اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ب.ظ

۰

تفاوت مبل بادی اینتکس و بست وی

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ب.ظ

مبل های بادی محصولاتی هستند که می توان آنها را جایگزین مناسبی برای مبل های چوبی دانست و می توان ساعت های طولانی بر روی آنها استراحت کرد . البته اکثر افراد این مبل ها را برای استفاده های کوتاه مدت خریداری می کنند اما استفاده های روزمره و یا طولانی در عمر مبل تفاوتی ایجاد نمی کند و می توانید با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید . شرکت های بسیاری اقدام به تولید این مبل های بادی کرده اند که از بهترین آنها می توان به اینتکس و بست وی اشاره کرد که در ادامه به توضیح درباره محصولات این دو شرکت خواهیم پرداخت . 

مبل بادی اینتکس

شرکت اینتکس یکی از قدیمی ترین تولید کننده های محصولات بادی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر محصولات با کیفیتی تولید کند و بتواند توجه بسیاری از خریداران محصولات بادی را جلب کند . مبل های بادی اینتکس دارای بدنه هایی از جنس های پی وی سی ، پی وی سی دولایه و وینیل می باشند که هر کدام از این جنس ها توانایی و استحکام بالایی داشته و مناسب برای این محصولات می باشند . 

پی وی سی به دلیل استحکام بالای خود در برابر فشار و ضربه توانسته است به یکی از مرسوم ترین مواد اولیه برای تولید محصولات بادی شود . البته باید به انعطاف پذیری بالای آن نیز اشاره کرد که به راحتی شما کمک بسزایی نموده است . پی وی سی دولایه نیز در کف اکثر محصولات بادی اینتکس تعبیه شده است . دلیل استفاده از این جنس در بخش کف ، وارد شدن فشار و وزن شما بر روی این قسمت است که می بایست این وزن را به خوبی تحمل کند . 

مبل های بادی اینتکس دارای پشتی و تکیه گاه هایی با ابعاد مختلف می باشند که این تنوع در ابعاد به شما کمک می کند تا بتوانید محصول ایده آل و مناسب خود را به راحتی انتخاب کرده و آن را خریداری کنید .  برخی از مبل های بادی اینتکس و بست وی دارای زیرپایی نیز می باشند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از محصولات را انتخاب کنید .

مبل بادی بست وی

مبل های بادی بست وی نیز محصولاتی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار بوده و بدنه ی آنها نیز از پی وی سی و وینیل بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند . مبل های بست وی نیز همانند مبل های بادی اینتکس به طوری ساخته شده اند که می توان ساعات طولانی را بر روی آن استراحت کرد و احساس خستگی به شما دست نخواهد داد . 

همچنین رویه ی این مبل های بادی اکثرا از پی وی سی های طرح چرم و مخملی بوده و در استراحت به سبب این رویه ها بدن شما در استفاده های طولانی مدت دچار تعریق نخواهد شد و می توانید با خیال آسوده از آن ها استفاده کنید . 

به همراه برخی از این مبل ها پمپ های باد نیز وجود دارد که می توان له کمک آنها مبل ها را باد کرده و از آن ها استفاده کرد . نوع پمپ موجود درون محصول نیز بسته به مبل انتخابی شما دارد که اکثرا دارای پمپ های بادی دستی می باشند. البته شما می توانید برای راحتی بیشتر پمپ دستی داخلی محصول را با پمپ برقی تعویض نمایید. 

مبل بادی اینتکس و بست وی دارای کیفیت های بالایی هستند که بسته به طرح و اندازه مورد نیاز خودتان می توانید یک محصول را انتخاب نمایید و آن را خریداری کنید . رنگ محصول نیز یکی از مواردی می باشد که در هنگام خرید به آن توجه خواهید کرد و نسبت به رنگ مورد علاقه یک محصول را انتخاب می کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی