اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ

۰

قیمت مبل بادی

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ

مبل های بادی از سری محصولات بادی پر فروش بوده که در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه شده اند. این محصولات بادی در مدل های یک نفره ، دو نفره ، سه نفره و چهار نفره تولید شده و از نظر طراحی و ارگونومی بدنه دارای تنواع بسیار زیادی می باشند. رنگبندی های مختلف در مبل های بادی و همچنین داشتن طراحی راحت در آنها باعث شده تا بازه انتخاب خریداران و مصرف کنندگان را افزایش دهد. یکی از مهم ترین قابلیت های مبل های بادی امکان استفاده از آنها در هر مکان می باشد. زیرا این محصولات علاوه بر داشتن وزن و حجم کم از کیفیت لازم برای استفاده در فضای باز نیز برخوردار می باشند به همین دلیل در مسافرت ها نیز استفاده بسیاری می شوند. برای خرید مبل بادی چند عامل و آیتم را باید در نظر گرفت. مهم ترین این آیتم ها جنس بدنه بوده که ارتباط مستقیمی با کیفیت و دوام بدنه دارد. هر چقدر جنس بدنه در یک محصول از کیفیت مناسبی برخوردار باشد یقینا در افزایش عمر استفاده از یک مبل بادی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. آیتم مهم دیگری که باید به آن توجه شود ابعاد، ظرفیت و تحمل وزن یک مبل بادی می باشد. به مراتب هر مبل با توجه به ظرفیت خود دارای ابعاد مشخصی می باشد. تحمل وزن هر مبل بادی نیز بستگی به جنس بدنه و ابعاد آن دارد. طراحی و ارگونومی بدنه در مبل های بادی تنوع زیادی دارد. مبل های بادی در انواع مختلفی مانند مبل های بادی شیبدار ، مبل های بادی زیر پایه دار ، مبل های بادی ساده ، مبل های بادی چند کاره و مبل های بادی تاشو تولید شده اند که هر کدام متناسب با نوع استفاده به بازار محصلات بادی عرضه شده اند. بنابراین طراحی مبل نیز می تواند یکی از مهمترین آیتم هایی باشد که باید هنگام خرید به آن توجه شود. اما قیمت مبل های بادی از دیگر عواملی بوده که خریداران ، بخصوص خریداران ایرانی به آن توجه بسیار زیادی می کنند. قیمت هر مبل بستگی به ابعاد ، ظرفیت ، جنس بدنه ، طراحی و شرکت سازنده آن دارد.

برخی از خریداران مبل های بادی هستند که قبل از خرید هر نوع مبل بادی مبلغی برای آن تعیین می کنند و در نتیجه به دنبال مبلی می گردند که متناسب با مبلغ خود بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. خوشبختانه به دلیل اینکه مبل های بادی تنوع زیادی دارند از قیمت مختلفی نیز بهره می برند تا همیشه بازه انتخاب علاقه مندان به مبل های بادی بیشتر شود. علاوه بر موارد ذکر شده ، هزینه حمل و نقل و قیمتی که خود شرکت سازنده برای محصول خود در نظر می گیرد نیز باعث می شود تا در قیمت گذاری مبل های بادی برای عرضه در داخل کشور تاثیر خود را بگذارد. اما در کل اینگونه مبل ها نسبت به دیگر مبل های غیر بادی همیشه از قیمت بسیار مقرون به صرفه تری برخوردار می باشند، همچنین قابلیت هایی مانند حمل و جا به جایی آسوده ، کم بودن وزن مبل و امکان استفاده در سفر های مختلف نیز سبب می شوند تا فروش آنها همیشه افزایش یابد. هر مبل بادی با توجه به نوع کاربرد خود از قیمت خاصی برخوردار خواهد بود. ولی مبل های بادی را می توان از نظر قیمت به سه دسته مبل های بادی ارزان ، مبل های بادی با قیمت متوسط و همچنین مبل های بادی با قیمت بالا تقسیم بندی کرد. نکته ای که باید در ابتدا به آن اشاره کنیم این است که تفاوت قیمت بین این سه دسته مبل بادی دلیل بر تفاوت کیفیت اصلی این نوع محصولات نبوده و تنها عوامل و ویژگی هایی که در هر کالا اضافه می شود باعث تغییر قیمت می شوند.

مبل های بادی ارزان شامل دو دسته می شوند: مبل های بادی کودک که همگی آنها به دلیل طراحی ساده و داشتن ابعاد کوچک همیشه از قیمت کم برخوردار می باشند. نوع دیگر مبل های بادی ارزان مبل هایی هستند که دارای طراحی ساده تر با جنس بدنه معمولی می باشند. از جمله این مبل ها می توان به مبل یکنفره بادی یا مبل بادی مخمل اشاره کرد. این دسته از مبل های بادی دارای طراحی ساده و ابعاد کوچک و همچنین ظرفیت یک نفره بوده که برای هر سنینی بخصوص برای بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. این نوع مبل ها با وجود داشتن قیمت بسیار کم و مقرون به صرفه از کیفیت متناسب با قیمت خود برخوردار بوده تا امکان استفاده از آنها در هر مکانی بدون داشتن هیچ نوع نگرانی بابت آسیب دیدن محصول شما وجود داشته باشد. مبل های بادی با قیمت متوسط که نمونه ای از آنها مبل بادی دو نفره اینتکس و یا مبل بادی پشتی دار بوده از نظر ابعاد ، نوع طراحی و جنس بدنه شرایط بهتری را نسبت به مبل های بادی با قیمت ارزان دارند. این نوع مبل ها نیز از نظر قیمت به گونه ای بوده که به راحتی قابل خرید خواهند بود. جنس بدنه در آنها کمی از ضخامت بیشتر با روکش های با کیفیت تر برخوردار بوده که باعث می شود تا دوام محصول مورد نظر را افزایش دهد. مبل های بادی با قیمت بالا نیز نوعی دیگر از مبل های بادی تولید شده بوده که به نسبت دو مدل قبل دارای کیفیت بالاتری می باشند. مبل هایی که برای هر کدام از آنها از طراحی بخصوص استفاده شده تا هنگام استفاده احساس راحتی بسیار بالایی را تجربه کنید. یکی از این دسته از مبل های بادی ، مبل های بادی صدفی و نمونه ای دیگر نیز مبل بادی شیبدار بست وی می باشند. اینگونه مبل های بادی از هر نظر مانند جنس بدنه ، ابعاد و تحمل وزن دارای کیفیت بالاتری می باشند. حداکثر قیمت مبل های بادی با قیمت بالا حدود 250 الی 300 هزار تومن بوده که باز نسبت به شرایط اقتصادی و همچنین سال تولید محصول مورد نظر تغییر خواهند کرد.

شرکت اینتکس همیشه سعی در عرضه انواع مبل های بادی با قیمت منصفانه بوده به گونه ای که بابت پرداخت هزینه مربوطه برای هر مبل نسبت به قابلیت ها و کیفیت های مصحول خریداری شده تناسب داشته باشند. علاوه بر این شرکت اینتکس بای تمامی مبل های بادی خود 48 ساعت مهلت تست تعیین کرده تا مشتریان بابت خرید خود اطمینان لازم را حاصل کنند. گرچه تمامی محصولات بادی پس از تولید در کارخانه مورد تست قرار می گیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی