس باشند از کاناپه های دو کاره اینتایم می توان به نوع تاجدار آن اشاره کرد که فوق العاده زیبا و کاربردی می باشد و ممکن است بسیاری آن را به کاناپه های شرکت اینتکس ترجیه دهند. دو عیب بزرگ این محصول در مقایسه با کاناپه های اینتکس را می توان به جنس رویه براق انها و در حال حاضر  تنها موجود بودن تنها در مدل دو نفره آن اشاره کرد. در صورتی که با این دو مورد مشکلی نداشته باشید کاناپه بادی دو کاره اینتایم نیز گزینه مناسبی برای خرید با قیمت مناسب تر می باشد.

کاناپه بادی 2 کاره بست وی : این شرکت با گذشت چندین سال محصول خوبی را روانه بازار کرده است که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند. برای مثال مدل های یک و دو نفره آن دارای رنگ بندی بسیار زیبایی مانند سبز، نارنجی و آبی هستند که باعث می شود هر کدام از آنها به شکل قابل توجهی بتوانند نظر مشتریان را بر طرف کنند. به علاوه وجود دو گزینه مشکی و سفید در بخش پایه های آن باعث شده تا مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند. کاناپه بادی دو کاره بست وی در رنگ های دیگر و رویه های جیر و براق نیز موجود است که بسته به سلایق مشتری های مختلف انتخاب میان آنها وجود دارد. کاناپه های این شرکت ارزان تر از سایر شرکت ها می باشند که باعث می شود مشتریان اشتیاق بیشتری برای پرداخت هزینه به آن داشته باشند.

کاناپه بادی 5 کاره جیلانگ : جیلانگ نیز از تولید کنندگان قدیمی محصولات بادی می باشد اما تا سال گذشته میلادی (2015) فعالیتی در حوزه کاناپه های بادی نداشته و ترجیح داده بود فعالیت خود را در حوزه محصولات تفریحات آبی ادامه دهد. اما طی سه سال گذشته جیلانگ نیز با تولید چند مدل از کاناپه های بادی ثابت کرد که توانایی تولید محصولات دیگری با لایه های جیر را دارد. این کاناپه ها به نوعی 5 کاره به حساب می آیند. و می توانند در پنج حالت مختلف مورد استفاده قرار گیرند. حالت اول به عنوان مبل بادی معمولی دو نفره است که قابل استفاده در هر حالتی مشابه سایر شرایط است، با باز کردن لایه زیرین آن شما با یک تشک پشتی دار بزرگ همراه هستید که می تواند نیاز شما را برای طولانی مدت بر طرف کند و جای تخت یا تشک های سنتی را پر کند. آخرین کاربرد این دسته از کاناپه های بادی به عنوان تشک بادی شیبدار است، تشک بادی شیبدار برای استفاده در شرایط مختلفی کاربردی است و ویژگی بسیار خوب آن این است که می تواند برای بیماران نیز استفاده شود با کم یا زیاد کردن باد این قسمت شما قادر به تنظیم ارتفاع آن خواهید بود که به نوبه خود فوق العاده می باشد. کاربرد چهارم یک تشک بادی معمولی است برای داشتن آن باد قسمت بالایی تشک شیبدار را خالی کرده و آن را پشت و رو کنید. در حالت آخر نیز می توانید با تا کردن قسمت میانی کاناپه آن را به یک تخت بادی کودک تبدیل کنید. نوع ساده تر آن اینگونه است که هماند مبل بادی در حالت اول را با خالی کردن باد پشتی ان و با پشت و رو کردن آن به تخت بادی تبدیل می کنید.

کاناپه بادی 5 کاره اینتایم : اولین شرکتی که شروع به تولید محصولات پنج کاره کرد اینتایم بوده که با فروش موفقی نیز همراه بوده است. این کاناپه ها بسیار شیک و زیبا هستند و همانند محصولات اینتکس قابل استفاده در محیط های رسمی و اداری نیز می باشند. از این رو می توان آنها را کالا های زیبایی به حساب آورد که توانایی رقابت با کاناپه های بادی سنتی را دارند. معایب این دسته از کاناپه ها همانند نوع دو کاره آن می باشد و مدل یک نفره و رویه غیر براق یا جیر در لیست محصولات این شرکت به چشم نمی خورد. کاربرد اول این کاناپه یک مبل بادی ساده دو نفره است که تا کنون بارها آن و مشابه ان را مشاهده کرده اید. برای داشتن آن ابتدا سه محفظه هوا آن را باد کرده و گیره جلویی آن را  پس از تا کردن قسمت جلویی به پشت کاناپه متصل کنید. در این حالت شما یک مبل بادی دارید. با همه مشخصه های خوب و بد سایر مبل های بادی، با باز کرد گیره های پشتی و انتقال این لایه ها شما یک تشک بادی پشتی دار به همراه دارید که برای حالت nap و استفاده های کوتاه مدت کاملا مناسب است. با پشت و رو کردن کاناپه در حالت پیشین با یک تشک شیبدار مواجه هستید که باز هم برای حالت nap مناسب است و قابل استفاده بای کوتاه یا طولانی مدت می باشد. میزان زاویه تشک بادی شیبدار را می توانید با کم یا زیاد کردن باد قسمت پایینی آن مشخص کنید. با خالی کردن کامل باد این قسمت شما یک تشک بادی معمولی دارید که به نوعی پنجمین کاربرد این محصول می شود. در انتها نیز با تا کردن و بستن گیره های پشتی می توانید یک تخت بادی کودک داشته باشید. در حالت کلی مامی حالات وان های بادی همانند جیلانگ بوده با این تفاوت که تمامی مشخصه ها از اینتایم کپی برداری شده است.

کاناپه بادی چند کاره محصولی فوق العاده و کاربردی می باشد که هزینه بسیار کمی را با ویژگی و مشخصه های فوق العاده برایتان به همراه می آورد. خرید آن را منطقی تر میکند. فروشگاه اینتکس ایران نیز به عنوان نمایندگی اینتکس و نمایندگی فروش محصولات بادی همواره تمامی این محصولات را به قیمت بسیار خوبی و با خدمات خوب تهیه کنید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی