اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ

۰

راهنمای خرید کاناپه بادی یک نفره و دو نفره

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ

کاناپه های بادی یکی از بهترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و خواب بوده که به عنوان پر فروش ترین محصولات بادی به بازار این نوع کالاها عرضه شده اند. کاناپه های بادی همانند دیگر کاناپه های چوبی و یا فلزی طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های بسیار خوبی در خود می باشند. کاناپه های بادی در انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام دارای آیتم ها و ویژگی های مختلفی در خود می باشند. بنابراین برای خرید آنها باید به صورت کامل در مورد این نوع محصولات بادی اطلاعات داشته باشید تا در نهایت انتخاب مناسبی دز زمان خرید به دست آورید. در این مطلب ما به راهنمایی مفید برای خرید هر نوع کاناپه بادی خواهیم پرداخت... آیتم هایی که در این مطلب مورد بررسی و توضیح کامل قرار خواهیم دادد عبارتند از: 1- جنس بدنه 2- طراحی و ساخت 3- ابعاد و ظرفیت 4- قیمت کاناپه های بادی 5- شرکت های سازنده.

1- ابتدا از جنس بدنه شروع می کنیم. جنس بدنه یکی از مهمترین آیتم هایی بوده در خرید هر نوع محصول مورد توجه بسیار بالایی قرار می گیرد، زیرا که در کیفیت و دوام و همچنین طول عمر یک کاناپه بادی تاثیر گذاری زیادی را دارد. عموما در تمامی کاناپه های بادی از جنس بدنه پلاستیک PVC و یا پلاستیک وینیل در مدل های جدید بوده که هر کدام نسبت به ابعاد و یا مقاومت بدنه دارای ضخامت های متفاوتی می باشند. هر چقدر ضخامت بدنه یک کاناپه زیاد باشد یقینا تحمل وزن آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما از روکش های طرح چرم و مخمل برای قسمت رویه این نوع محصولات استفاده شده که هر کدام دارای مزیت های خاصی می باشند. روکش های مخمل می توانند در برابر تعریق بالای مصرف کننده مقاومت خوبی داشته باشند. روکش های طرح چرم نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهند بود. در بسیاری از کاناپه های بادی به صورت ترکیبی از این دو روکش استفاده شده تا به کیفیت یک کاناپه بیافزاید.

2- طراحی و ساخت کاناپه های بادی همانند مبل های بادی بوده اما از ابعاد و مقاومت بالاتری نسبت به مبل های بادی بهره می برند. این دسته از محصولات بادی دارای طراحی های چند کاره و تاشو بوده که می تواند تاثیر بسیار خوبی روی کاربران در زمان استفاده بگذارد. کاناپه های بادی در خود یک تشک اضافی دارند که به بدنه اصلی متصل شده اند. در برخی از آنها نیز دو تشک متصل شده به بدنه وجود داشته که به صورت دلخواه می توان از آنها استفاده کرد. این تشک های متصل به بدنه باعث شده تا کاربرد کاناپه های بادی افزایش پیدا کرده و به مبل بادی ، تخت بادی و یا تشک بادی تبدیل شود. بسیاری از آنها دارای سطحی مواج در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه داشته تا اعضای بدن را به خوبی جذب خود کند تا راحتی زیادی را به افراد مصرف کننده منتقل کند. در برخی از این کاناپه ها در قسمت تکیه گاه دست جای مخصوص نگهداری بطری های آب یا لیوان طراحی شده تا به امکانات این نوع کالا های بادی بیفزاید. این محل های مخصوص می توانند برای نگه داری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده شوند.

3- یکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید در زمان خرید و استفاده از کاناپه بادی مورد نظر در نظر گرفته شود. کاناپه های بادی در ظرفیت های یک و دو نفره ساخته شده که برخی از آنها نیز قابلیت استفاده به عنوان کاناپه بادی سه نفره نیز وجود خواهد داشت. این ظرفیت ها نشان دهنده ابعاد مختلف در نظر گرفته شده برای انواع کاناپه می باشد. البته شرکت های تولید کننده نیز در این مسئله بی تاثیر نیستند زیرا الگوی تولید آنها با یکدیگر متفاوت می باشند. البته ابعادی که اکنون برای هر نوع کاناپه بادی ذکر شده، ابعاد مربوط به بدنه اصلی بوده و در صورتی که از تشک های تاشو استفاده شود ابعاد آن نیز یقینا افزایش خواهد یافت. تحمل وزن نیز از دیگر ویژگی هایی بوده که می تواند در میان مهمترین آیتم های خرید محسوب شود. کمترین تحمل وزن برای کاناپه های بادی برابر 90 کیلوگرم و بیشترین آنها نیز معادل 260 کیلوگرم می باشد.

4- قیمت کاناپه های بادی متناسب با کیفیت و ابعاد خود در نظر گرفته می شود. برای همین در صورتی یک کاناپه ای با قیمت بالا خریداری کردید مطمئن باشید که جنس بدنه آن، ظرفیت و ابعاد و همچنین شرکت سازنده آن نیز در سطح بالایی می باشد. کاناپه های بادی را می توان به سه دسته مختلف از لحاظ قیمت تقسیم بندی کرد: 1- کاناپه های با قیمت پایین 2- کاناپه های با قیمت متوسط 3- کاناپه های با قیمت بالا. از جمله کاناپه های بادی با قیمت پایین می توان به کاناپه بادی یکنفره اشاره نمود. این محصول با وجود داشتن قیمت پایین کیفیت و دوام لازم را داشته و می توان از آن در مسافرت ها نیز استفاده کرد. کاناپه های بادی با قیمت متوسط نیز از جمله کاناپه هایی بوده که دارای کیفیت خوبی بوده و ویژگی های خوبی در خود بهره مند می باشند. از سری کاناپه های با قیمت متوسط می توان به کاناپه بادی 5 حالته اشاره نمود. نوع سوم کاناپه های بادی نیز کاناپه هایی با قیمت بالا می باشد. نمونه ای از این نوع کاناپه ها ، کاناپه بادی جدید دو نفره اینتکس بوده که از کیفیت بسیار خوب با ویژگی های جالب در خود بهره مند  می باشند.

5- از جمله شرکت های سازنده کاناپه های بادی می توان به شرکت بزرگ اینتکس اشاره نمود. این شرکت اقدام به تولید بهترین محصولات بادی کرده که از تنوع زیادی نیز برخوردار می باشد. این شرکت نسبت به سایر شرکت های تولید کننده مانند بست وی، جیلونگ و ... قدمت بالاتری داشته و بیشتر می توان روی محصولات این شرکت حساب ویژه باز کرد. گرچه شرکت های تولید کننده دیگر نیز اقدام به تولید کاناپه های بادی با کیفیتی کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی