اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

۰

کاناپه بادی دو نفره

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

کاناپه های بادی دو نفره از سری کاناپه های بادی بزرگ برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی در مسافرت ها بوده که در انواع مختلفی از نظر ابعاد و تحمل وزن ، جنس بدنه و ویژگی های استفاده در شده در خود تولید شده اند. کاناپه بادی در واقع یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصولات بادی بوده که نسبت به تخت ها و مبل های بادی از کاربرد فراوانی بهره می برد. کاناپه های بادی دو نفره توسط شرکت های مختلفی تا کنون طراحی و ساخته شده اند که از جمله آنها می توان به شرکت بزرگ اینتکس ، شرکت بست وی و شرکت اینتایم اشاره نمود. همانطور که می دانید اینتکس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی بوده که کاناپه های بادی با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. اما برای خرید یک کاناپه بادی دو نفره باید چند آیتم را در نظر بگیرید. آیتم هایی که باعث می شود بر اساس سلیقه و هزینه مورد نظر خود، کاناپه بادی مد نظر خود را تهیه کنید.

ابتدا از جنس بدنه آغاز می کنیم. کاناپه های بادی دو نفره دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و یا طرح چرم می باشد. این جنس بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهند بود. انعطاف بالای آنها یکی از مزیت های این جنس بدنه تلقی شده که در نهایت باعث می شود تا محصول خود را در حجم و ابعاد کوچکتری جمع کرده و در هر مکانی حمل و جا به جا کنیم. برخی از کاناپه های دو نفره دارای روکش کاملا طرح چرم بوده که در برابر عواملی مانند برخورد آب مقاوم خواهند بود. برخی دیگر نیز از روکش مخمل یا همان روکش جیر برای آنها استفاده شده تا قابلیت مهم مقاوم بودن در برابر تعریق مصرف کننده را به همراه داشته باشد. نمونه ای کاناپه های بادی شرکت اینتکس می توان به کاناپه بادی جدید دو نفره اینتکس اشاره کرد. کاناپه ای که دارای کیفیت و طراحی بسیار خوب و راحتی می باشد.

کاناپه های بادی دو نفره اصولا دارای ابعاد یکسانی بوده و تنها تفاوت آنها در شرکت تولید کننده می باشد. معمولا ابعادی که برای کاناپه های بادی دو نفره در نظر گرفته می شود به گونه ای بوده علاوه بر دو نفر می تواند تا تعداد سه نفر را در خود جای دهد. به همین دلیل محلی بسیار جا دار و راحت را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. این بزرگی ابعاد در کاناپه های بادی دو نفره بیشتر در کاناپه های شرکت اینتکس مشاهده می شوند. تحمل وزن آنها نیز معمولا در پایین ترین حد خود به 270 کیلوگرم رسیده و تا 350 کیلوگرم متغیر می باشند. مقاومت و تحمل وزن یک کاناپه ارتباط مستقیمی با لایه های استفاده شده در درون بدنه و همچنین جنس بدنه دارد. یکی از ویژگی های بسیار خوب کاناپه های بادی قاببلیت تاشو و چند کاره بودن آنها می باشد. این قابلیت باعث می شود تا از یک کاناپه بادی به عنوان تخت ، تشک و مبل استفاده نمایید. قابلیتی که تنها توسط یک و یا دو تشکی که به صورت سرخود به بدنه اصلی متصل شده اند پدید می آید. تشک هایی که می توانند در هر زمان به شکل دلخواه باز و یا بسته بمانند. زمانی که تشک های متصل به بدنه را باز می کنید ابعاد کاناپه از نظر طولی افزایش یافته و هنگام جمع کردن آن نیز ارتفاع آن افزایش خواهد یافت.

طراحی کاناپه های بادی دو نفره اصولا همانند مبل های بادی بوده اما به دلیل چند کاره و تاشو بودن خود می توانند در بسیاری از مواقع به عنوان وسیله ای برای خواب و استراحت های سطحی نیز استفاده شوند. کاربرد بالای کاناپه های بادی موجب می شود تا امکان استفاده از آن در هر محل مورد نظری وجود داشته باشد تا نیاز های سطحی و روزمره مصرف کنندگان را بر طرف سازد. یکی از ویژگی های خوب کاناپه های دو نفره داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه مواج می باشد. مواج بودن سطح رویه این محصولات علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا خوابیدن باعث شده تا هنگام استفاده هوا به خوبی تبادل داشته و در نهایت از تعریق بالای کاربران جلوگیری لازم را داشته باشد. همچنین در برخی از مدل های این کاناپه ها یک یا دو جای مخصوص قرار دادن بطری آب یا اشیای ریز تعبیه شده است. این محل های مخصوص بیشتر در قسمت رویه تیکه گاه های دست طراحی و تعبیه می شوند. از سری کاناپه های بادی دو نفره بست وی می توان به کاناپه بادی دو نفره بست وی که از جدید ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی محسوب شده اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی