اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

۰

کاناپه بادی intex

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

کاناپه بادی intex از معتبر ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی در سطح جهان می باشد و شرکت اینتکس را می توان بزرگ ترین تولید کننده محصولات بادی دانست. دلایل بسیاری مبنی بر با کیفیت بودن محصولات اینتکس وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به تشریح و توضیحات مربوط به آن بپردازیم. کاناپه های بادی اینتکس طی سالهای گذشته تنوع مطلوبی نداشته اند اما از نظر ظاهری به درجه بسیار بالایی رسیده اند که باعث شده نیازی به تغییرات و تحولات اساسی در آنها نباشد. برای مثال در برخی از سالهای گذشته طرح رویه کاناپه های اینتکس از موازی طولی، و مواج به نوع عرضی آن تغییر کرده که باعث شده شخص راحتی متفاوتی را تجربه کند. از این رو می توان آن را یکی از بهترین های بازار دانست.

جنس کاناپه بادی intex 

جنس این دسته از کاناپه های بادی معمولا از PVC می باشد اما در سالهای اخیر با توجه به بهبود شرایط ماده ای تازه به نام وینیل، جنس رویه این دسته از کاناپه های بادی تغییر کرده و مقاومت بیشتری دارد. وینیل ماده ای کاملا منعطف است که حالتی مشابه پلاستیک دارد اما با استحکام فوق العاده ای که دارد می تواند جلوی هوا داخلی کاناپه را گرفته و باعث شود شکل و شمایل اصلی آن به غیر از حالتی که در تصاویر مشاهده می کنید تغییر نکند بر روی بدنه کانه ها نیز برای افزایش راحتی و ایجاد حسی مشابه محصولات سنتی از لایه های جیر استفاده شده است. لایه های جیر حالتی مشابه مخمل داشته اند که باعث می شود رویه کاناپه ضد تعریق نیز شود. از این رو محصولات اینتکس قابل مقایسه با شرکت هایی همچون اینتایم و ... نیستند چراکه این دسته از محصولات رویه براق و غیر راحتی دارند.

طراحی کاناپه بادی intex 

بدون شک ظاهر کاناپه های بادی نمایندگی اینتکس بسیار فوق العاده بوده و می تواند در زیبایی منزل شما تاثیر بسزایی داشته باشد. بزرگ ترین کاناپه بادی این شرکت آمریکایی نوع دو نفره ان می باشد که با دسته های مستطیلی حالتی مشابه کاناپه های سنتی و چوبی را دارد با این تفاوت که وزن کمی داشته، تبدیل آن به تشک بسیار آسان بوده و قیمتی به مراتب کمتر دارند. رویه کاناپه های جدید موازی عرضی بوده که باعث می شود با عبور جریان هوا از این لایه ها باعث به وجود آمدن لایه ضد تعریق شود و راحتی بسیاری را به همراه داشته باشد. قسمت فوق العاده از طراحی کاناپه های بادی intex مربوط به قسمت های قابل تبدیل و مکانیزم مرتبط با آن است. این کار به شیوه ای کاملا مخصوص و مهندسی شده انجام می شود، در حقیقت نشیمنگاه کاناپه های بادی این شرکت دو لایه می باشد و به پشتی آن متصل است، در این حالت باعث می شود بتوانید با کشیدن به بیرون پشتی آن، کاناپه بادی را به یک تشک یا تخت بادی تبدیل کنید. ویزگی که در کمتر محصولی یافت می شود و برای داشتن آنها می بایست هزینه های بسیار سنگینی را صرف کنید.

روش نصب کاناپه بادی intex 

کاناپه بادی در حالت کلی سه محفظه باد دارد. در ابتدا از پاکیزه بودن محل نصب آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه نوبت به خارج کردن کاناپه از بسته بندی و پهن کردن ان می رسد. با این کار باد کردن کاناپه به شیوه ساده تری انجام میگیرد و هوا به تمامی قسمت های ان نفوذ می کند. پس از آنکه کاناپه intex را بر روی زمین پهن کردید نوبت به باد کردن محفظه های باد مختلف آن است، با استفاده از پمپ باد دستی بزرگ و یا پمپ باد برقی ابتدا محفظه اصلی کاناپه را باد کنید، در ادامه شروع به باد کردن قسمت میانی و پشتی کاناپه کنید تا اماده استفاده شود. برای باد کردن نیز می بایست ابتدا از تبدیل کوچک پمپ باد و سپس از تبدیل متوسط پمپ باد استفاده کنید. به این صورت مدت زمان و سختی باد کردن محصول کاهش می یابد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی