اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

۰

مبل بادی تاشو

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

مبل های بادی یکی از سری محصولات بادی بوده همانند تخت های بادی ، تشک های بادی ، استخر های بادی و ... در انواع مختلف و فراوانی تولید شده اند. مبل های بادی از نظر جنس بدنه ، نوع طراحی و ارگونومی های در نظر گرفته شده ، ابعاد و ظرفیت و همچنین نوع کاربری تنواع بسیار زیادی داشته که هر کدام با توجه به سلیقه های شخصی مصرف کنندگان به بازار محصلات بادی عرضه شده اند. این محصولات توسط چند شرکت بزرگ مانند اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و ... تولید شده اند که برخی از آنها نسبت به بسیاری از مبل های بادی دارای طراحی متفاوتی می باشند. مبل های بادی تاشو از خاص ترین مبل های بادی بوده که قابلیت استفاده چند کاره را دارند. این مبل های بادی شباهت زیادی به مبل های ساده دارند اما از قابلیت های اضافی برای آنها در زمان طراحی بدنه در نظر گرفته شده است. قابلیتی که می تواند امکان استفاده از یک مبل را به عنوان کاناپه بادی ، تخت و تشک بادی فراهم سازد. مبل بادی طبی از سری مبل های بادی تاشو بوده که به دلیل داشتن دو تشک متصل به بدنه اصلی از این ویژگی برخوردار می باشد. دو تشکی که توسط مصرف کنندگان به شکل دلخواه قابل استفاده بوده و می توانند در داخل بدنه مبل جمع شوند. تشک هایی که همانند خود مبل ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه مخمل می باشند تا هنگام استفاده از آنها تفاوتی را بین خود مبل و تشک های وصل شده به آن احساس نکنید. مبل های تاشو دارای دو ابعاد مختلف می باشند. یک ابعاد مربوط به حالت معمولی و یک ابعاد نیز مربوط به حالت باز شده خواهد بود. زمانی از تشک های یک مبل تاشو استفاده می کنید ابعاد آن از نظر طولی افزایش یافته و امکان دراز کشیدن و خوابیدن روی آن را برای خریداران فراهم خواهد ساخت. 

همانطور که مستحضرید بین مبل های بادی و کاناپه های بادی تفاوت های زیادی وجود نداشته و تنها در طراحی و مدل های استفاده از آن ها فرق هایی وجود خواهد داشت. در دسته بندی کاناپه های بادی چندین نوع مبل های بادی یک نفره و دو نفره تاشو وجود داشته که در حالت عادی شبیه به مبل های بادی بوده اما در زمان استفاده از تشک های فرعی تعبیه شده در آنها این محصولات را به تشک و تخت تبدیل خواهد کرد. ظرفیت های مبل بادی تاشو در نوع یک نفره ، دو نفره و حتی سه نفره بوده که برخی از آنها نیز قابل تبدیل به تخت های بادی مرتفع و همچنین تشک های بادی پشتی دار خواهند بود. تمام مبل های بادی تاشو دارای چند دریچه باد بوده که هنگام راه اندازی آنها باید از تمامی این دریچه به منظور باد کردن بدنه اصلی اقدام نمود. قابلیت دیگری که در مبل های تاشو وجود داشته نشیمنگاه و رویه مواج می باشد. این ساختار در این قسمت از این نوع محصولات سبب می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا خوابیدن در برابر تعریق بالا نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. گرچه روکش های جیر یا مخملی که برای رویه این مبل ها استفاده می شود نیز در مقاومت در برابر تعریق بالا بی تاثیر نخواهند بود. از مبل های بادی دو نفره تاشو نیز می توان به کاناپه بادی جدید دو نفره اینتکس اشاره نمود. محصولی با دوام و با کیفیت که تنها در یک رنگ ساخته شده و دارای وزن سبکی می باشد.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های مبل های بادی تاشو می توان به ساختار تکیه گاه های دست و کمر در آنها اشاره نمود. برخی از مبل های تاشو هستند که در قسمت تکیه گاه دست خود از یک الی دو جای مخصوص نگهداری بطری آب بهره می برند. برخی از آنها نیز دارای تیکه گاه های شیبدار و بعضی نیز از تکیه گاه های طرح دار (طرح تاج) برخوردار می باشند. مبل های بادی یک نفره و دو نفره بست وی که جدید ترین مبل های بادی تاشو بوده از تکیه گاه های بزرگی برخوردار می باشند. زمانی که تشک های متصل به بدنه را باز کنید خواهید دید که محلی گود و بزرگ را برای نشستن و یا خوابیدن ایجاد خواهد کرد. هر کدام از مدل های این نوع مبل ها بر اساس ارگونومی های در نظر گرفته شده توسط شرکت سازنده از طراحی های بخصوص خود بهره مند می باشند. این مسئله باعث شده تا بازه انتخاب خریداران مبل های بادی تاشو به دلیل تنواع زیاد آنها افزایش یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی