اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

اینتکس

مرکز فروش محصولات بادی

محل فروش محصولات بادی. مرکز فروش انواع مبل بادی ، تشک بادی کاناپه بادی ، تخت بادی ، استخر های بادی و استخر های پیش ساخته ، قایق بادی و ...

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

۰

خرید جکوزی آماده

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

خرید جکوزی آماده همیشه مهمترین مسئله برای تهیه یک جکوزی بادی و پیش ساخته از فروشگاه محصولات بادی بوده که همیشه وابسته به چند عامل مختلف می باشد. همیشه قبل از خرید جکوزی های آماده می بایست به نکته های مختلف و مهمی توجه کرد تا موجب بهترین خرید از دسته جکوزی های بادی آماده شود. برای خرید جکوزی آماده می بایست به آیتم های مختلفی از جمله جنس بدنه ، طراحی و ساخت بدنه ، ابعاد و ظرفیت آب ، لوازم های جانبی و همچینن شرکت سازنده را در نظر گرفت. تمام این آیتم ها در واقع موجب تولید یک جکوزی بادی پرتابل و پیش ساخته با بهترین کیفیت ممکن می شود و در نهایت با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به جکوزی های بتنی و سنتی راهی بازار می شوند. همانطور که می دانید جکوزی های بادی و جکوزی های پیش ساخته آماده به منظور تفریحات آبی و آب درمانی استفاده شده بنابراین به هیچ عنوان نمی توان برای شنا روی آنها حساب باز کرد زیرا که ابعاد لازم را برای این کار نخواهند داشت بلکه بیشتر برای نشستن درون آنها مناسب خواهند بود. در ادامه به بررسی تک تک آیتم های نام برده شده برای راهنمایی خرید بهترین جکوزی بادی خواهیم پرداخت...

برای خرید جکوزی آماده ابتدا می بایست به جنس بدنه تولید شده آن توجه کنیم. زیرا که جنس بدنه مهمترین بخشی از ساخت یک جکوزی آماده بوده که هم توسط مشتریان و هم توسط شرکت های سازنده توجه اهمیت زیادی به آن داده می شود. تمامی جکوزی های آماده پیش ساخته تا کنون ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با الیاف شمعی و برزنت بوده که ترکیبی مقاوم با ساختار سه لایه را ایجاد نموده اند. وجود چنین جنس بدنه با کیفیت در جکوزی های آماده مسئله ای عجیب نبوده زیرا که همین جکوزی های آماده بادی باید در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب ، نور و گرمای آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را به همراه داشته باشند. بنابراین استفاده از جنس بدنه با کیفیت و ضخیم در جکوزی های بادی بسیار لازم بوده که در زمان خرید جکوزی آماده می بایست به آن توجه زیادی شود.

طراحی و ساختار بدنه در واقع به دسته اصلی تقسیم بندی می شود. طراحی بدنه از نظر ساختاری و طراحی بدنه از نظر ظاهری. طراحی بدنه ساختار جکوزی های آماده که بیشتر با نوع ساخت و تولید بهتر آنها در ارتباط است به گونه ای بوده که کمتر در معرض خطر هایی شامل آسیب دیگی خواهند بود. زیرا که مقاومت بدنه جکوزی های بادی آماده نسبت به بسیاری از محصولات بادی بسیار بالاتر می باشند. استفاده از لایه های PVC ضخیم در داخل بدنه از مهمترین طراحی های ساختاری در جکوزی های آماده بادی بوده که موجب افزایش استحکام بدنه در برابر فشار باد و تکیه دادن به بدنه می شود. اما طراحی ظاهری بدنه بیشتر جنبه سلیقه ای و زیبا سازی یک جکوزی را داشته و همین مسئله موجب شده تا این نوع محصولات در مدل های گرد ، مربعی ، 8 ضلعی و بیضی با رنگ های مختلف عرضه شوند. این نوع طراحی های کلی بدنه در مقدار ابعاد و ظرفیت آنها نیز موثر خواهد بود بنابراین هنگام خرد یک جکوزی آماده دقت داشته باشید که ابعاد تمام مدل های گرد و یا مربعی می تواند با هم برابر نباشد. طراحی های دیگر صورت گرفته در جکوزی های آماده استفاده از دستگیره های مخصوص حمل ، دریچه های تخلیه آب و عبور آب از دستگاه هیتر و طراحی مواج فضای بیرونی و درونی بدنه برای ایجاد محلی راحت برای نشستن خواهند بود.

ابعاد و ظرفیت آب جکوزی های بادی پیش ساخته اصولا به گونه ای بوده که بیشتر برای استفاده 2 الی 5 و 6 نفر به صورت نشسته می باشد. بنابراین جکوزی های آماده بهترین گزینه برای استفاده در فضا و مکان های شخصی و استفاده های خانگی خواهد بود. دقت داشته باشید که ابعاد ذکر شده برای تمامی جکوزی های پیش ساخته پرتابل ابعاد حالت باد شده و راه اندازی شده بدنه بوده و تمامی قسمت های باد شده را نیز در بر می گیرد بنابراین ابعاد فشار مفید داخل آن مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. البته در صورت تخلیه آب و باد جکوزی ها و جمع کردن بدنه ابعاد های ذکر شده برای آنها به اندازه ای کوچک خواهد شد که امکان حمل و جا به جایی آسان تر آنها را فراهم خواهد ساخت. پس دقت داشته باشید که زمان خرید جکوزی آماده با توجه به نیاز خود ابعاد مورد نظر را با فروشندگان در میان گذاشته تا مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کنند.

از مهمترین لوازم های جانبی که همراه جکوزی های بادی پرتابل قرار می دهند می توان به دستگاه هیتر اشاره نمود. این دستگاه علاوه بر گرم کردن آب تا دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد می تواند با توجه به داشتن فیلتر کاغذی در درون خود اقدام به تصفیه و زباله گیری آب این محصول نیز کند. بسیاری از آنها نیز دارای یک پمپ باد سرخود نیز می باشند تا به راحتی و در کمترین زمان اقدام به تخلیه و باد کردن جکوزی مورد نظر شوند. علاوه بر این دستگاه مهم یک سبد قرص کلر و تعدادی قرص کلر نیز در بسته بندی قرار داده شده تا به راحتی آب درون این محصول را تصفیه و پاک سازی کند. یک درپوش و زیرانداز نیز برای آن در نظر گرفته شده تا برای مراقبت های بیشتر و بهتر از جکوزی بادی پرتابل مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر لوازم های جانبی که می توانید به صورت مجزا برای جکوزی آماده خود تهیه کنید میز های مخصوص حوله و بار ، زیرپایی های بادی ، فشار سنج ، بسته مخصوص تعمیرات و ... می باشد.

تمام آیتم های توضیح داده شده در فوق می توانند موجب بهترین خرید جکوزی آماده شوند بنابراین باید دقت زیادی در این موارد داشته باشید. البته شرکت های تولید کننده جکوزی های بادی آماده که بیشتر به اینتکس و بست وی ختم می شوند نیز امری مهم بوده اما اکنون به دلیل نزدیک شدن استاندارد های شرکت بست وی به اینتکس می تواند این امر را آخرین اولیت در زمان خرید یک جکوزی نمود. این نوع محصولات بادی توسط فروشگاه اینتکس ایران با ضمانت به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و ارسال خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی