اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

۰

انواع کاناپه بادی

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ
کاناپه های بادی با وجود شباهت های بسیاری که به یکدیگر دارند، در بطن خود دارای تفاوت های اساسی با یکدیگر هستند. در این میان عملکرد و کیفیت آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. در این مطلب قصد داریم تا توضیحاتی در مورد انواع و کاربرد های کاناپه های بادی اینتکس و سایر شرکت های عرصه محصولات بادی بپردازیم تا آگاهی مشتریانی که به تهران اینتکس مراجعه می کنند بیشتر شود. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاناپه های بادی در اصل توسط دو فروشگاه اینتکس ایران و بست وی تولید می شوند، اما گاه گاهی شرکت های دیگری همچون جیلونگ و اینتایم که آوازه چندانی در میان شرکت های بزرگی نظیر اینتکس ندارند نیز محصولاتی مشابه تولید می کنند که کیفیت چندان خوبی ندارند اما با قیمت ارزان خود مشتریان خاصی را مجذوب خود می کنند. کاناپه های بادی را می توان از لحاظ مختلفی به دسته بندی های متفاوتی تقسیم کرد. این دسته ها عبارت اند از: تعداد افراد قابل پشتیبانی در یک زمان،قیمت ، جنس، شرکت سازنده، رنگ، حالت های مختلفی که دارند و نحوه تبدیل شدن به تخت خواب. در هر کدام از بخش های ذکر شده محصولاتی گنجانده می شوند که از نظر برخی افراد مناسب آنهاست.

کاناپه های بادی در دو نوع یک نفره و دو نفره تولید و عرضه می شود. نوع یک نفره به طور میانگین زیر پنج کیلوگرم  و نوع دو نفره کمتر از 10 کیلو گرم وزن دارد. از نظر ابعاد نیز اغلب با حداکثر طول 218 سانتی متر همراه هستند که در حالت تخت خواب و به پشتی مربوطه آن محاسبه می شود. اما در عرض جریان کاملا متفاوت است، عرض محصولات یک نفره و دو نفره به ترتیب به حدود یک متر و یک متر و 85 سانتی متر می رسد. که در این بخش نیز اندازه گیری همراه با دسته های مبل صورت گرفته است.

تقریبا تمامی کاناپه های بادی از پی وی سی تشکیل شده اند، البته لازم به ذکر است، کیفیت موادی که در شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. برای مثال در شرکت هایی نظیر اینتکس، از با کیفیت ترین مواد ممکنه استفاده می شود اما در شرکت هایی همچون ایتایم و بست وی از مواد به مراتب بی کیفیت تری استفاده می شود. این موضوع به سادگی و توسط یک بار استفاده قابل فهم است. در مورد رنگ های موجود نیز میبایست خدمت شما عزیزان عرض کنیم که محصولات اینتکس تنوع چندانی در این بخش نداشته و در صورتی که تصمیم به خرید محصولاتی با رنگ بندی های مختلف هستید می توانید از محصولات بست وی نیز دیدن کنید.

 

مورد بعدی انواع کاناپه ها بر اساس قیمت می باشد. قیمت کاناپه ها نیز با تعداد افرادی که در یک زمان پشتیبانی می کند و برند رابطه مستقیم دارد، یعنی هرچه برند معتبر تری باشد قیمت محصولات نیز بالا تر است. ارزان ترین کانپه بادی موجود تولید شده تا به امروز متعلق به شرکت بست وی می باشد که رقمی حدود از 130 هزار تومان دارد. کاناپه های دو نفره نیز حدود 260 هزار تومان می باشد. به طور کلی می توان گفت، در صورتی که تمایل به خرید تخت و مبل بادی دارید، خرید کاناپه های بادی به صرف شما خواهد بود. البته مسائلی همچون ارتفاع کمتر در حالت تخت بادی نیز به وجود می آید که می بایست با آنها کنار بیایید.

لفظ نام کاناپه های بادی به معنای محصول است که توانایی تبدیل شده به تخت بادی را داراست. این کاربرد در محصولات مختلف به شیوه های متفاوتی صورت می گیرد. بهترین نوع ممکنه را شرکت اینتکس تولید کرده که در دو نوع یک نفره و دو نفره در بازار موجود می باشد. این کاناپه بادی در بخش نشیمن سه تکه بوده و قسمت زیرین به پشتی شما تبدیل می شود و دو تکه میانی و بالایی نیز به بخشی برای نشستن شما بدل می شود. در این حالت مشکلاتی همچون لیز خوردن های رایج در سایر محصولات شرکت های مختلف دیده نمی شود. نوع دوم کاناپه های  بادی نیز دو تکه هستند. این دسته از محصولات با جدا کردن قسمت زیرین که اغلب توسط گیرا هایی محافظت می شود و انتقال آنها به قسمت مقابل به تخت بادی تبدیل می شوند. ارتفاع این دسته از محصولات در حدود 30 سانتی متر می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی